PDA

Bekijk Volledige Versie : 2 Layouts TK



Wes
15/03/06, 00:02
Bij deze bied ik de volgende 2 layouts aan:

1 http://www.studiomidnight.nl/website/webdesign.html

2 http://www.studiomidnight.nl/purple/

Wordt eventueel nog aangepast in huis-stijl, momenteel al ontworpen dmv css - bij oplevering worden ze als xhtml1.0 strict document afgeleverd.

Bieden per stuk of op allebei.

Henky!
15/03/06, 12:29
20 Euro voor de Purple!

markbruin
15/03/06, 13:26
25 euro voor de purple!

Celion
15/03/06, 15:27
€35,- voor de purple

Henky!
15/03/06, 16:19
Hey! Ik was eerst!

:-)

40 dan maar......

robbinh
15/03/06, 16:44
Kan de tweede ook in andere kleuren worden geleverd?

robbinh
15/03/06, 17:26
Zou je mij een privé-bericht kunnen sturen met je e-mailadres?
Ik zou namelijk graag contact hebben over andere ontwerpwerkzaamheden.

(offtopic: klopt het dat er geen edit-knop bij de berichten zit?)

(edit: bij mijn tweede bericht zit wel een editknop i.t.t. tot mijn eerste bericht in dit topic. Hoort dat?)

ronaldlokers
15/03/06, 20:07
Zou je mij een privé-bericht kunnen sturen met je e-mailadres?
Ik zou namelijk graag contact hebben over andere ontwerpwerkzaamheden.

(offtopic: klopt het dat er geen edit-knop bij de berichten zit?)

(edit: bij mijn tweede bericht zit wel een editknop i.t.t. tot mijn eerste bericht in dit topic. Hoort dat?)

offtopic: na 30 minuten kan je je post niet meer bewerken.

ontopic: eindelijk eens iemand die een beetje kwaliteit aanbied.. (de 1e kan ik niet zien, die doet het hier niet?)

Lutijn
15/03/06, 20:11
Iid nice site, die eerste doet het bij mij pas na een paar seconden.

Wes
15/03/06, 21:15
Dankjewel voor biedingen, ik kijk het nog even aan. Biedingen hier aub in het topic houden, als je een leuke buy-now denkt te hebben mag je mailen.

Is ook leverbaar in andere kleuren ja, bij een leuk bod zit dat vanzelfsprekend inbegrepen.

Eerste werkt niet helemaal lekker - we zitten in een rottige verhuizing.

Henky!
15/03/06, 22:22
Hebben we gewonnen?

Wes
15/03/06, 22:27
Ik laat het gewoon nog even gaan, er is slechts 1 dag verstreken :)

Henky!
15/03/06, 22:32
Hoeveel dagen ga je nog strijken dan. Wat is de lijn des doods?

markbruin
16/03/06, 10:48
50 euro, dat is ie wel waard!

(Voor de purple).

Henky!
17/03/06, 22:25
55 !

Verkocht en topic kan dicht. Of anders even de voorwaarden aangeven. Hoe is deze bieding georganiseerd???

Wes
18/03/06, 12:15
Hij is inmidels verkocht, helaas niet aan Henky. Laat het topic aub og even open - wellicht zet ik er nog wat andere layouts bij.

Mvg,
Wes Oudshoorn

Henky!
19/03/06, 13:00
Beste Wes,

Wat een waardeloze verkoop. Ik was vanaf het begin de hoogste bieder. Wat is het nut eigenlijk van dit soort verkoop topics als het zo amateuristisch verloopt. Waren hier geen regels voor?

Wes
19/03/06, 17:07
Amateuristisch? Ik heb een aanbieding gekregen om deze layout verder te ontwikkelen in de huisstijl van een bedrijf, een mooie buy-now. Komt wel vaker voor, neem ik aan?

JKW
19/03/06, 20:13
Buiten het forum om bedoel je?

Dan vind ik persoonlijk dat je het hier even had mogen melden.

Wel zo fair naar Henky toe.

Persoonlijke mening hoor maar, ben het eens met Henky dat hij telkens zijn bod heeft verhoogd en dus aangeeft serieuse interesse te hebben in de layout. En dan verkoop je hem toch buiten het forum om. Plaats hier dan geen veiling.


