PDA

Bekijk Volledige Versie : Te koop Automated Attendend Rapid 2000



AHJ*
12/03/06, 14:29
Wegens beëindiging van bedrijf, Automated Attendend Rapid 2000 te koop.

Verkeert in uitstekende staat. Inbegrepen bij overname:

> Automated Attendend Rapid 2000
> NoodAccu
> Relais schakelaar

Functies:
Automatische telefoniste, wachtrijmelder, telefoonbeantwoorder


Mogelijkheid tot inspreken van 5 teksten met totale lengte van 60 seconden.


Automatische telefoniste

De Rapid® 2000 kan inkomende gesprekken aannemen met een meldtekst. Middels een keuzemenu bepaalt de beller naar welk toestel hij/zij wordt doorgeschakeld. Indien de telefooncentrale het toestaat kan een gesprek ook naar een extern toestel worden doorverbonden.

Wachtrijmelder

De Rapid® 2000 neemt de lijn aan met de boodschap dat men zo spoedig mogelijk te woord gestaan wordt. Vervolgens zet de Rapid® 2000 de beller in de wacht en verbindt hem/haar door naar het nummer dat u vooraf heeft opgegeven. Het is tevens mogelijk om de Rapid® 2000 bij bezet of niet opnemen een tweede nummer te laten bellen.

Telefoonbeantwoorder

Om uw klanten en relaties telefonisch op de hoogte te stellen van bijvoorbeeld uw openingstijden stelt u de Rapid® 2000 in als telefoonbeantwoorder. Na het afspelen van de zogeheten beantwoordertekst verbreekt de Rapid® 2000 automatisch de verbinding.

Wij zelf hebben er destijds 675 EUR voor betaald, mag weg voor elk acceptabel bod, startbod: 100 EUR

blaaat
12/03/06, 16:09
Hoe oud is het apperaat? hoelang is het gebruikt? zit er nog garantie op?
Verzendkosten?

AHJ*
12/03/06, 16:23
Hoe oud is het apperaat? hoelang is het gebruikt? zit er nog garantie op?
Verzendkosten?

Ik geloof dat we hem nu bijna een jaar hebben (en dus ook in gebruik), ik weet niet of er nog garantie op zit maar neem aan van wel, ik zal dit voor je uitzoeken. Uiteraard is het ook werkend te zien bij afhalen, verzenden kan ook, kosten zullen *denk ik* op 5,50 EUR komen. In ieder geval mocht het duurder uit komen, nemen wij deze kosten op ons.