PDA

Bekijk Volledige Versie : Adsense look-a-like voor 18+ sites?



markvh
19/02/06, 23:51
Bestaat er een programma zoals Google Adsense (dus content related pay-per-click advertenties) die ook werken op adult-sites?

Adsense is de max, dus het zou echt wel tof zijn moest er ook zoiets bestaan voor de sectoren die Google niet wil promoten.

Als het nog niet bestaat heb ik wel een nieuw winstgevend projectje op het oog... :-)

RVBIS
20/02/06, 19:49
Neem eens een kijkje op KNIP

janneman
22/02/06, 02:36
Snif snif, wat ruik ik nou?

Oh wacht, ik weet het al: SPAM!

RVBIS
22/02/06, 02:43
Er word toch om gevraagd? SPAM is ongewenste reclame. In mijn ogen is dit niet ongewenst.

janneman
22/02/06, 04:11
Toon mij eens een voorbeeldje van een pagina waar de door jou genoemde/gerunde service ook feitelijk biedt wat er gevraagd wordt ("content related pay-per-click advertenties")?

Ties
22/02/06, 12:06
Volgensmij is http://www.ero-advertising.com hiermee bezig. Ik geloof dat ze nu nog in de beta-fase zitten, maar in ieder geval bieden ze een soort van adsense-alternatief voor adult-websites. Content-gerelateerde advertenties op je webpagina dus. (Of adverteren op content-gerelateerde websites).

RVBIS
22/02/06, 15:17
Toon mij eens een voorbeeldje van een pagina waar de door jou genoemde/gerunde service ook feitelijk biedt wat er gevraagd wordt ("content related pay-per-click advertenties")?

Om maar eens een voorbeeld te geven: gave-sex.com
Zie bijv. de banners van crazywebcam.

Edit: als je bedoelt dat campagnes automatisch aangepast moeten worden aan de content, dan zit ik fout.

markvh
22/02/06, 19:26
Volgensmij is http://www.ero-advertising.com hiermee bezig. Ik geloof dat ze nu nog in de beta-fase zitten, maar in ieder geval bieden ze een soort van adsense-alternatief voor adult-websites. Content-gerelateerde advertenties op je webpagina dus. (Of adverteren op content-gerelateerde websites).

Thx! Dit ga ik eens uittesten!

janneman
22/02/06, 23:10
Edit: als je bedoelt dat campagnes automatisch aangepast moeten worden aan de content, dan zit ik fout.

Dat bedoelde ik dus ;)

Dat is namelijk expliciet waar om gevraagd wordt.
Adult advertentie-programma's zijn er een overvloed, maar Adsense kun je ook niet met Kliks.nl vergelijken bijv.

markvh
24/02/06, 19:08
Ties gaf mij een link naar ero-advertising, waarom is deze link verwijderd? Dit was toch geen spam, ik vroeg ernaar!?

Heb ik mij ingeschreven op hun site, krijg zelfs een bevestigingsmail, en nu is de site opeens al enkele dagen niet meer toegankelijk...

Iemand die er meer van weet?

Rusrink
25/02/06, 12:03
hij staat er nog steeds, goed kijke

markvh
25/02/06, 14:34
??????????????????????????????

Nu gebruik ik een andere PC en is het wel te zien, en is de website wel weer toegankelijk!!! Zelfs vrouwen snap ik beter dan computers...