PDA

Bekijk Volledige Versie : goedkope dedicated server



winta
20/02/06, 16:16
Als startende ondernemer ben ik op zoek naar een goedkope dedicated linux server met minimaal 40 GB dataverkeer per maand.
Ook graag met een control panel.

Euro-Servers
20/02/06, 16:19
Dit had je beter hier gedaan:

Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen (http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/)

Hier mogen we geen aanbiedingen doen :)

tvm
20/02/06, 16:34
Hoi winta,

is het wel slim om te kijken naar de goedkoopte? De server is je motor van het bedrijf en stel jezelf de volgende vragen:

- Ben ik in staat een server te beheren? (beveiliging, onderhoud, problemen opsporen en oplossen)
- Wat is mijn startkapitaal?
- Is mijn provider 100% betrouwbaar, bereikbaar
- Staat mijn server op een stabielnetwerk
- Kan de hardware mijn activiteiten aan?

Denk je de server nogniet direct perfect te kunnen beheren en reikt je kapitaal niet al te hoog start je het beste met een resellerpakket. Zo kan je daar je klanten op plaatsen.

De voordelen zijn daarvan:

- Geen beheer van de server dus meer tijd voor de klanten en zelfstudie
- Je hebt tijd genoeg te leren hoe ean server werkt mbhv een thuisservertje
- Je hebt tijd genoeg uit te kijken naar een goede provider en je kan een kapitaal opbouwen.

jouwnaam
20/02/06, 18:20
Een reseller pakket is een optie. Heb je daar niet genoeg aan en ben je niet in staat om zelf een server te beheren, dan kun je ook nog een zogenaamde "managed server / managed dedicated server" overwegen. Je maakt dan zelf hosting accounts e.d. aan, maar het beheer van de server ligt dan bij de provider.

tvm
20/02/06, 18:25
Ik veronderstel dat dit er voor de ts niet inzit aangezien hij op zoek is naar een goedkope server. Volgens mij zit de ts nog in de testfase en wil hij de wereld eerst wat ontdekken.

mvg,

Tim