PDA

Bekijk Volledige Versie : databarn



Neo123
09/03/06, 14:43
Heeft er al iemand ervaring met dit data centrum??

http://www.databarn.nu

crazycoder
09/03/06, 15:00
Als je de zoekfunctie gebruik kom je meer te weten.

Swiftway-UK
09/03/06, 15:03
Let er even op dat de site databarn.nu een reseller is van de echte databarn. Het is een net verzorgde PoP alleen is er beperkte keuze in aantal netwerken (nu alleen Wedare, binnenkort ook o.a. ons netwerk) waar je kunt aansluiten.

euro-access
10/03/06, 15:44
Geen security aanwezig
dus een min punt(en)

Mark17
10/03/06, 18:55
Let er even op dat de site databarn.nu een reseller is van de echte databarn. Het is een net verzorgde PoP alleen is er beperkte keuze in aantal netwerken (nu alleen Wedare, binnenkort ook o.a. ons netwerk) waar je kunt aansluiten.

Je kunt er zelf een netwerk naartoe halen vanuit redbus, tussen databarn en redbus liggen lijnen die je kunt huren.

Wido
10/03/06, 21:04
Je kunt er zelf een netwerk naartoe halen vanuit redbus, tussen databarn en redbus liggen lijnen die je kunt huren.Zijn alleen VLAN's meen ik, geen hele fibers die je kan afnemen.

Mark17
10/03/06, 21:44
Zijn alleen VLAN's meen ik, geen hele fibers die je kan afnemen.

Als ik het goed had gelezen was een fiber afnemen ook mogelijk, maar ik kan het mis hebben. Via VLAN's kun je op zich wel een netwerk beschikbaar maken in Databarn lijkt mij.

Dillard
10/03/06, 21:59
Geen security aanwezig
dus een min punt(en)

Ik had begrepen dat dit in DB1 (suites) wel zou komen (weet niet of dit al geimplementeerd is), in DB2 ("losse cabinets") zou geen security komen, maar DB1 zit op 50m. afstand.

electric
11/03/06, 14:14
Wij hebben al een gesprek gehad met DataBarn / Wedare over een suite.
Over enige tijd hebben ze daar vaste security aanwezig.

Momenteel ziet het er nogal rommelig uit, maar als alles af is zal het er zeer mooi en netjes uitzien.