PDA

Bekijk Volledige Versie : Regels



Intermedia
28/02/06, 14:31
Beste WHTers,

Ik heb een probleem m.b.t. een aantal regels en ik geraak er maar niet uit. Dus ik verkoop webhosting pakketjes vanaf 100mb en daar kunnen mijn klanten zoveel domeinnamen naar linken dat ze willen. Het gevolg hiervan is dat alle klanten hun account volproppen met sites enz...

Via mijn controlepaneel registreren ze dan domeinnamen (zelfs van hun klanten (webdesign) inder hun naam (is dat niet gevaarlijk?)) ...

Moeilijk om uit te leggen maar hoe regelen jullie dat allemaal? 1 domeinnaam per pakket / zelf naam invullen bij domeinregistratie (zoals TransIP) ?

Bedankt

starfix
28/02/06, 14:34
Ik heb de regel dat mensen maximaal 3 domein-pointers krijgen. WIllen ze er meer? Dan betalen ze 5 euro per jaar extra per pointer.

wonko
28/02/06, 14:45
Bij ons ook gewoon beperkingen per account en het aantal domeinen die erop gehost mogen worden. Wat ze er verder mee doen kan me weinig schelen.

Remigius
28/02/06, 15:16
Euhm, de klanten betalen toch voor deze ruimte? Waarom zouden deze dan niet vol mogen proppen? En je verdient ook toch nog wel wat aan de registratie van domeinnamen?

WebSiteNet
28/02/06, 18:20
lijkt mij gen enkel probleem. Enkel dat webontwikkelings "bedrijven" de domeinnamen van hun klanten op hun naam registreren lijkt mij niet helemaal eerlijk tegenover de klanten, maar daat heb jij opzich weinig mee te maken. Ik heb trouwens ook 3 extra domeinen in mijn hosting account waar een site op staat. Niks mis mee geloof ik.

(wel een andere hosting aanbieder trouwens)

Showeb
28/02/06, 18:26
Tja da's zoeken naar problemen.
Je loopt de kans dat klanten dan honderden of duizenden domeinen gaan parkeren. Een paar van deze klanten en je server zal zich alleen maar bezig houden met resolven van de domein namen.