PDA

Bekijk Volledige Versie : Bestel systeem



kwikjuh
15/03/06, 17:55
Ik ben bezig met het ontwikkelen van een bestel systeem met de volgende opties.

-Inloggen
-Aanmelden
-Bestel pagina
-Pagina met facturen
-Ticket systeem
-Automatisch verzenden van de factuur van het bestelde product

Degene die intresse heeft in het systeem stuur dan een pm voor prijs en demo,

Het bestel systeem is voor 84 % voltooid

Mvg
Jelle van Maanen

Euro-Servers
15/03/06, 18:20
Waarom post je zoveel keer hetzelfde?

D. ter Horst
15/03/06, 18:20
Beetje erg beperkt, heb je wat meer info?

crazycoder
15/03/06, 18:42
Degene die intresse heeft in het systeem stuur dan een pm voor prijs en demo,

Het bestel systeem is voor 84 % voltooid

Mvg
Jelle van Maanen
Misschien moet je terugkomen als je het 100% af hebt en de bugs er ook uit heb gehaald.

Wil je niet ontmoedigen of negatief overkomen maar er lopen al zoveel topics waar men uiteindelijk het laatste stukje niet af heeft gemaakt dat je er moedeloos van zou worden :)

RaQ-Power
15/03/06, 19:13
Ik zou daar toch nooit bestellen. J. van Maanen is een bekende van veel hosts, maar het laat hem koud dat hij bedrijven oplicht voor honderden tot duizenden euro's.

http://www.zeikerdje.com/index.php?include=topic&id=1526

swedendedicated
15/03/06, 19:56
@raq wat bedoel je precies met oplichten? Ik zou hier wel meer vanaf willen weten :D btw, die comments op die site :D

marijn79
16/03/06, 15:31
Je kan naast zeikerdje.com, witheet.com ook op hollandsglorie.blog.com kijken.

Samenvatting; Jelle is een oplichter en gaat wild om zich heen slaan zodra iemand dat bekend maakt op Internet. Daar duiken een aantal blogs weer op en de cirkel is rond.

estebanmedia
22/03/06, 00:41
Als ik jou was zou ik een demo maken van jouw bestelsysteem met een demo account waarmee men kan testen. Dan weten we gelijk of het een goed systeem is of niet. En indien het een goed systeem is, dan volgen de interesse mails vanzelf wel. Maar zonder screenshots en demo kan ik er in ieder geval weinig mee.

markbruin
22/03/06, 12:02
Gewoon sluiten deze topic en bannen die gozer!
Zulke lui verzieken de boel alleen maar, wegwezen met die gozer...

aleto
11/04/06, 11:18
Bannen die gast: heeft bij ons ook nog een paar forse rekeningen openstaan van samen meerdere honderden euro's. Incassobureau is nu ermee bezig.

ErikKosters
11/04/06, 12:44
Zouden we niet beter een site voor deze mensen kunnen maken, en daar alle namen opzetten welke wanbetalers etc zijn of lang losse rekeningen hebben. Deze mensen gewoon niet binnenlaten op je bedrijf en/of forums.

pc-sup
11/04/06, 14:44
Zou heel handig zijn

D. ter Horst
11/04/06, 17:00
Zouden we niet beter een site voor deze mensen kunnen maken, en daar alle namen opzetten welke wanbetalers etc zijn of lang losse rekeningen hebben. Deze mensen gewoon niet binnenlaten op je bedrijf en/of forums.

Zoiets bestaat toch al? Ik ben de naam even kwijt, maar nog geen 2 maand geleden was er al een topic over hier op WHT.

Deltaned
11/04/06, 19:18
Zou heel handig zijn
Het zou heel erg handig zijn maar dan krijg je te maken met:
- Privacy
- Juridisch

Is helaas al vaker besproken en (bijna) niet te doen

Bastho
16/04/06, 23:26
Meneer heeft bij ons (X-Hosted) ook nog een aantal niet betaalde rekeningen. Incassobureau is hier ook al mee bezig.

knippin
26/04/06, 11:43
Hier nog een de dupe

Directhosten
26/04/06, 11:46
Het zou heel erg handig zijn maar dan krijg je te maken met:
- Privacy
- Juridisch

Is helaas al vaker besproken en (bijna) niet te doen


je zit altijd met de wet recht op privacy daar zijn gigantisch veel regels aan verbonden.

w3rd
04/07/07, 01:03
Meneer werkt naar, horen zeggen, tevens onder pseudoniem "Daniƫl van Maanen"

//Headout edit: topic is een jaar oud.