PDA

Bekijk Volledige Versie : Plesk op SuSe 10.0 ?



CyberSystems
27/02/06, 23:13
Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat om Plesk op SuSe 10.0 te installeren ?.
Of moet men gewoon wachten tot deze gesupport wordt, om hem te kunnen installeren.
Of (en dat hoop ik maar) is er een work a round ??

Als er andere mogelijkheden bestaan, dan zou ik die ook graag willen weten..

Sander-
27/02/06, 23:23
Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat om Plesk op SuSe 10.0 te installeren ?.
Of moet men gewoon wachten tot deze gesupport wordt, om hem te kunnen installeren.
Of (en dat hoop ik maar) is er een work a round ??

Als er andere mogelijkheden bestaan, dan zou ik die ook graag willen weten..

Waarom probeer je het niet met de install van SUSE 9.3? Niet geschoten is altijd mis?

Ik heb vorige week nog op een CentOS 4.2 server Plesk gezet met de installer van Redhat Enterprise 4.

CyberSystems
27/02/06, 23:33
mja heb net de autoinstaller geprobeerd, en dat wilde niet lukken.

misschien ook maar FF de andere file proberen

Sander-
27/02/06, 23:34
mja heb net de autoinstaller geprobeerd, en dat wilde niet lukken.

misschien ook maar FF de andere file proberen

Wat was de error? En is SUSE 10 heel erg anders dan 9? Werkt het nog wel met het zelfde packages systeem? want vaak wil het dan wel compatible zijn...

CyberSystems
27/02/06, 23:38
de fout melding was ;
Your are using SuSe Linux 10.0 but autoinstaller was compiled for SuSe Linux 9.3
Exiting autoinstaller

was met de "Autoinstaller build 75050908.11" . (Plesk 7.5 Reloaded X86-64)

Sander-
27/02/06, 23:43
Hmm, in CentOS moest ik in de file /etc/redhat-release de release ding aanpassen naar dit:



[user@server etc]$ cat redhat-release
RedHat Enterprise release 4 (Final)


Anders gaf ie idd dezelfde error. Misschien even kijken waar die info in SUSE staat?

CyberSystems
27/02/06, 23:50
mm gevonden, en staat nu te installe, ben benieuwd..

bedankt voor de tips.

wordt vervolgd...

Sander-
27/02/06, 23:54
mm gevonden, en staat nu te installe, ben benieuwd..

bedankt voor de tips.

wordt vervolgd...

Hoop voor je dat het lukt... :-)

Wat ik alleen zo jammer vindt in dit soort situaties: Als wij het binnen 10 mins voor elkaar krijgen (wij dan in geval van centOS 4.2) waarom kunnen ze daar bij SWSoft dan ook niet even een installer voor bouwen? :S

Stewie
27/02/06, 23:56
Hoop voor je dat het lukt... :-)

Wat ik alleen zo jammer vindt in dit soort situaties: Als wij het binnen 10 mins voor elkaar krijgen (wij dan in geval van centOS 4.2) waarom kunnen ze daar bij SWSoft dan ook niet even een installer voor bouwen? :S
Omdat SWSOFT een OS ook ECHT ondersteunt als ze dat op de site zetten.
Dat het werkt wilt niet zeggen dat alles 100% werkt en goed ondersteunt wordt. En als er dadelijk wat fout gaat heeft SWSOFT het weer gedaan ;)

CyberSystems
28/02/06, 22:31
Hoop voor je dat het lukt... :-)

Wat ik alleen zo jammer vindt in dit soort situaties: Als wij het binnen 10 mins voor elkaar krijgen (wij dan in geval van centOS 4.2) waarom kunnen ze daar bij SWSoft dan ook niet even een installer voor bouwen? :S

Mja niet dus, hij loopt vast op de Postgresql vreemd genoeg is deze wel geinstalleerd, maar hij doet moeilijk over de libpq.so.3()(64bit) is needed, na wat zoek werk en zonder iets te vinden ben ik er maar even mee gestopt...