PDA

Bekijk Volledige Versie : Complete website incl. eigen huisstijl en CMS.



PiPoo
14/03/06, 13:09
Ik ben opzoek naar een bedrijf dat voor mij een vrijblijvende offerte voor het realiseren van een website met webapplicaties kan opstellen.

• Webdesign: Een compleet ontwerp incl. huisstijl voor briefpapier, enveloppen en email.
- Ik lever het ontwerp aan, het bedrijf realiseert deze.
of
- Ik lever mijn wensen op een duidelijke manier aan, het bedrijf realiseert deze.

• CMS: Contect van de site moet middels een adminmodule aanpasbaar zijn.
- Liefst net zo makkelijk in gebruik als een tekstverwerker.

• Bestelmodule: Klanten kunnen mbv de site een bestelling plaatsen voor een webhostingpakket incl. domeinnaam. (domeinnaam checker implementatie)
- Ik krijg de bestelling binnen in een backoffice omgeving.

• Facturering en boekhouding
- Binnen de backoffice omgeving wil ik facturen kunnen printen conform de door het bedrijf gerealiseerde huisstijl.


 Maandelijkse betaling?
 Jaarlijkse betaling?
 Vaste prijs (eenmalig)

HostServe
14/03/06, 13:39
Beste,

Wij hebben enkele jaren ervaring van DeskTop Publishing (DTP), daarnaast hebben wij ook ruime ervaring van websites ontwikkelen.

Helaas is het niet mogelijk om een offerte te plaatsen omdat de topic niet in de juiste forum geplaatst is.
Graag de topic verplaatsen of in de juiste forum openen (Persoon gezocht/aangeboden).

Met vriendelijke groet,
Sinan Polat
HostServe Internet Diensten

PiPoo
14/03/06, 13:50
Beste,

Wij hebben enkele jaren ervaring van DeskTop Publishing (DTP), daarnaast hebben wij ook ruime ervaring van websites ontwikkelen.

Helaas is het niet mogelijk om een offerte te plaatsen omdat de topic niet in de juiste forum geplaatst is.
Graag de topic verplaatsen of in de juiste forum openen (Persoon gezocht/aangeboden).

Met vriendelijke groet,
Sinan Polat
HostServe Internet Diensten
Topic is verplaats naar Persoon gezocht/aangeboden.