PDA

Bekijk Volledige Versie : Inschatting prijs



Henk978
26/02/06, 13:17
Hallo,

Ik zoek nu al tijden een host, na 2 jaar uitvinden dat aan elke gratis host net te veel nadelen zitten. Dit zijn mijn eisen:

- 25-50 mb ruimte -> ik heb echt niet veel nodig
- 200 mb dataverkeer -> er zullen denk ik weinig mensen komen
- .nl domeinnaam -> geen uitleg nodig denk ik
- minimaal 3 subdomeinen -> altijd handig
- php/mysql enabled -> 1 databeestje
- ftp toegang -> lijkt me wel zo handig

Maar het belangrijkste is het geld, ik wil echt er het minimale voor betalen. Zou iemand me misschien een host kunnen voorstellen, of een schatting maken wat dit per maand/jaar zou gaan kosten.

Met vriendelijke groeten,
Henk

Technotop
26/02/06, 13:21
Uuuuhm mag hier niet aanbieden :(, maar schatting zal rond de € 15,00 per jaar exclusief btw zijn. Vaak bij het domein inbegrepen. Maar mag hier niet adverteren, anders even www.webhosters.nl proberen.

Henk978
26/02/06, 13:43
Uuuuhm mag hier niet aanbieden :(, maar schatting zal rond de € 15,00 per jaar exclusief btw zijn. Vaak bij het domein inbegrepen. Maar mag hier niet adverteren, anders even www.webhosters.nl proberen.
Bedankt voor je bericht, en ik was al op webhosters geweest. Het probleem van die site is dat ik 800 host vind en ze allemaal het zelfde bieden. Terwijl de prijs tussen 0,01 en 8,00 euro ligt, en dan vraag je je af wat het verschil dat tussen al die hosts is.

Mark17
26/02/06, 13:52
Bij de webhosts die er 0,01 euro invullen vraag ik mij altijd af of dat wel werkelijk de prijs is (hoe is dat anders in vredes naam betaalbaar?).

Technotop
26/02/06, 13:54
Bij de webhosts die er 0,01 euro invullen vraag ik mij altijd af of dat wel werkelijk de prijs is (hoe is dat anders in vredes naam betaalbaar?).

Ach, goedkoop is vaak duurkoop ;) 0,01 euro moet er wel een addertje onder het gras zitten.


Henk, hier kan je om aanbiedingen vragen.
http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/