PDA

Bekijk Volledige Versie : Drukwerk



FSCJasper
06/03/06, 18:53
Aangezien eigen briefpapier professionaliteit uitstraalt, neem ik aan dat veel bedrijven daarvan gebruik maken. Zelf ben ik op zoek naar een goede, doch goedkope drukker die ook met relatief kleine aantallen werkt. Kan iemand mij een aanbeveling geven?

justin
06/03/06, 19:00
http://www.idrukker.nl
is een redelijk goedkope drukker hoe het zit met kwaliteit weet ik niet ben van plan om er binnenkort wat flyers te laten drukken dus dan hoor je het van me!

ErikKosters
06/03/06, 19:01
www.vistaprint.com/nl weet zo extensie niet meer maakt als je iets ervoor betaald toch net papierwerk.

Alerd
06/03/06, 19:19
http://www.idrukker.nl
is een redelijk goedkope drukker hoe het zit met kwaliteit weet ik niet ben van plan om er binnenkort wat flyers te laten drukken dus dan hoor je het van me!
Ik heb daar wat samples van opgevraagd.

Zagen er prima uit.
Kwaliteit lijkt me dus ok.

HostServe
06/03/06, 19:21
HostServe kan drukwerk tegen nette prijzen leveren, meer informatie per info@hostserve.nl.

(Voor de mods, TS had mij al een PM verzonden).

AlfaHosting
06/03/06, 19:38
http://www.publiprinting.nl

Prima kwaliteit en lage prijs.

lifeforms
06/03/06, 20:52
idrukker kan ik ook aanbevelen.

Mark17
06/03/06, 21:25
In het verlengde van de vraag van TS:
Wie weet een goede drukker, die nog niet genoemd is, die naast briefpapier ook stikkers drukt in meerdere formaten?

Remigius
06/03/06, 22:00
@Mark17:
Wij zijn in een ver gevorderd stadium met het opzetten van ons drukwerk systeem. De eerste flyers liggen al bij ons op kantoor. Indien je interesse hebt kun je altijd even mailen voor een offerte.

Verder kan ik ook VistaPrint wel aanbevelen, goede ervaringen mee.

Alerd
06/03/06, 22:18
In het verlengde van de vraag van TS:
Wie weet een goede drukker, die nog niet genoemd is, die naast briefpapier ook stikkers drukt in meerdere formaten?
Misschien is virtualprinter.nl wat voor je :)

nlrobert
06/03/06, 23:03
In het verlengde van de vraag van TS:
Wie weet een goede drukker, die nog niet genoemd is, die naast briefpapier ook stikkers drukt in meerdere formaten?

Voor stickers zou je kunnen kijken bij de Stickerfabriek (http://www.stickerfabriek.nl/bestellen/index.html).

Zo te zien kunnen die in ieder geval verschillende maten leveren.

Pinvert
06/03/06, 23:44
Wij gebruiken hier Konica Minolta 2400W Magicolor laserprinters voor kleine oplages CDbooklets en DVDomslagen op 2400 dpi en die voldoen perfect om vanuit sjabloon, op de juiste papiersoort en 600 dpi brieven en facturen te printen inclusief logo etc.. Moet wel het logo in cmyk en goed opgemaakt zijn natuurlijk. En die printers zijn maar 289 euri ex. Maarjah een setje toners in cmyk voor ca. 4500 pages kost ook al gauw 420 euri ;)
We drukken er ook verzendstickers mee voor UPS en TPG met streepjescodes om pakketten te versturen en dat luistert heel nauw.

Maar als je Echt drukwerk wilt, ga dan voor offsetdruk bij een Echte drukkerij langs. Kost wat maar dan heb je ook wat en vele malen beter dan vistaprint of consorten.

Proxio
07/03/06, 08:20
Wij laten alles drukken bij Deko Drukkerij in Tilburg. Uitstekende kwaliteit en kunnen in elke oplage drukken.

timmeh
07/03/06, 12:00
En welke drukker gebruiken jullie voor t-shirts/polo's?

