PDA

Bekijk Volledige Versie : goede FTP hoster gezocht



laurenss
03/03/06, 16:41
Hallo,

Ik zoek een goede FTP hoster. Ik wil grote bestanden van ca. 300/500 mb op mijn FTP kunnen zetten, en dat mensen die bestanden kunnen downloaden zonder dat ze hoeven in te loggen of iets dergelijks. Ik weet niet precies hoe dit heet, als je me maar begrijpt. Dus ongeveer 1000mb opslag en 50/100gb aan traffic voor een goede prijs / support. En natuurlijk maximale download snelheid

Ik hoor het wel =D

Dennie-DeTi
03/03/06, 16:52
Hier mogen we geen aanbiedingen doen. Je kan het beste in een ander onderdeel posten, daar mogen je ook aanbiedingen gedaan worden.

http://www.webhostingtalk.nl/hosting-aanbiedingen-en-registraties/

- Dennie

Mark17
03/03/06, 17:13
Hallo,

Ik zoek een goede FTP hoster. Ik wil grote bestanden van ca. 300/500 mb op mijn FTP kunnen zetten, en dat mensen die bestanden kunnen downloaden zonder dat ze hoeven in te loggen of iets dergelijks. Ik weet niet precies hoe dit heet, als je me maar begrijpt. Dus ongeveer 1000mb opslag en 50/100gb aan traffic voor een goede prijs / support. En natuurlijk maximale download snelheid

Ik hoor het wel =D

In dit forum mogen wij geen aanbiedingen doen, ook mogen aanbiedingen niet per PB. In dit onderdeel mogen wij wel aanbiedingen plaatsen: http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/

Tuinslak
03/03/06, 18:55
Warez?

Anyhow, je hebt bij mijn weten altijd username:paswoord nodig. Anonymous login zal niemand je echt geven, vermoed ik?
Wat wel kan is een login voor jou (stuff uploaden), en dan weer een login met enkel read (download) rechten?

laurenss
03/03/06, 21:32
Warez?

Anyhow, je hebt bij mijn weten altijd username:paswoord nodig. Anonymous login zal niemand je echt geven, vermoed ik?
Wat wel kan is een login voor jou (stuff uploaden), en dan weer een login met enkel read (download) rechten?

Ik ken zat lui die hebben een ftp, en dan geven ze mij een link en dan kan ik het zo downloaden..

crazycoder
03/03/06, 21:36
Ik ken zat lui die hebben een ftp, en dan geven ze mij een link en dan kan ik het zo downloaden..
Kortom, FTP upload en download via de browser.

Kenneth
03/03/06, 21:46
Ik ken zat lui die hebben een ftp, en dan geven ze mij een link en dan kan ik het zo downloaden..

en je wilt je FTP zeker met warez vol pompen?

Triloxigen
03/03/06, 21:54
Warez?

Anyhow, je hebt bij mijn weten altijd username:paswoord nodig. Anonymous login zal niemand je echt geven, vermoed ik?
Wat wel kan is een login voor jou (stuff uploaden), en dan weer een login met enkel read (download) rechten?
Waarom zou niemand je anonymous login geven?
Bij Microsoft kun je ook gewoon anony inloggen om te downloaden hoor.