PDA

Bekijk Volledige Versie : Mening: over starlike.nl



bikkser
18/03/06, 15:48
Beste lezers,

Ik ben Arno Gerritsen bekend onder de naam Chup (eSports scene) en ben momenteel werkzaam voor www.starlike.nl.

Aangezien wij sinds kort een aantal grote aanpassingen hebben gemaakt aan de website wil ik daar jullie mening over horen.

Waar moeten jullie op letten:
- Design - Uitstraling, oogt het goed? Overzichtelijk en mooi?
- Scripting - Enorm mooi script, userpanel en dergelijke werken goed
- Header - Een aparte mening over de header
- Content - Is het duidelijk wat voor website het is? Doelgroep en dergelijke
- Enzovoorts - Wat kan er anders? Wat is niet mooi/werkt minder en dergelijke


Ik hoop onder dit item een aantal nuttige comments te lezen. Wij nemen de mening van onze gasten aan, belangrijker nog; wij doen er wat mee!


Met vriendelijke groet,

Arno Gerritsen
chup@chup.nl

Xerious
18/03/06, 16:01
Ik heb 2 opmerkingen ;)

1. Je zit op het verkeerde forum en in het verkeerde subforum. We hebben hier een forum voor sitechecks maar die is alleen voor webhostingsites.
2. Je site is zo dood als een pier, tenminste hier wil hij niet laden.

bikkser
18/03/06, 16:05
Website is weer online! take a look..

Hosting gaat telkens offline. (sohosted.nl)

phreak
18/03/06, 18:18
Niet hosting related?

Danger
18/03/06, 19:12
Starlike is een gaming team, dat soort dingen zijn hier niet toegestaan en ok nog eens het foute topic.

TiMMiEJ
20/03/06, 15:34
Website is weer online! take a look..

Hosting gaat telkens offline. (sohosted.nl)

Ik ben deze site al meerdere tegengekomen. Zoals op gamelux, hou het gewoon daarbij, en eventueel counter-strike.nl nog. Maar je zit in het foute forum, en je mag hier alleen sitechecks laten doen op hosting gerelateerde sites!

Verder vind ik dat je site erg mooi oogt, je hebt lekker frisse kleuren gebruikt en daarbij ook overzichtelijk.

Alleen als een "onwetende" persoon bij jou site uitkomt zal hij niet weten voor welke doelgroep deze bedoeld is.