PDA

Bekijk Volledige Versie : [TKG] Socket A moederbord voor 1U chassis

JayvD
02/03/06, 17:03
Ik zoek een Socket A moederbord die in een 1U chassis past.

Ik zoek een moederbord die tenminste de volgende eigenschappen heeft:
On-Board SATA Controller
FSB 333
On-Board LAN
On-Board VGA

Mag best tweedehands zijn maar ik wil geen moederbord waarop gesoldeerd is.

JayvD
03/03/06, 07:44
Als iemand een adres weet waar ik ze kan kopen is dat ook goed, heeft niet echt veel haast dus als je weet dat je binnenkort een partij krijgt kan je het ook melden.

Zijn van plan zo rond juni/juli der mee bezig te gaan mits we een moederbord kunnen vinden. :)

aleto
03/03/06, 09:49
Ik heb nog een Asrock K7S41GX moederbordje nieuw liggen voor 49 euro incl. BTW. Socket A (t/m 333 FSB), onboard VGA, onboard LAN, onboard Audio, alleen geen S-ATA.

Zijn volgens mij ook vrijwel geen Socket A bordjes gemaakt met onboard video EN S-ATA. S-ATA was destijds namelijk vrijwel alleen bij high-end borden, en VGA onboard juist bij de low-end bordjes.

JayvD
03/03/06, 13:26
Ik heb nog een Asrock K7S41GX moederbordje nieuw liggen voor 49 euro incl. BTW. Socket A (t/m 333 FSB), onboard VGA, onboard LAN, onboard Audio, alleen geen S-ATA.

Zijn volgens mij ook vrijwel geen Socket A bordjes gemaakt met onboard video EN S-ATA. S-ATA was destijds namelijk vrijwel alleen bij high-end borden, en VGA onboard juist bij de low-end bordjes.
Jammer genoeg heb ik niets aan een moederbord met audio on-board, dat is net iets te hoog voor een 1U chassis.

aleto
03/03/06, 13:51
Jammer genoeg heb ik niets aan een moederbord met audio on-board, dat is net iets te hoog voor een 1U chassis.

Nee hoor, 1x knippen en da's verholpen, weg blauwe rondje.

Alle bordjes van de afgelopen 2 jaar hebben onboard audio, dus dat probleem heb je sowieso.

repsaj
03/03/06, 15:16
De K7S41GX heeft de audio plat op het moederbord toch?
zie:
http://www.asrock.com/product/K7S41GX.htm

aleto
03/03/06, 17:01
Owja, ook dat nog :)

JayvD
04/03/06, 08:56
Collega komt vandaag terug van een reis, bespreek het even met hem je hoort nog van me aleto. :)