PDA

Bekijk Volledige Versie : wie kan er een leuke site voor me bouwen, en mijn server up-to-date brengen?



lincoln
11/03/06, 05:27
Hallo,
Klinkt wellicht een beetje stupide hier, maar het lukt me maar niet om een leuke site te bouwen.
Het moet een hobbysite worden, met een forumpagina er in, en een fotopagina. Voorts moet er een door een wachtwoord beveiligde pagina op zitten, waar ik een fotopagina achter wil, een stamboompagina, en een eenvoudig notietieblokachtige pagina.
Voorts wil ik er een nette webmailfunctie in hebben.

Wie kan zoiets voor me in elkaar flansen, inclusief mijn qube3 server updaten, dus voorzien van alle benodigde soft zoals mysql en php enzo. Er staat een raq550 o.s. op de server.


Vroeger had ik een kennis die eea voor me deed, maar die is er helemaal mee gestopt.

Voor de mogelijk geinteresseerden: ik heb hier een qube2 staan welke als betaling kan dienen.

Ik hoor het wel.

greetz.

Dennie-DeTi
11/03/06, 10:50
Volgens mij hoort dit niet hier thuis, maar in het personeels gedeelte.

Misschien moet je even een modje vragen om je topic naar het juiste onderdeel te laten verplaatsen.

- Dennie

lincoln
11/03/06, 10:52
hoezo, hier zitten de websitedesigners toch?

Dennie-DeTi
11/03/06, 13:00
Dit onderdeel heet "Complete websites te koop". Dit houd dus in dat je je website te koop aan kan bieden in dit gedeelte. En volgens mij bied jij hier niet je website te koop aan, maar zoek je iemand die je in kan huren om iets voor je te maken. Dus hoort niet in dit onderdeel thuis ;).

- Dennie

SITE24
12/03/06, 18:10
Heb je eventueel een budget voor de bouw van een site door een bedrijf? Zo ja dan kun je eens op mijn portfolio kijken, www.spiritz.nl. Aan de qube2 heb ik helaas niets.

Mocht je krap bij kas zitten kun je natuurlijk ook eens kijken op www.templatemonster.com, staan vaak prima designs tussen. Alleen vaak wel het probleem dat ze qua codering minder goed in elkaar zitten.

Succes ermee!

Swiftway-UK
12/03/06, 18:21
Ik heb hierin wel interesse eventueel:)