AlfaHosting
07/03/06, 12:03
En welke drukker gebruiken jullie voor t-shirts/polo's?


wij gebruiken www.euro-print.nl

Alerd
07/03/06, 12:03
Dat laatste ben ik ook erg benieuwd naar.

Wij hebben binnenkort e.e.a. aan bedrukt textiel nodig.

dutchlinda
07/03/06, 12:29
virtualprinter heb ik ook ervaringen mee. Snel en goeie kwaliteit.

veraert
07/03/06, 12:38
Beste,

Wij


DOMENICO EDIT: En dit mag dus niet. Hier geen link of promotie van je eigen bedrijf!

Stewie
07/03/06, 12:57
En welke drukker gebruiken jullie voor t-shirts/polo's?
Wij hebben die laten inborduren, iets duurder maar stukken mooier en betere kwaliteit :)

Pinocchi
07/03/06, 14:02
Wij hebben laatst naar volle tevredenheid flyers laten drukken bij princoncept
http://www.printconcept.nl

HostServe
07/03/06, 14:33
Ik zie dat er veel vraag is naar drukwerk, zal eens binnenkort een aanbieding plaatsen indien dat toegestaan is.

FSCJasper
07/03/06, 19:51
Is er hier iemand bekend met het bedrijf FolderExpress?(http://www.folderexpress.nl/index.php)

Ze leveren strooifolders voor een onwaarschijnlijk lage prijs. Heeft iemand ervaring met hun?

Stewie
07/03/06, 20:13
Is er hier iemand bekend met het bedrijf FolderExpress?(http://www.folderexpress.nl/index.php)

Ze leveren strooifolders voor een onwaarschijnlijk lage prijs. Heeft iemand ervaring met hun?
Mooie google ads voor de concurrent op de site ;)

Remigius
07/03/06, 20:16
Is er hier iemand bekend met het bedrijf FolderExpress?(http://www.folderexpress.nl/index.php)

Ze leveren strooifolders voor een onwaarschijnlijk lage prijs. Heeft iemand ervaring met hun?
Het kan aan mij liggen, maar ik zie alleen maar een prijs van 15.00 euro, ongeacht of ik 500 flyers selecteer of 100.000 :) Lijkt mij sterk dat dat dezelfde prijs is.

Xerious
07/03/06, 20:28
En welke drukker gebruiken jullie voor t-shirts/polo's?

Ik heb laatst Bonobo Wear wat bedrukte jassen besteld. Het ging om 6 jassen, bij het uitpakken kwamen er nog 11 extra jassen uit de doos dus zaten we daar met 17 jassen. Daar ga ik vaker bestellen ;)

Luuc
07/03/06, 20:28
Het kan aan mij liggen, maar ik zie alleen maar een prijs van 15.00 euro, ongeacht of ik 500 flyers selecteer of 100.000 :) Lijkt mij sterk dat dat dezelfde prijs is.
Fijne javascript error.. prijs wordt niet geupdate :)

FSCJasper
07/03/06, 20:42
Heb inmiddels via google vernomen dat de prijs voor 5000 strooifolders ligt rond de €70,- . Geen hoog bedrag, al zijn het wel alleen de kleuren blauw en zwart. Mijn voordeel doe ik ermee: mijn huiskleuren zijn blauw en wit.

Inmiddels via e-mail een offerte aangevraagd. Werkt toch iets makkelijker dan met een corrupt javascript.

Luuc
07/03/06, 21:17
Fijne javascript error.. prijs wordt niet geupdate :)Om mijzelf even te herhalen; dat offerteformulier doet het weer Jasper.
5.000 afdrukken (enkelzijdig) kost je 75 euro excl. :)

FSCJasper
07/03/06, 21:28
Neem aan dat ze mijn e-mail gelezen hebben. :)

Aantal 1000
Prijs p/st € 0.015

Totaal € 21.50

Overwegen deze kostprijs te betalen is eigenlijk onnodig.

