PDA

Bekijk Volledige Versie : Ftp te huur 2TB(2000gb)!!



Gamer4life
03/03/06, 14:30
Hallo mensen,

Hierbij bied ik een 2tb te huur voor geld/of te ruil voor iets in overleg met mij.
Nergens kan je zo groote ftp vinden kijk maar is op google voor 250 gb ftp.
Dat is zeer veel geld. !!Dus doe alleen serieus bieden!!
Niet getreurd er kunnen veel mensen dit huren.
De ftp server is van een vriend van me uit Engeland dus daarmee moet ik wat je bied ook mee overleggen(Dus het kan 1 of 2 dagen duren tot het geregeld is).

Er staan ook al dingen op de ftp van andere maar die zijn afgeschermd voor alleen die gene(Er staan dingen op zoals warez etc dus gewoon hun spullen die ze er op wouden hebben) daar kan ik niks aan doen maar je zult er geen last van hebben en zoals ik al zij me vriend uit england heeft het meesten voor het zeggen.
90 mensen maximaal(dacht ik zal het navragen voor jullie).
Aansluiting is een server met 4 x500 gb schrijven die in engeland staat.

Voor meer spec's en als je er intersse in hebt stuur me dan een pm.
Of voeg me toe bij aim of msn.

Msn:thebestgames@hotmail.com
Aim:gamer4lifedjango
Groeten,

Gamer4life

P.s waar moet ik dit posten als het niet goed is kan je het dan verplaatsen.

Mikey
03/03/06, 14:31
Wat is bijhorende traffic en de aansluiting van deze server op zich ?

timmeh
03/03/06, 14:31
Ehhh wat bedoel je hier nu precies mee, staat dat ding vol met warez of wat?

Niet echt de bedoeling trouwens om dit hier aan te bieden.

phreak
03/03/06, 14:33
Volgens mij niet de bedoeling.. deze dus ook gemeld.

Dennie-DeTi
03/03/06, 14:48
Volgens mij mag je
1. nog niet aanbieden
2. niet in dit gedeelte aanbieden

:P

- Dennie

Gamer4life
03/03/06, 14:55
Sorry maar waar dan?
dat wou ik graag weten waar moet ik dit aanbieden op het forum of welk forum?

jouwnaam
03/03/06, 14:56
Sorry maar waar dan?
dat wou ik graag weten waar moet ik dit aanbieden op het forum of welk forum?
Nergens, want je hebt nog niet genoeg (nuttige) posts

Sander-
03/03/06, 15:17
Dit forum is geen plaats voor illegale dingen. Die bied jij hier dus nu wel aan (server met warez etc erop)

Gamer4life
03/03/06, 15:34
OK verwijder post dan maar De warez halen we wel van de server af dat wouden we al lang doen.

Gamer4life
03/03/06, 16:06
Ok warez is verwijderd van de server en staat er dus niet meer op Het is nu helemaal legaal

Dennie-DeTi
03/03/06, 16:22
En dan nu nog even lezen aan welke voorwaarden je moet voldoen voor het doen van aanbiedingen op dit forum en het juiste onderdeel van dit forum zoeken ;)

- Dennie

Mark17
03/03/06, 17:14
Sorry maar waar dan?
dat wou ik graag weten waar moet ik dit aanbieden op het forum of welk forum?

KVK nummer (zie de regels) ontbreekt zo te zien, naast wat andere zaken.

Michael Scheper
03/03/06, 17:57
Even serieus

Is dit ECHT serieus ??

Lijkt me gewoon iemand die zelf wat hosting gesponsored heeft gekregen en die het probeert te verkopen/huren aan andere mensen.

Dan nog kies ik nog liever een andere host met 10 mb schijfruimte, die wel goede service heeft + support, dan een hosting die 2000 kilometer verder opstaat.

justin
03/03/06, 18:35
ik bied 1 euro p/m en er zit geen datalimiet aan toch?:D

hehe

Tuinslak
03/03/06, 18:52
Ok warez is verwijderd van de server en staat er dus niet meer op Het is nu helemaal legaal

:D

super van je.
Server details? connectie? land? 2 tb aan hdd space? of traffiek ? of euhm ? richtprijs? contract? ik heb zeker interesse ;)

Gamer4life
03/03/06, 22:50
Connectie is 200 kb/s minimaal, het maximale ligt aan de hoeveelheid mensen maar als er bijvoorbeeld 4 mensen zijn dan ligt dat rond de 500-600kb/s.
Richtprijs en contract stuur me een pm en dan zal ik zeggen of ik het goed vindt of niet.

Groeten,
Gamer4life

Tuinslak
03/03/06, 22:54
Niet echt logisch. Meestal is het sneller om te zeggen wat er maximaal is, en niet minimaal. Als ik op een inbel modempje zit, zal ik echt geen 200kb/s halen. Noch als er DDoS is op server ofzo.
En geef toe, je probeert hier rommel te verkopen, waar je helemaal niets van kent.

Gamer4life
03/03/06, 22:58
Ok maximaal is 800 kb als je op een kabel verbinding zit.
De server is linux/windows server.
Rommel is het zeer zeker niet en je hebt gelijk ik weet niet alles 100 procent ervan maar ik ga het allemaal morgen vragen aan me vriend en die kan me precies alle info geven

Tuinslak
03/03/06, 23:00
Maximale snelheid van je server, niet van je eigen ISP. Of je nu op kabel of op adsl zit... Het gaat om de server.
En de server draait EN Linux EN Windows? Leuk... VPS perhaps?

Technotop
03/03/06, 23:07
Ok maximaal is 800 kb als je op een kabel verbinding zit.
De server is linux/windows server.
Rommel is het zeer zeker niet en je hebt gelijk ik weet niet alles 100 procent ervan maar ik ga het allemaal morgen vragen aan me vriend en die kan me precies alle info geven


linux windows server? Knap........ server zal wel op 100mbps staan.........................

Gamer4life
03/03/06, 23:11
Even niet meer posten morgen post ik alle goede info

janneman
03/03/06, 23:30
Jij gaat eerst maar eens een poosje de regels van dit forum uit je hoofd leren.
Ik had je al eerder gewaarschuwd, maar kennelijk heb je een plaat voor je hoofd.

Slotje + punten