PDA

Bekijk Volledige Versie : Windowsonline.nl te koop!



Windowsonline
21/02/06, 20:49
De domeinnaam windowsonline.nl is tekoop, zit nog meer dan 9 maanden hosting op! (Flexwebhosting.nl)

Staat momenteel een goedlopend forum op.

Gemiddeld 65 Bezoekers per dag
Gemiddeld 270 Views per dag

Inkomsten zeker mogelijk, tot op heden nog niks mee gedaan...


www.windowsonline.nl

Remigius
21/02/06, 20:56
Heb je misschien een richt/buy-now prijs in gedachte? Opzich is er wel interesse vanaf deze kant.

_Leitz
21/02/06, 20:57
Heb je een richtprijs?
Ben je toevallig nog niet door microsoft benaderd?

Windowsonline
21/02/06, 21:08
Nee, nooit benaderd door Microsoft?

Prijs is 140,-.... (koopje! :) )

Groet, Jeroen.

_Leitz
21/02/06, 21:19
Ik dacht misschien ben je benaderd en wil je het domein nu voor een prikkie van de hand doen, want ik snapte anders niet waarom je dit domein weg zou doen, maar goed ontopic weer ;)

Windowsonline
21/02/06, 21:23
Aha op die manier, nee ben niet benaderd. Doe de domein/site weg omdat ik er te weinig tijd voor heb. Een forum heeft toch wel wat aandacht nodig en ik wil me liever 100% op mijn webshops gaan richten...

Het forum heeft al best wat vaste leden, layout is natuurlijk afkomstig van phpbb en naar alle wensen aan te passen.

Groet, Jeroen.

VantilborgICT
22/02/06, 19:12
Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat je een brief ontvangt van microsoft met de eis hun het domein over te dragen. Ook de reden dat al die MSN sites uit de lucht gehaald zijn
Correct me if i`m wrong

Chill Creations
22/02/06, 20:29
Lees dit eens:

http://www.dellwebsites.com/


Deze heer heet Dell, woont op een eiland, doet eigenlijk niks, en wordt alsnog aangeklaagd...

Remigius
22/02/06, 22:10
Euhm, jongens doet dit er wat toe voor de verkoop? Dit is de verantwoordelijkheid van de nieuwe koper.

Ik heb opzich nog wel interesse, maar ik ben er voor mijzelf nog niet uit of ik de website 140 euro waard vind (gezien de korte leeftijd en de 4/5 vaste bezoekers). Als ik van gedachten verander hoor je het nog wel. Succes met de verkoop.

Windowsonline
22/02/06, 22:19
Is goed, laat maar weten wanneer je eruit bent...

Remigius
23/02/06, 16:08
Indien je de website niet kwijtraakt wil ik hem van je overnemen voor € 50,- ex. BTW. Ik vind de naam wel aardig, maar de bezoekersaantallen niet echt denderend. Anders i.i.g. succes met de verkoop!

Windowsonline
25/02/06, 15:22
Inmiddels verkocht, topic mag op slot...