Invader Zim
08/03/06, 11:12
onze ervaringen met vistaprint zijn zeer goed. ze levered goeie kwaliteit en het is heel simpel om eigen ontwerpen te gebruiken. bovendien is het hele besteltraject geautomatiseerd dus als je om 4 uur 's nachts denkt dat je nieuwe visitekaartjes nodig hebt is dat geen probleem. we staan elke keer weer te kijken van de kwaliteit die vistaprint levert.

HostServe
08/03/06, 21:48
Voordat ik een topic open met drukwerk aanbiedingen heb ik enkele vragen.
Welke is meer gewenst ? Digitaal of offset (Offset is duurder).
Hoe snel moet het geleverd worden, nu wordt er gewerkt met '4 dagen leveren na bestelling'.
Morgen breng ik weer een bezoek bij mijn partner, daar krijg ik de nieuwe prijzenlijst.

Mark17
08/03/06, 22:15
Voordat ik een topic open met drukwerk aanbiedingen heb ik enkele vragen.
Welke is meer gewenst ? Digitaal of offset (Offset is duurder).
Hoe snel moet het geleverd worden, nu wordt er gewerkt met '4 dagen leveren na bestelling'.
Morgen breng ik weer een bezoek bij mijn partner, daar krijg ik de nieuwe prijzenlijst.

7 dagen (inclusief weekend) als maximum termijn lijkt mij voor de meeste bedrijven geen bezwaar (wij vinden ten minste van niet).

Pinvert
08/03/06, 23:13
En welke drukker gebruiken jullie voor t-shirts/polo's?Uhm... Tja. Ik denk dat ik geen reclame mag maken voor mijn eigen bedrijf hier.... Dus zeg ik maar nix :D

Pinvert
08/03/06, 23:17
Voordat ik een topic open met drukwerk aanbiedingen heb ik enkele vragen.
Welke is meer gewenst ? Digitaal of offset (Offset is duurder).
Hoe snel moet het geleverd worden, nu wordt er gewerkt met '4 dagen leveren na bestelling'.
Morgen breng ik weer een bezoek bij mijn partner, daar krijg ik de nieuwe prijzenlijst.
Vraag me af of een topic daarover met aanbiedingen is toegestaan ;)
Zo ja dan open ik er ook een :p
Hoezo offset duurder dan digitaaldruk?? Vanaf 500 stuks is offset soms al goedkoper hoor... Ligt aant het formaat.

HostServe
08/03/06, 23:44
Vraag me af of een topic daarover met aanbiedingen is toegestaan ;)
Zo ja dan open ik er ook een :p
Hoezo offset duurder dan digitaaldruk?? Vanaf 500 stuks is offset soms al goedkoper hoor... Ligt aant het formaat.

Hoezo offset duurder is ? Opstartkosten, filmkoste bijvoorbeeld.
Bij digitaal drukwerk heb je bijvoorbeeld geen startkosten, ongeacht de oplage.

Bijvoorbeeld bij wat voor drukwerk bij een oplage van 500 is offset goedkoper ?

Ik heb een aantal reactie's gehad voor een vrijblijvende offerte en de oplage per opdracht is onder de 500.

Pinvert
09/03/06, 00:07
Hoezo offset duurder is ? Opstartkosten, filmkoste bijvoorbeeld.
Bij digitaal drukwerk heb je bijvoorbeeld geen startkosten, ongeacht de oplage.

Bijvoorbeeld bij wat voor drukwerk bij een oplage van 500 is offset goedkoper ?

