PDA

Bekijk Volledige Versie : Sponsoring Site



Gamer4life
24/02/06, 17:12
Wij van M-Adventures (M staat voor movie) zijn een team dat voice-overs maakt en game reviews maken en films en veel en veel meer.
Wij hebben verfrissende ideeen en goede humor.
Maar het probleem is dat ik een host moet hebben voor mij site.
Dus als we bekendt worden wordt degene die ons host ook bekendt.
En ook een domein als het kan.
Dus als iemand dat wil doen voeg me toe met msn:thebestgames@hotmail.com ook voor meer info.
Alvast bedankt als iemand reageert.

groeten,
Django

P.s als je een bedrijf bent of particulier of iemand kent die ons wil sponsoren voor Digitale video camera's mag je me ook toevoegen of hier een bericht achterlaten.

ALS WJ BEKEND WORDEN WORD DEGENE OF HET BEDRIJF OOK BEKENDT!!.

4U-Web
24/02/06, 17:18
Die voice-overs lijkt me dat je dat doet tegen betaling? Dan kan je toch ook wel een webhostingpakket betalen?

Denk dat je niet zo snel een sponsor zal vinden, sponsoring van hosting levert vaak niks op.

frvge
24/02/06, 17:22
Een mastermovies kloon dus?
Tjsa, het eerste idee is geld waard, de rest niet echt. Tenzij je echt goede kwaliteit/ideen biedt.

Technotop
24/02/06, 17:25
Heb al 5min geleden PM gestuurd, maarja ;)

Gamer4life
24/02/06, 17:45
Die voice-overs lijkt me dat je dat doet tegen betaling? Dan kan je toch ook wel een webhostingpakket betalen?

Denk dat je niet zo snel een sponsor zal vinden, sponsoring van hosting levert vaak niks op.

nee dat doe ik niet tegen betaling dat doe ik allemaal gratis samen met me team.

4Design
24/02/06, 19:50
En wij zijn gek en geven alles gratis weg!!!

Stewie
24/02/06, 19:57
En wij zijn gek en geven alles gratis weg!!!
Ja maar hij zegt wel dit "ALS WJ BEKEND WORDEN WORD DEGENE OF HET BEDRIJF OOK BEKENDT!!."

Altijd lachen met sponsor aanvragen ;)

Rik
24/02/06, 20:10
Closed (zie regels) ...