PDA

Bekijk Volledige Versie : direct admin - e-mail



Eagleman
21/02/06, 09:01
Ik heb een probleem met het ontvangen van e-mails via direct admin. Ik heb ingesteld dat iedereen van onze clan een mail box van 10 mb heeft. Ik heb het met mezelf uitgeprobeerd maar ik kan wel mailtjes versturen maar geen mailtjes ontvangen, later krijg dan een bericht dat mn mailbox vol is, terwijl ik nog nooit een mailtje heb gehad. Ik heb via DirectAdmin de outlook settings gedownload en ingesteld maar dat schijnt niet te werken

BsHosting
21/02/06, 09:12
haal je je mail ook binnen via outlook.
zoniet staat alles op je webmail en kan bovenstaande van jou dus kloppen.

dus log even in in je webmail en check wat daar staat.
maak daarna je account in outlook aan en haal alles binnen.

p.s als je ook aangevinkt hebt copie op server achterlaten zorg dan ook dat die regelmatig geleegd word

Eagleman
21/02/06, 09:15
In mijn webmail staat helemaal niks dat is nou juist net het punt, zoals eerder gezegd ik krijg mn mailtjes ook terug wat betekend dat ze eigelijk niet aankomen

HostServe
21/02/06, 14:13
In mijn webmail staat helemaal niks dat is nou juist net het punt, zoals eerder gezegd ik krijg mn mailtjes ook terug wat betekend dat ze eigelijk niet aankomen

Wat mobileman bedoelt dat er misschien eerder mails zijn ontvagen dmv imap, dus dat alles nog bewaard staat op de server.
Even inloggen met webmail en de mails verwijderen, maar aangezien jij niks kan vinden, is het inderdaad vreemd.