Ik heb een aantal reactie's gehad voor een vrijblijvende offerte en de oplage per opdracht is onder de 500.Neem eens een DVDbox omslag 4/0. Past op een A4. Digitaaldruk 500x ca. 34 cent. Offsetdruk ca. 29 cent inclusief opstartkosten en z.g. filmkosten. Zogenaamde filmkosten? Jawel want als een drukkerij dat nog vraagt dan hebben ze knap oude persen staan ;)
Als de klant precies volgens onze specificaties in PDF op 300 dpi en in CMYK de drukbestanden aanlevert (of in PMS kleuren, max. 6 incl. white) dan kan het zo computergestuurd in offset gedrukt worden :)

Folderexpress
09/03/06, 08:44
Neem aan dat ze mijn e-mail gelezen hebben. :)

Aantal 1000
Prijs p/st € 0.015

Totaal € 21.50

Overwegen deze kostprijs te betalen is eigenlijk onnodig.


Jasper wil je wel er even bij aangeven dat je mij vroeg om dubbelzijdig...de prijs die je neerzet bij prijs p/st is enkelzijdig en totaal is dubbelzijdig...beetje flauw. Als je het formulier gebruikt zie je ook de prijs p/st wijzigen als je dubbelzijdig kiest.

Ik was je nog dankbaar dat je op die domme fout wees in javascript maar dat je hier nu een beetje een verkeerde beeld van ons bedrijf neerzet ben ik niet zo blij mee.

Groeten,
Edwin

FSCJasper
09/03/06, 11:30
Hallo Edwin,

Deze prijzen werden op die avond weergegeven, de avond voordat je de reactie had verzonden. Wellicht was toen het javascript nog niet volledig bijgewerkt. Zie nu inderdaad dat de berekening helemaal niet klopt. Mijn excuses.

De reactie om de kostprijs te betalen is echter positief:wellicht heb je het idee dat ik de prijs te duur vindt. Integendeel. Zal binnenkort ook een bestelling gaan plaatsen.

jvdheuvel
09/03/06, 11:56
Niet om het een of ander, maar hoort dit topic uberhaupt wel in dit forum te staan? Hoort dit niet gewoon onder "het runnen van een webhosting bedrijf"?

Ik vind dit namelijk niet echt een discussie die thuis hoort in het webhosting forum....

Maar goed, ik kan er naast zitten natuurlijk :D

hanzeman
10/03/06, 16:41
Heb net pakket van idrukker binnengekregen. Ziet er indrukwekkend uit.
Alleen weet iemand of het briefpapier waarop je naw gegevens geprint staan dezelfde kwaliteit heeft als wanneer je het bij hen besteld?

Hans

stiller
11/03/06, 15:41
Wij gebruiken hier Konica Minolta 2400W Magicolor laserprinters voor kleine oplages CDbooklets en DVDomslagen op 2400 dpi en die voldoen perfect om vanuit sjabloon, op de juiste papiersoort en 600 dpi brieven en facturen te printen inclusief logo etc.. Moet wel het logo in cmyk en goed opgemaakt zijn natuurlijk. En die printers zijn maar 289 euri ex. Maarjah een setje toners in cmyk voor ca. 4500 pages kost ook al gauw 420 euri ;)
We drukken er ook verzendstickers mee voor UPS en TPG met streepjescodes om pakketten te versturen en dat luistert heel nauw.

Maar als je Echt drukwerk wilt, ga dan voor offsetdruk bij een Echte drukkerij langs. Kost wat maar dan heb je ook wat en vele malen beter dan vistaprint of consorten.

Kijk, hier sluit ik me volledig bij aan. Wij gebruiken - toevallig, of niet - ook de 2400W voor onze facturen, booklets e.d. Maar zodra je brochures ofzo wilt hebben, kan je veel beter aan een 'echte' offset drukker denken die op dikker, glanspapier drukt. Digitaal drukwerk stijgt niet echt boven je CYMK kleurenlaser uit. Overigens, je kan inderdaad beter gewoon een nieuwe printer kopen dan een toner, heb je tegen die tijd ook weer het nieuwe model.

easy2host
11/03/06, 21:36
Ik heb zelf goede ervaring met drukwerkdeal.nl, leveren goede kwaliteit tegen uitstekende prijzen. Al hun drukwerk is offset. Ik weet niet zeker of ze ook met kleine aantallen werken, volgens mij vanaf 1000 stuks.

