PDA

Bekijk Volledige Versie : TK Layout



Lutijn
12/03/06, 20:47
Hey tijdje terug heb ik layout gemaakt voor mijn clan, maar die is dood en nooit gebruikt^^

Het is een redelijk simpele layout, maar tog effectief en je kunt er veel kanten meeuit. Ik lever de hele layout [+fonts] zodat je alles kunt changen en hem om kunt zetten in mayb business of weetik wat.

Bieden vanaf 10 euro plz. 16 euro -> directbuy

www.lame-design.nl/sell1.jpg

Humano
13/03/06, 11:49
Ik denk dat je nog even moet oefenen.

DutchTSE
13/03/06, 13:06
het is hier een forum voor webhosters, geen forum waar kinderen die ook wel eens op internet zijn al hun layouts kunnen verkopen voor 5 of 10 euro....

Lutijn
13/03/06, 16:35
Ok bieden vanaf 5 euro ook goed hoor ;)

Humano, je hoeft me niet te vertellen om te oefenen, ik heb Design bedrijfje en dit is gewoon een oude site diek half jaar geleden heb gemaakt.

HooGLaNDeR
13/03/06, 16:54
Ok bieden vanaf 5 euro ook goed hoor ;)

Humano, je hoeft me niet te vertellen om te oefenen, ik heb Design bedrijfje en dit is gewoon een oude site diek half jaar geleden heb gemaakt.
Nou, is dit dan goeie reclame voor je design bedrijfje?


edit: typo

Lutijn
13/03/06, 17:18
Nee maar daarom laat ik er niks van mijn bedrijfje hier weten want dit is een oude site (onder mijn kwaliteiten) en ik wil mijn portfolio niet verpesten.

Easyracks
13/03/06, 19:31
Tien tegen een dat dat 'bedrijfje' geen (legaal) 'bedrijfje' is.

Lutijn
13/03/06, 20:29
en nou ontopic plz?

Dotdns
13/03/06, 22:13
ben je dan zo gevorderd op 6 maanden tijd .?
Lutijn Lutijn is offline
Registered User

Branche: nvt
Deelnemer SIDN: nee
KvK: nvt !!!

Lutijn
13/03/06, 23:02
Nee ofcourse, als ik gewoon sites maak voor mensen en voor mijn portfolio maak dan gaak zeker niet bij de KVK, zodra ik eraan toe ben er werk van te maken wel...

Oosterveen
13/03/06, 23:32
Met alle respect, ik denk niet dat het ontwerp dat je aanbied iets waard is. :)

VantilborgICT
13/03/06, 23:47
Nee ofcourse, als ik gewoon sites maak voor mensen en voor mijn portfolio maak dan gaak zeker niet bij de KVK, zodra ik eraan toe ben er werk van te maken wel...

Ok, maar dan mag je hier ook geen advertenties plaatsen

Bramm
14/03/06, 11:09
is dit je portfolio? http://www.lame-design.nl/portfolio.htm ... tja.. stukken beter :D

Technotop
14/03/06, 11:25
Even een rekentabel:

€ 35,00 euro uur tarief (wat ik reken voor onze privé websites) dan denk ik dat je in totaal 1 minuut echt werk hebt gehad aan dit design. Zie nergens de coding achter dus laten we zeggen 59 seconden, met coding rond de 3 minuten. Beetje omrekenen kom ik uit op een bedrag van € 0,58 euro.

Dus € 10,00 is maarliefst +/- 1750% een redelijke grote prijs stijging. Dus je moet beginnen met € 0,60 misschien dat iemand hem dan wil kopen ;)

Nog een tip; kvk aanvragen alvorens je iets wil verkopen en nog heel veel meer oefenen ;)

Lutijn
14/03/06, 16:14
Close topic maar heb blijkbaar regels niet goed gelezen.

erasmus
15/03/06, 20:36
Ik dacht dat je geen Kvk nodig had als je onder een bepaald bedrag per kwartaal verdiende? Een paar duizend euro was dat dacht ik.

En het lijkt me niet dat hij zoveel verdiend met websites van €10,-, wat er dus op neer komt dat dit best mag!

Luuc
15/03/06, 20:38
Ik dacht dat je geen Kvk nodig had als je onder een bepaald bedrag per kwartaal verdiende? Een paar duizend euro was dat dacht ik.

En het lijkt me niet dat hij zoveel verdiend met websites van €10,-, wat er dus op neer komt dat dit best mag!
Eeuwig misverstand, verdiensten hebben niets te maken met de KvK. Soms zijn er wel uitzonderingen maar daarvoor kun je het beste contact opnemen met de kvk bij jou in de buurt :)

Lutijn
15/03/06, 21:13
Maar kan iemand PLZ close this topic?