EDIT:// Typo's

Henky!
19/03/06, 22:52
Wes, er was geen buy-now. Dat had je moeten melden en anders niet achteraf mee aankomen. Zoals gezegd, knullig en amateuristisch.

Daarbij hadden wij ook aanpassingen naar huisstijl gewenst. Je had gepost dat dit mogelijk was. Niet dat dit een voorwaarde zou zijn. En nogmaals (Mods?) waren er geen regels voor dit soort van veilingen?

Van begin af aan waren wij de hoogste bieder. Ik heb je meerdere malen gevraagd hoe de veiling is georganiseerd. Als je geloofwaardig wilt blijven als designer en bussiness partner verkoop je alsnog, en zoals beloofd, dit ontwerp aan ons. Tenmisnte, als je eerlijk bent en geloofwaardig wil blijven.

Want dit is natuurlijk geen manier van doen. In afwachting van je reactie.....

markbruin
20/03/06, 19:28
Ik ben het met Henky! eens, ik had zelf ook interesse in de lay-out "purple". Heb 2 maal een bod gedaan. Dit is inderdaad een waardeloze verkoop, met zulke verkopen voeg je weinig toe aan dit forum.

Ik raad iedereen aan geen zaken met jou te doen, dit slaat gewoon nergens op.

Henky!
20/03/06, 22:15
Waren er nog maar strafpuntjes denk dan je dan soms:-)

Maar Wes kan zijn fout nog herstellen. Ik wacht nog steeds op een reactie.

markbruin
20/03/06, 22:40
Waren er nog maar strafpuntjes denk dan je dan soms:-)

Maar Wes kan zijn fout nog herstellen. Ik wacht nog steeds op een reactie.

Haha.. je wil de site wel heel erg graag he?

Wes
21/03/06, 14:07
Ik kan begrijpen dat je misschien niet helemaal eens bent met mijn manier van handelen, en het is altijd jammer als je iets graag wilt maar je krijgt het niet. Doch vind ik je manier van reageren niet eerlijk - ik heb duidelijk gezegd dat ik de biedingen nog even door wilde laten lopen, en wanneer je een leuke buy-now had mocht je mailen. Dat laatste is gebeurt, en in dit topic vermeld.

Henky!
21/03/06, 14:46
Of ik hem nou graag wilde of niet, diegene die hier niet eerlijk bezig is geweest dat ben jij. Ik heb meerdere malen om de regels van deze verkoop gevraagd, inclusief een eventuele buy now. Volgende keer de zaken wat professioneler aanpakken graag.

t.bloo
21/03/06, 15:21
Een buy-now kan natuurlijk nooit bedacht worden door een bieder. Hoe je het ook draait of keert, deze "veiling" is niet goed verlopen. Dat je dat niet toe wilt geven is erg jammer.


Ik had ook interesse en volgde de veiling op de voet en was dan ook verbaasd met deze afloop.

ronaldlokers
21/03/06, 16:25
volgens mij mag je ook geen biedingen ontvangen via mail en/of pb omdat de andere mensen dan niet weten wat er geboden is...

Wes
22/03/06, 12:23
Henky, tot zover ik weet heb ik antwoord op die vragen gegeven. Degene die hem heeft gekocht heeft ook gewoon in dit topic intresse getoond, alleen naar aanleidig van een nader gesprek leek dit me een uitermate geschikte persoon om mee in zee te gaan.

Het exacte bedrag wat hieraan vast hangt lijkt mij niet van belang voor de rest van de bieders, omdat het behalve de overname van deze layout nog om een aantal extra werkzaamheden ging.

Daarnaast vind ik overigens wel dat een buy-now door een bieder kan worden gemaakt. Als er iemand zegt; ik neem hem nu van je over voor een bedrag wat aanzienlijk hoger ligt dan het hoogste bod tot nu toe. Dan lijkt mij een verkoop rond.

Nogmaals, als ik mensen verkeerde dingen heb laten denken, of ik heb regels overtreden dan spijt dat me. Maar ik heb deze bieding naar al mijn eerlijkheid laten verlopen..