Alerd
17/03/06, 16:51
Gisteren foldertjes opgehaald bij folderexpress.nl
Ze zitten hier op de hoek dus lekker dichtbij.
Folders waren lekker snel klaar en zien er prima uit.

AlphaXS
17/03/06, 20:19
niet meer drukkerijen / bedrijven die textiel bedrukken en / of borduren tegen gunstige prijzen?

Overigens wou ik zeggen studio17.nl. Tot op heden erg goede ervaringen mee, echter wel zelf ophalen.

Maar gezien de inbreng van easy2host, met drukwerkdeal denk ik dat we binnenkort maar eens verder moeten kijken. :P

Pinvert
18/03/06, 01:23
niet meer drukkerijen / bedrijven die textiel bedrukken en / of borduren tegen gunstige prijzen?

...............OwJee, die zijn er zat. Alleen doen ze geen zaken met eindgebruikers.

Dicky
18/03/06, 07:08
Wij werken met www.studio17.nl

HostServe
18/03/06, 13:15
AlphaXS, om hoeveel shirts gaat het ?
Jammer dat je hier geen prijzen van je eigen bedrijf mag noemen, wij zitten namelijk ook in de drukwereld.

AlphaXS
18/03/06, 16:29
AlphaXS, om hoeveel shirts gaat het ?
Jammer dat je hier geen prijzen van je eigen bedrijf mag noemen, wij zitten namelijk ook in de drukwereld.

Dat zal me echt even een biet wezen.
Eerlijk gezegd ook een beetje onzin. Als dit per PB geregeld word, komt niemand het te weten, en heeft ook niemand iets aan die info.
Ik vraag ook niet om een aanbieding, maar simpel weg om meer bedrijven die dit tegen gunstigere prijzen doen.

van al deze genoemde bedrijven zie ik dan ook websites en bedragen verschijnen.

En zoals eerder al vermeld in dit topic, nu gaat mijn interesse ook (dankzij dit topic) uit naar een andere drukker.
Niet omdat de huidige drukker niet bevalt, maar omdat een ander het goedkoper kan.
Het verschil stop ik dan wel in de spaarpot van mn kiddo's.

@ Hostserve:

Het gaat niet om gigantische aantallen.
Ben op zoek naar een drukker c.q. partij die me tegen erg gunstige tarieven kan voorzien van een x aantal wind jacks of fleece jacks, met misschien daar een uitbreiding op van shirts en beide jacks met in gestickt / borduurt logo.
Deze zijn voor eigen gebruik, en we hebben het dan over een 5 tot hooguit 10 stuks.

Dan nog een xx aantal shirts voor een van onze sponser projecten, misschien 25 hooguit?!

En dan zoek ik ook nog iemand die belettering van de auto (stickers ?!) kan verzorgen.

Voor het drukwerk, heb ik al een prima drukker / partner en misschien dus een ander. Enigste reden waarom ik dan over zou gaan is prijsverschil, wetende in mijn achterhoofd dat ze goed werk afleveren omdat easy2host er anders geen zaken mee zou doen.

Overigens.. bestaat dit hele wereldje uit hielen likkers.... Dus @ hostserve, mocht je wat kunnen bieden doe dat dan maar per PB.
En uiteraard geldt dit ook voor anderen.

Ik kan dan zelf mijn ervaringen die ik opgedaan heb binnen deze zoektocht wel weer hier vermelden.

