PDA

Bekijk Volledige Versie : Verslaving



ErikKosters
07/03/06, 15:49
Hallo,

Hebben jullie jongens hier ook een grote verslaving buitenom het veel achter de pc zitten voor je bedrijf en/of ander gebeuren? Ikzelf ben zeer verslaafd aan koffie haha:P 2x s'morgens, 2x Rond 10uur, 2x Rond 12uur, 2x rond 15uur, en s'avonds om het af te leren :P

Tja denk dat wij zo allemaal wel een verslaving hebben,, niet?

Ryan Kalkhoven
07/03/06, 15:50
Ben jij groot aandeelhouder DE ?

ErikKosters
07/03/06, 16:00
nee <3 Senseo haha

vindt dat spul echt masterlijk

Rik
07/03/06, 16:01
+/- 20 grote cappuchino's op een dag :D

Alerd
07/03/06, 16:01
Hallo,

Hebben jullie jongens hier ook een grote verslaving buitenom het veel achter de pc zitten voor je bedrijf en/of ander gebeuren? Ikzelf ben zeer verslaafd aan koffie haha:P 2x s'morgens, 2x Rond 10uur, 2x Rond 12uur, 2x rond 15uur, en s'avonds om het af te leren :P

Tja denk dat wij zo allemaal wel een verslaving hebben,, niet?

Hoe herkenbaar :D

Mijn schema begint alleen pas om 10 :D

Ryan Kalkhoven
07/03/06, 16:03
:s

Maare weer even ontopic:
Zodra ik weer mooie beelden zie van "verre" bestemmingen kan ik niet wachten om weer te gaan reizen. Ik hou er van om de wereld te verkennen en de mooiste locaties eens aandachtig te bekijken. Beetje relaxen of lekker actief beetje duiken etc. Dat zou ik het hele jaar door wel willen doen.
Helaas was Chris Zegers me voor met die baan. Dus moet ik mijn geld verdienen in datacenters met een kunstmatige cultuur en met vrij weinig uitzicht op natuur....

(Maar ik klaag verder niet hoor ;) )

Domenico
07/03/06, 16:05
+/- 20 grote cappuchino's op een dag :D

Ehm, maagzweer alert!

FSCJasper
07/03/06, 16:06
Ik ben 'verslaafd' aan mijn club Fortuna Sittard. Wellicht is passie een beter woord, maar als je elke dag ergens bijna 24/7 mee bezig bent, kan je dat wel enigzins verslaafd noemen lijkt me:)

ErikKosters
07/03/06, 16:06
Ehm, maagzweer alert!

LOL, rennie's 4 life? :P

Alerd
07/03/06, 16:07
@ Erik:

Senseo en dan zakje espresso erbij en nog wat extra heet water wel eens geprobeerd? :D

Ryan Kalkhoven
07/03/06, 16:07
+/- 20 grote cappuchino's op een dag :D
Jij gaat zeker naar de dokter om te kijken of je cappuchino druk nog op niveau is ipv je bloeddruk???

ErikKosters
07/03/06, 16:07
Ik ben 'verslaafd' aan mijn club Fortuna Sittard. Wellicht is passie een beter woord, maar als je elke dag ergens bijna 24/7 mee bezig bent, kan je dat wel enigzins verslaafd noemen lijkt me:)

hoe wil jij hier 24/7 mee bezig wezen haha :P

ErikKosters
07/03/06, 16:08
@ Erik:

Senseo en dan zakje espresso erbij en nog wat extra heet water wel eens geprobeerd? :D

moet zeggen nee :P. Maar heb wel van die Mocca pads ofzo, ook wel lekker :D

Triloxigen
07/03/06, 16:11
Ik heb een cola verslaving, op een goede dag gaat er 1,5 liter fles doorheen.
Ik drink door de weeks cola en op een gezellige avond bier, aan andere dranken doe ik eigenlijk niet.

En natuurlijk heb ik een vrouwen verslaving ;)

ErikKosters
07/03/06, 16:13
Ik heb een cola verslaving, op een goede dag gaat er 1,5 liter fles doorheen.
Ik drink door de weeks cola en op een gezellige avond bier, aan andere dranken doe ik eigenlijk niet.

