PDA

Bekijk Volledige Versie : Voip bellen vanuit het buitenland?



Dune
06/03/06, 13:19
Bij Voipbuster kan er een lokaal telefoonnummer aangevraagd worden, zoals jullie allemaal wel weten. Ik heb het op mijn laptop draaien, en mijn vraag was of het mogelijk is om via dit nummer te bellen als ik in het buitenland op het internet aangesloten ben. Dus ik heb, in mijn geval een 026 nummer, maar kan dat nummer nog steeds gebeld worden (en kan ik er nog steeds mee bellen) als ik op vakantie ben en bijvoorbeeld in duitsland mijn laptop op het internet aangesloten heb. Heeft iemand hier al ervaring mee?

lifeforms
06/03/06, 13:29
Ja! Goed he :)

lifeforms
06/03/06, 13:30
Dit forum vereist dat je 60 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 38 seconden. Hmm, wat zal ik doen in 38 seconden? nu.nl heb ik al bekeken dus.. ik typ maar gewoon wat. Misschien een interessante spreuk? Komt ie: "If you don't run experiments before you start designing a new system, your entire system will be an experiment." (Mike Williams, Erlang developer) Is de 38 seconden al voorbij? Daar gaan we.

Sterker nog, je kan zowel je thuis-PC als je laptop allebei inloggen op het nummer en dan gaan ze allebei gewoon over. Masterlijk!

ju5t
06/03/06, 13:43
Dit forum vereist dat je 60 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 1 seconden.

---

Hoe zit het met latency?

Dune
06/03/06, 14:12
Sterker nog, je kan zowel je thuis-PC als je laptop allebei inloggen op het nummer en dan gaan ze allebei gewoon over. Masterlijk!

Mooi zo, dacht dat er misschien een locatiescheck aan de hand van je ip aanvastzat :)
Als het werkt zoals jij hierboven aangeeft zou het dus zelfs een mooie (en goedkope) oplossing zijn voor de dure 084 nummers van KPN en consorten.