Wat dat betreft denk ik dat ook de modjes ier niet echt moeilijk over gaan doen.
het betreft een discussie buiten ons vakgebied om, waar naar ik meen veel, heel veel IT-ers wat aan kunnen hebben.
Als daar dan toevallig een a twee personen tussen zitten die dit soort spullen goedkoop kunnen leveren, prima...

En nee ik be niet op zoek naar een dergelijke aanbieding, ik ben ook nog niet van plan om tot kopen over te gaan, ben gewoon benieuwd welke partij op deze aantallen ook nog steeds goede kwaliteit levert tegen gunstigere prijzen.
Dit kan ik dan in mijn achterhoofd plaatsen voor zodra ik het nodig heb.


Maar goed wie ben ik he?

HostServe
18/03/06, 19:22
AlphaXS mooi verhaal :)

Promo t-shirts kan ik bij een aantal van minimaal 25 bieden voor 8,25.
Eenzijdig fullcolor bedrukt (max A4).

Mijn partner kan overigens auto's stickeren (20 jaar ervaring). Indien je er interesse in hebt kan je me PM'en met gegevens van de auto.

hanzeman
18/03/06, 19:31
Ik heb zelf goede ervaring met drukwerkdeal.nl, leveren goede kwaliteit tegen uitstekende prijzen. Al hun drukwerk is offset. Ik weet niet zeker of ze ook met kleine aantallen werken, volgens mij vanaf 1000 stuks.

Blijkt hier om de hoek te zijn bij mij... moet ik ook maar eens langs gaan :)

Pinvert
19/03/06, 00:15
Kijk, hier sluit ik me volledig bij aan. Wij gebruiken - toevallig, of niet - ook de 2400W voor onze facturen, booklets e.d. Maar zodra je brochures ofzo wilt hebben, kan je veel beter aan een 'echte' offset drukker denken die op dikker, glanspapier drukt. Digitaal drukwerk stijgt niet echt boven je CYMK kleurenlaser uit. Overigens, je kan inderdaad beter gewoon een nieuwe printer kopen dan een toner, heb je tegen die tijd ook weer het nieuwe model.[Volledig offtopicmodus aan]
@ stiller
Ik keek even op je website en zag daar iets over Zarafa... Drie x raden wie de nieuwe promoCD daarvoor heeft geperst en gedrukt die op de Cebit is uitgedeeld :D
[Volledig offtopicmodus uit]

.....gewoon een nieuwe printer kopen dan een toner, heb je tegen die tijd ook weer het nieuwe model. Punt is dat de start-toners maar voor 1500 pages zijn dus met een beetje volvlakdruk al snel leeg. Koop ik toch liever multipack toners voor 4500 pages per toner in Duitsland. Scheelt een hoop geld. Stuur mij maar een PM voor de gegevens van mijn leverancier ;)

Pinvert
19/03/06, 00:26
.................

En nee ik be niet op zoek naar een dergelijke aanbieding, ik ben ook nog niet van plan om tot kopen over te gaan, ben gewoon benieuwd welke partij op deze aantallen ook nog steeds goede kwaliteit levert tegen gunstigere prijzen.
Dit kan ik dan in mijn achterhoofd plaatsen voor zodra ik het nodig heb.
Maar goed wie ben ik he?Als je tevreden bent met jouw leverancier dan denk ik dat je ook het best bij deze kan blijven. Het kan natuurlijk altijd goedkoper maar dat doet dan ook vaak afbreuk aan de kwaliteit van textiel en bedrukking. Je kunt al voor 1.99 een bedrukte t-shirt hebben maar dan zitten daar over een week of wat de gaten er in en de bedrukking is na 5 x wassen zo goed als weg. En dat is dan ook geen reclame voor je bedrijf toch?

Erikcreative
06/09/06, 20:23
Heeft iemand nog plaatsen waar ik polo's kan laten maken + opdruk? Wellicht aanbiedingen via PM

Tuneboy
08/09/06, 14:06
wqij gebruiken prima-print