En natuurlijk heb ik een vrouwen verslaving ;)

1,5 liter valt nog wel mee.. Maar welke cola :P ikzelf vindt de cola van COCA-Cola nog ut beste :P

En ofc, bier gaat er hier ook wel in.. of wodka nog beter :) (af en toe hehe:P)

FSCJasper
07/03/06, 16:14
hoe wil jij hier 24/7 mee bezig wezen haha :P

Dromen ;) Denk dat een goede schatting is dat ik ongeveer 9/10 uur per dag met Fortuna bezig ben. Geen wonder dat ik er al een stage-plaats aan het regelen ben :)

izdesign
07/03/06, 16:14
Ik heb een cola verslaving, op een goede dag gaat er 1,5 liter fles doorheen.
Ik drink door de weeks cola en op een gezellige avond bier, aan andere dranken doe ik eigenlijk niet.

En natuurlijk heb ik een vrouwen verslaving ;)


Same here :p:D

Triloxigen
07/03/06, 16:15
1,5 liter valt nog wel mee.. Maar welke cola :P ikzelf vindt de cola van COCA-Cola nog ut beste :P

En ofc, bier gaat er hier ook wel in.. of wodka nog beter :) (af en toe hehe:P)


Ik drink ook Coca Cola, die goedkope troep hoef ik niet :|

Maar bier alleen als ik uitga of gezellig met vrienden, we moeten het wel binnen de perken houden natuurlijk :)

ErikKosters
07/03/06, 16:18
Ik drink ook Coca Cola, die goedkope troep hoef ik niet :|

Maar bier alleen als ik uitga of gezellig met vrienden, we moeten het wel binnen de perken houden natuurlijk :)

Ik vindt idd die Aldi/Lidl shizzle echt 10x niets.. Coca-Cola 4 life + Senseo :p

Tuurlijk maar je mag natuurlijk altijd paar keer per jaar helemaal uit je bol gaan en je half-dood zuipen :p

izdesign
07/03/06, 16:23
Ik vind eerlijk gezegd die goedkope cola echt niet vies ofzo :p, maargoed koffie is 3x nix naar mijn mening, en ja flink uit je bol gaan opstap dat doe ik zowiezo toch nog wel :D

ErikKosters
07/03/06, 16:24
Ik vind eerlijk gezegd die goedkope cola echt niet vies ofzo :p, maargoed koffie is 3x nix naar mijn mening, en ja flink uit je bol gaan opstap dat doe ik zowiezo toch nog wel :D

Welke goedkope cola heb jij dan hehe... Zag net op tv trouwens ook reclame over een soort cola of wat dan ook dat je zelf kan maken met siroop etc.. iemand ooit van gehoord? Zou mij iig geld besparen haha als het ook goed is.

izdesign
07/03/06, 16:29
Ik heb nu pepsi maar het mij niet zo veel uit wat voor cola :D
Maat van me heeft wel met siroop zo'n ding, het is lekker maar het smaakt niet echt naar cola, klein beetje maar...
Maar tis wel goed te drinken :p

phreak
07/03/06, 16:31
Ik heb nu pepsi maar het mij niet zo veel uit wat voor cola :D
Maat van me heeft wel met siroop zo'n ding, het is lekker maar het smaakt niet echt naar cola, klein beetje maar...
Maar tis wel goed te drinken :p

Heb ooit voor Virgin Cola zwitserland gewerkt, die gast beweerde op het etiket dat hij de "Lekkerste cola van de hele werkeld" maakte, wat geld allemaal niet met je kan doen...

izdesign
07/03/06, 16:38
Heb ooit voor Virgin Cola zwitserland gewerkt, die gast beweerde op het etiket dat hij de "Lekkerste cola van de hele werkeld" maakte, wat geld allemaal niet met je kan doen...

Wist je niet dat ik daar baas van ben? :p
Nee geintje maar het maakt me serieus niet uit wat voor cola ik drink maargoed hier hebben we pepsi atm, soms cocacola ligt eraan wat er in de aanbieding is ;)

Triloxigen
07/03/06, 16:52
Welke goedkope cola heb jij dan hehe... Zag net op tv trouwens ook reclame over een soort cola of wat dan ook dat je zelf kan maken met siroop etc.. iemand ooit van gehoord? Zou mij iig geld besparen haha als het ook goed is.

