PDA

Bekijk Volledige Versie : Sitelancer.nl



Pxl
18/02/06, 10:56
Te koop: www.sitelancer.nl

Dit project ben ik 2 jaar geleden begonnen om mijn php vaardigheden te verbeteren. Het idee was om een concurrent te worden van tbforum en sitedeals. Uiteindelijk heb ik niet genoeg tijd besteed aan de site om dit waar te maken.

Het systeem is van scratch gescript, het is dus niet gebaseerd op phpbb of vbulletin zoals tbforum en sitedeals. Dit heb ik gedaan omdat ik in die tijd merkte dat ik wat kenmerken miste aan zowel sitedeals en tbforum, die ik graag wel in mijn site geimplementeerd had.

Sitelancer bestaat nu 11 maanden. Er hebben zich 67 leden aangemeld. De statistieken kun je hier bekijken: www.linkdir.nl/stats (sitelancer / guest). De PR verschilt van 2 tot 3.

Om alle features te bekijken kun je het best even een account aanmaken als je geintereseerd bent. Dit is een korte samenvatting van de features:

* Bieden en reacties
* Rating aan gebruikers geven
* Gebruikers reviewen
* UBB codes
* Persoonlijke portfolio's
* Bij een deal krijgen koper en verkoper een prive-bord
* Mijn projecten bekijken
Meer info: www.sitelancer.nl/leermeer.php

De site en het systeem worden 1 keer verkocht. Je kunt bieden vanaf 300 euro. Opbieden kan met 10 euro.
De buy-now is 600 euro. Succes en stel je vraag gerust.

michael001
21/02/06, 12:42
Is er ook iets van CMS aanwezig?

Pxl
22/02/06, 00:39
Nee, maar het een en ander is zeer gemakkelijk aan te passen.

AlfaHosting
22/02/06, 07:48
Te koop: www.sitelancer.nl

Dit project ben ik 2 jaar geleden begonnen om mijn php vaardigheden te verbeteren. Het idee was om een concurrent te worden van tbforum en sitedeals. Uiteindelijk heb ik niet genoeg tijd besteed aan de site om dit waar te maken.

Het systeem is van scratch gescript, het is dus niet gebaseerd op phpbb of vbulletin zoals tbforum en sitedeals. Dit heb ik gedaan omdat ik in die tijd merkte dat ik wat kenmerken miste aan zowel sitedeals en tbforum, die ik graag wel in mijn site geimplementeerd had.

Sitelancer bestaat nu 11 maanden. Er hebben zich 67 leden aangemeld. De statistieken kun je hier bekijken: www.linkdir.nl/stats (sitelancer / guest). De PR verschilt van 2 tot 3.

Om alle features te bekijken kun je het best even een account aanmaken als je geintereseerd bent. Dit is een korte samenvatting van de features:

* Bieden en reacties
* Rating aan gebruikers geven
* Gebruikers reviewen
* UBB codes
* Persoonlijke portfolio's
* Bij een deal krijgen koper en verkoper een prive-bord
* Mijn projecten bekijken
Meer info: www.sitelancer.nl/leermeer.php

De site en het systeem worden 1 keer verkocht. Je kunt bieden vanaf 300 euro. Opbieden kan met 10 euro.
De buy-now is 600 euro. Succes en stel je vraag gerust.


Ziet er goed uit, mijn complimenten ... alleen jammer van het lage bezoekersaantal waardoor het hele project geen al te grote waarde krijgt.

Toch nog een vraagje ... wordt je bij aankoop ook eigenaar van het script op zich ?

Mocht je aanvangsprijs zakken mag je me altijd contacteren.