PDA

Bekijk Volledige Versie : Supermicro SC512L-260 en S-ATA HDD



ErikKosters
26/02/06, 17:04
Hallo,

Ik ben afgelopen zaterdag op een probleem gestuit, bij mij paste de S-ATA schijf niet fatsoenlijk in deze behuizing? Is dit een bekend probleem of kan ik het oplossen doormiddel van andere stekker bijv..

Anyone?

dsigning
26/02/06, 17:29
Er zijn wel iets kleinere sata stekkers zodat het wel ne past je moet deze dan onder de koeler door leggen. Het is echter niet ideaal !!

ErikKosters
26/02/06, 18:00
en waar kan ik zulke stekkers vinden?

Michael Scheper
26/02/06, 18:16
Ik zou eens beginnen met googlen.

Anders een vragen aan het bedrijf waar je die pc gekocht hebt.

ErikKosters
26/02/06, 18:26
Ik zou eens beginnen met googlen.

Anders een vragen aan het bedrijf waar je die pc gekocht hebt.
overal van alles weggehaald niet bij 1 :P

ErikKosters
26/02/06, 18:36
zelfs op www.allekabels.nl is niets te vinden.

ErikKosters
26/02/06, 18:38
ok heb ze bij paar gevonden en 1 kabel is rond de 5,- alleen ze zijn allemaal zo duur met die domme verzendkosten, ben ik nou gek of past dit gewoon in een envelop :P


Erm.. kweetniet maar via deze link: http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?showTechData=true&artno=RIBC05&#tecData

Dat is 1tje alleen op de foto is hij niet 90graden? Zal ik het er op gokken of weet iemand wat beters dan.

jantje.vlaam
26/02/06, 18:44
Die van Alternate is geen 90graden, dat gaat niet passen (of je moet heel hard duwen). Degene die ik heb passen perfect, maar ik ga geen factuur maken voor 1 kabeltje. Heb je nog meer nodig?



ok heb ze bij paar gevonden en 1 kabel is rond de 5,- alleen ze zijn allemaal zo duur met die domme verzendkosten, ben ik nou gek of past dit gewoon in een envelop :P


Erm.. kweetniet maar via deze link: http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?showTechData=true&artno=RIBC05&#tecData

Dat is 1tje alleen op de foto is hij niet 90graden? Zal ik het er op gokken of weet iemand wat beters dan.

ErikKosters
26/02/06, 18:49
jantje.vlaam

heeft mij al geholpen, hier kan slotje op.

DaRkDrEw
28/02/06, 18:02
Die haakse s-ata kabels zijn echt perfect :) heb er maar meteen een doos van gekocht de laatste keer