Soda Club :D:D

ErikKosters
07/03/06, 16:54
Iemand nog andere verslavingen.. oja trouwens ik doe van alles maar ik Rook niet :p in tegenstelling van veel anderen. Bleh!

Sernate
07/03/06, 16:58
Elke dag 2x redbull!

In de ochtend op werk om rustig wakker te worden, en eentje rond einde van de dag. mensen eromheen zijn er nooit te blij mee, de redbull schijnt nogal sterk te ruiken :D

Rik
07/03/06, 17:18
Jij gaat zeker naar de dokter om te kijken of je cappuchino druk nog op niveau is ipv je bloeddruk???

Nee hoor, gewoon erg sterke maag :)

Ook bloeddruk is prima in orde, werk alleen misschien wat veel uren, that's all.

phreak
07/03/06, 17:37
Wist je niet dat ik daar baas van ben? :p
Nee geintje maar het maakt me serieus niet uit wat voor cola ik drink maargoed hier hebben we pepsi atm, soms cocacola ligt eraan wat er in de aanbieding is ;)

Nou ik kan je vertellen dat Virgin Cola een van de meest gore cola is die ik gedronken heb, en ehh, mijn verslaving, Nicotine en Caffeine (Koffie dus),
verder lust ik graag op zijn tijd een goede whisky.

Wido
07/03/06, 17:43
Koffie is echt té vies voor woorden, dat mensen dat door hun keel krijgen, gadver.

Ik drink per dag ongeveer 4 a 5 flesjes Spa Blauw.

Verder wat Jus D'orange, Appelsap, e.d.

Alleen in het weekend drink ik cola en bier.

Moeten wel een beetje gezond blijven hé :)

Remigius
07/03/06, 17:54
Veel, maar dan ook veel te veel koffie en Javaanse Jongens 3/4 rookwaar :)

ErikKosters
07/03/06, 17:58
Koffie is echt té vies voor woorden, dat mensen dat door hun keel krijgen, gadver.

Ik drink per dag ongeveer 4 a 5 flesjes Spa Blauw.

Verder wat Jus D'orange, Appelsap, e.d.

Alleen in het weekend drink ik cola en bier.

Moeten wel een beetje gezond blijven hé :)

Goed bezig :D

p.s. Het is gatver > Anders is het inspector Gadget :p

IT-worX
07/03/06, 17:59
Verslavingen hmmmmz :D

Coca-cola (only the real stuff), middelgrote bak frieten met gele bickysaus, stoofvleessaus, fricandelle special, mammoet + mammoetsaus, pannenkoeken, film (serieuze verslaving ;-)) en kan zo nog wel een tijdje doorgaan :D

Keenondots
07/03/06, 18:01
1x Illy espresso in de ochtend, maar omdat nou een verslaving te noemen.

Wido
07/03/06, 18:01
Goed bezig :D

p.s. Het is gatver > Anders is het inspector Gadget :pJa, vind ik ook :)

VantilborgICT
07/03/06, 18:02
Goed bezig :D

p.s. Het is gatver > Anders is het inspector Gadget :p

[Wijneus modus]
U hebt gezocht op gatver:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.

U hebt gezocht op gadver:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

gad·ver (tw.)
1 [inf.] gadverdamme

gad·ver·dam·me (tw.)
1 [inf.] uitroep ten teken dat men iets vies of onaangenaam vindt => gadsie, gadver

[/Wijsneus modus]

Sorry :)

Wido
07/03/06, 18:04
[Wijneus modus]
U hebt gezocht op gatver:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.

