PDA

Bekijk Volledige Versie : Game panel



bennychaos
22/02/06, 14:26
Ik ben op zoek naar een gamepanel.
ik host momenteel cod. coduo en cod2 servers.
Ik ben benieuwd welke er zijn.(het liefst gratis)

WI-Hosting
22/02/06, 14:30
www.gamecp.com
www.tcadmin.com
www.game-cp.com
www.gamecp.org
www.gamepanel.org

en zo nog veel meer.. google doet wonderen (ps niet alle links kloppen volgens mij maar merendeel wel :))

royen99
22/02/06, 15:36
Aanrader: TCAdmin (zoals ook hierboven staat).

Wil je het gratis en naar eigen wens, ga eens aan de slag met webmin.

bennychaos
23/02/06, 09:24
Aanrader: TCAdmin (zoals ook hierboven staat).

Wil je het gratis en naar eigen wens, ga eens aan de slag met webmin.

Het is bedoeld voor een linux server, en zover ik zag was het alleen voor windows? dus welke is goed om op me servern te draaien;)

jan2k
27/02/06, 20:10
er zitten in het bovengenoemde lijst ook gamepanels bij voor linux.

royen99
27/02/06, 20:13
TCAdmin is er ook voor Linux (al is deze momenteel nog in beta, maar functioneerd goed. 2 van onze linux game boxes zijn met tcadmin uitgerust).

bennychaos
28/02/06, 11:34
TCAdmin is er ook voor Linux (al is deze momenteel nog in beta, maar functioneerd goed. 2 van onze linux game boxes zijn met tcadmin uitgerust).

maar zoals ik al zei ik zoek een panel(of een andere mogelijkheid) die me niks tot weinig kost. en heb geen zin in elke maand kosten

Kenneth
28/02/06, 16:53
webmin ;-)

bennychaos
01/03/06, 10:04
webmin ;-)


Meerdere geven dit advies. kan je me misschien een goeie uitleg geven woorden. hoe en wat......? want dacht dat het vooral een panel was voor webhosting?

Goldeneye
01/03/06, 11:25
Je maakt een custom command aan, en dat commando ken je dan toe aan een gebruiker (klant) en dan moet je nog even een hoop uitvinken voor de klant (anders kan hij dingen doen die je niet wil) en dan kan je klant inloggen en ziet hij alleen maar dat commando waarmee hij zijn server kan (re)starten.

Dat is het heel kort door de bocht :)

webmin kan je hier downloaden: http://www.webmin.com/