PDA

Bekijk Volledige Versie : Gameserver



UnoriginalKilla
16/03/06, 19:14
Ik zou graag willen weten hoeveel slots ik op de volgende config zou kunnen hosten:

CPU: AMD Opteron 144
Geheugen: 1.024 MB DDR-RAM
Besturingsysteem: Debain 3.1


Aantal slots voor Americas Army (draait op de unreal 2.5 engine)
Daarnaast moet een 100slots TS server draaien. Ik dacht zelf aan zo'n 40 slots er van uit gaand dat ze dag en nacht vol zitten.

Wido
16/03/06, 20:26
In de search zijn zulke dingen zoooo vaak voorbij gekomen.

Iedereen post maar specs en vraagt om een antwoord.

Zoek eens in de andere topics, daar staat genoeg informatie in.

Stewie
16/03/06, 20:37
In de search zijn zulke dingen zoooo vaak voorbij gekomen.

Iedereen post maar specs en vraagt om een antwoord.

Zoek eens in de andere topics, daar staat genoeg informatie in.
Zelfde niveau van de dedicated server aanvragen hier: "ik wil een deticated servert maar die moet wel in redbus staan want dat is het beste netwerkt en de kast moet rood met gele stippels zijn, en en en de netwerkkabel blauw enne er moet een stickertje van de processor fabrikant op de kast zitten en als de server niet in een rack met blauwe deuren staat wil ik hem niet want ik heb goede ervaringen met serverts in racks die blauw sijn"

;)

Maar tip voor topicstarter: vrij weinig, die UT engines houden van 100% CPU spikes om een mapje te restarten, vooral als er veel mods/extra maps op staan

Euro-Servers
16/03/06, 21:59
Test ermee dan weet je uiteindelijk zelf wat hij kan verdragen :)

swedendedicated
16/03/06, 22:11
aa kost echt teveel cpu bij mapchange ik denk dat je niet meer dan 3 public 18slots kunt halen misschien dual? als 1 server de map changed dat de andere cpu het opvangt ;-)

JayvD
16/03/06, 22:23
schat dat je wel 2 publics kan draaien van 18 slots maar een 3de wordt lastig. Zwaar spel en sommige maps maken compleet het verschil zo zijn de nieuwe maps 3x zo zwaar dan de oudste..

UnoriginalKilla
16/03/06, 23:36
In de search zijn zulke dingen zoooo vaak voorbij gekomen.

Iedereen post maar specs en vraagt om een antwoord.

Zoek eens in de andere topics, daar staat genoeg informatie in.

Deze vragen worden vooral over CS:S gesteld, volgens mij was ikzelf degene die voor het laatst over AA vroeg, maar toen draaide hij nog op een oudere Unreal engine en aangezien ik niet echt op de hoogte ben van de verschillen tussen engine 2.0 en 2.5 dacht ik dat ik het beter even kon vragen, want daar is zo'n forum toch voor?. Als jij je aan zo'n vraag ergert dan lees je toch lekker niet verder?
Ik was trouwens niet van plan veel van map the changen omdat onze clan drie hoofdmaps heeft zeg maar (3 lichte maps :))