U hebt gezocht op gadver:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

gad·ver (tw.)
1 [inf.] gadverdamme

gad·ver·dam·me (tw.)
1 [inf.] uitroep ten teken dat men iets vies of onaangenaam vindt => gadsie, gadver

[/Wijsneus modus]

Sorry :)Tnx voor de backup :)

dopi84
07/03/06, 18:14
Ik drink ook Coca Cola, die goedkope troep hoef ik niet :|

Maar bier alleen als ik uitga of gezellig met vrienden, we moeten het wel binnen de perken houden natuurlijk :)


Hey hey pas op hé! Ben afgelopen 3 jaar vertegenwoordiger geweest
bij Pepsi (Ook Sisi, 7UP, Crystal Clear, kortom www.vrumona.nl).

Nu niet meer, nu doen we de Mars, M&M's etc dus heb ik ook geen hekel
meer aan iedereen die Coca Cola drink, maar iedereen die o.a. KitKat eet :|, dat ik het nog uit durf te spreken ...

Maar als je dit 4 maanden terug zei, kreeg je billekoek :p.

Cheers

Wido
07/03/06, 18:21
Hey hey pas op hé! Ben afgelopen 3 jaar vertegenwoordiger geweest
bij Pepsi (Ook Sisi, 7UP, Crystal Clear, kortom www.vrumona.nl).

Nu niet meer, nu doen we de Mars, M&M's etc dus heb ik ook geen hekel
meer aan iedereen die Coca Cola drink, maar iedereen die o.a. KitKat eet :|, dat ik het nog uit durf te spreken ...

Maar als je dit 4 maanden terug zei, kreeg je billekoek :p.

CheersMoet meegeven, Pepsi is ook goed te doen.

Die nieuwe fles van Coca Cola is wel erg bagger!

dopi84
07/03/06, 18:30
klopt en ook nog eens 40ct duurder, waarom?????

Op de oude fles verdienden ze waarschijnlijk ook nog eens meer.
Maar de rest gaat ook in dergelijke flessen hoor, wees maar gerust :)

Enkelt omdat het 'clearing house' nog niet klaar was duurt dat nog, en de
andere leveranciers waaronder pepsi wilden de markt dit niet aan doen, en zo
de ondernemers en retailers te ontzien.

3e kwartaal dit jaar gaat waarschijnlijk de rest ook over.

Pepsi ownd, coke is veel te dominant en daar komen ze vanzelf achter,
consument begrijpt namelijk ook niet waarom het ineens 40 ct duurder is voor
het zelfde. Evenals dat Bepaalde varianten op de coke en fanta van 1.5 L naar 1.0L gegaan zijn en nog 15ct duurder.... krom krom krom.

Anyway, werk er niet meer, maar drink nog altijd Pepsi!

timmeh
07/03/06, 19:17
Ik drink veel bier, maar of dat nou een verslaving te noemen is. Standaard Donderdag/Vrijdag kroeg, en zaterdags uit. Wordt tijd dat ik een eigen auto ga kopen, misschien ga ik dan wat minder drinken :). Nu kan ik nog altijd lekker mee rijden :)

Kan btw ook prima een weken zonder, maar das niet zo gezellig.

Humano
07/03/06, 19:26
Ik ben helaas verslaafd aan roken en aan vrouwen. ;)

Wido
07/03/06, 19:41
Ik ben helaas verslaafd aan roken en aan vrouwen. ;)Waarom dat helaas? Bij roken kan ik het snappen, maar vrouwen? Das een gezonde verslaving!

Remigius
07/03/06, 20:22
Waarom dat helaas? Bij roken kan ik het snappen, maar vrouwen? Das een gezonde verslaving!
Misschien bedoelt hij het feit dat het vrouwen zijn, dan kan een verslaving best lastig zijn met al die minaressen e.d. ;)

NDIS
07/03/06, 20:39
Oke,

Ik zal nu dus echt uit de kast moeten komen.
Ik lust maar al te graag wat biertjes. Koffie drink ik ook, maar ik hoef het niet. Als ik uitga MOET ik een paar biertjes drinken en danwel Grolsch ( is niet bedoelt als reclame uiteraard ).

