PDA

Bekijk Volledige Versie : 5000 Gig dataverkeer



dsaasd46
14/03/06, 22:39
Beste WHT-ers,

Ik heb een klant die een goedlopende site heeft en die wil 5000 gig dataverkeer bestellen.
Natuurlijk heb ik zoveel niet.
Nu wil ik hem op een aparte server doen.
Maar wat is nou het beste voor mij?
Ik heb eigelijk ook nog niet egt door wat het verschil is tussen 5000gig dataverkeer en 1 mbit ofzo.
Wie kan me hierbij helpen?

Mvg,

Danny Nieuwenhuis

Luuc
14/03/06, 23:09
Ligt er een beetje aan wat de wensen van de klant zijn. In Nederland is dataverkeer bijvoorbeeld vrij duur in vergelijking met de VS. Wanneer je klant geen hoog budget heeft dan valt colo/dedi in Nederland al vrij snel af en kun je het beste een dedicated server in bijv. VS kiezen..

- Welk budget heeft je klant?
- Wat vind je klant belangrijk? (prijs, verbindingen, respons-snelheid, etc.)

1 Mbit (95%) komt trouwens neer op ongeveer 200 รก 250 GB.
Klik hier voor een gedetailleerde uitleg (http://www.webhostingtalk.nl/dedicated-colocated-hosting-forum/70367-berekening-van-dataverkeer.html?highlight=mediaserve+mbit) :)

Mark17
14/03/06, 23:21
Beste WHT-ers,

Ik heb een klant die een goedlopende site heeft en die wil 5000 gig dataverkeer bestellen.
Natuurlijk heb ik zoveel niet.
Nu wil ik hem op een aparte server doen.
Maar wat is nou het beste voor mij?
Ik heb eigelijk ook nog niet egt door wat het verschil is tussen 5000gig dataverkeer en 1 mbit ofzo.
Wie kan me hierbij helpen?

Mvg,

Danny Nieuwenhuis

Het gaat dus om webhosting, bij webhosting is 5000GB circa 25 mbit(95%) normaal gesproken. Voor dit dataverkeer zijn meerdere partijen die u volledig kunnen ondersteunen, echter mogen wij hier geen aanbieding doen (verkeerde subforum). Indien je het geld hebt kun je het beste 1 of meerdere servers (hangt af van de site) kopen en deze ergens plaatsen met een colocatie contract.

dsaasd46
15/03/06, 07:37
Heel erg bedank voor jullie informatie.
Ik ben eruit wat ik ga doen :)