VvS
07/03/06, 21:58
Meisjes... Ook heb ik een verslaving aan pretparken en kermissen, moet toch wat doen in je vrije tijd hé! :)

Hier drinken we trouwens de 2 Liter Cola van de Lidl, wel de light versie uiteraard. Ik vind het persoonlijk lekkerder dan CocaCola :).

rayden
07/03/06, 22:21
Om eerlijk te zijn heb ik niet echt 1,2,3 een verslaving.. wel gewoonte's.. PC is een automatisme.. Voor de rest kan ik zowiezo een dag niet zonder me mail.

Overdag vaak de Aldi Sinas (erg goed te doen) de Aldi/lidl cola is idd gore troep.. en de light versie krijg ik al helemaal kotsneigingen van.

Bier alleen in het weekend.

ErikKosters
07/03/06, 23:19
Meisjes... Ook heb ik een verslaving aan pretparken en kermissen, moet toch wat doen in je vrije tijd hé! :)

Hier drinken we trouwens de 2 Liter Cola van de Lidl, wel de light versie uiteraard. Ik vind het persoonlijk lekkerder dan CocaCola :).

idd pretparkjes is altijd leuk, vooral de allersnelste achtbanen en dergelijke geven een zeer leuke rush :d

M-BahZ
07/03/06, 23:43
Ikzelf ben zeer verslaafd aan koffie haha:P 2x s'morgens, 2x Rond 10uur, 2x Rond 12uur, 2x rond 15uur, en s'avonds om het af te leren :P
Ik drink 2 koppen per uur m.u.v. het eerste uur en 2 willekeurige uren in de rest van de dag waarin ik 3 a 5 koppen per uur drink. Een 2 a 4 uur voor het slapen maak ik er (minstens) 3 glazen water per uur van.

Verder ben ik verslaafd aan wandelen. 3 keer op een dag een uurtje of zo. Behalve wanneer ik mijn energie anders kwijt kan. (alhoewel die behoefte dan nog steeds bestaat)

Ook ben ik nog verslaafd aan muziek. Zonder muziek wordt ik nogal snel geirriteerd.

Last but not least rook ik. Iets waar ik binnenkort maar eens mee ga stoppen.

ErikKosters
08/03/06, 07:58
Ook ben ik nog verslaafd aan muziek. Zonder muziek wordt ik nogal snel geirriteerd.

Hier ook ALTIJD muziek op onder het werk.

jouwnaam
08/03/06, 08:13
Ben verslaafd aan zo'n beetje alles waar chocola (mocht u iets opsturen: puur aub ;) ) in zit. Mijn tandarts is daar vast heel erg blij mee.
Daarnaast natuurlijk de "gewone" pc verslavingen (lees: mailverslaving en internet verslaving in zijn algemeen). Gelukkig maar ;)

renekosterman
08/03/06, 18:25
hier een verslaving aan de koffie automaat van een klant, wat een lekkere wiener melange komt daar uit :)

B4rr13
08/03/06, 18:57
voor diegene die een goedkope variant van coca-cola zoeken, komt "Freeway" Cola er het dichtst in de buurt, dat is de enige 'nep'-cola die, naar mijn mening, het dichtst in de buurt komt van the real thing

Mark17
08/03/06, 19:18
Hier standaard 1,5 tot 2 liter frisdrank (alle frisdranken en sapjes vallen hier bijna onder), daarnaast een halve liter melk en wil ik nog meer drinken dan is het water. Uiteraard ben ik ook wat uurtjes achter de computer te vinden per dag (ik mis geen dag).

ErikKosters
09/03/06, 01:01
voor diegene die een goedkope variant van coca-cola zoeken, komt "Freeway" Cola er het dichtst in de buurt, dat is de enige 'nep'-cola die, naar mijn mening, het dichtst in de buurt komt van the real thing
moet zeggen dat die niet tegenvalt inderdaad das toch dat spul van erm Lidl ofzow?

Neo123
09/03/06, 03:12
Ik ben verschrikkelijk verslaafd aand redbull..... nou ja de goedkope versie van dirk van den broek!!!

Zaaaaaalig smorgens een sigaret en in plaats van koffie rodeo energy drink hehehehe. Ik koop 1x per week een traytje van dat spul met 24 blikjes dat zijn eeehhhh 3,4 blikjes per dag ! En buiten dat bocht ook nog wat koffie en zo stuiter ik de dag wel door :)