PDA

Bekijk Volledige Versie : Apache 1.3.34 compilen met PHP 4.4.1 / PHP 4.4.2



hostingpower
17/02/06, 14:22
Wij zijn sinds kort overgegaan naar 64 bit linux versie!
Dit bracht veel problemen met zich mee die bij CPanel ook nog niet bekend waren. Wij gebruiken momenteel CentOS 4.2! Zodra ik apache update naar 4.4.2 dan kan ik een hele hoop functies niet meer gebruiken. Als ik dan Terug wil compilen dan krijg ik weer hetzelfde gezeur.

Problemen PHP 4.4.1:
- Kan geen imap functie mee compilen, dan krijg het onderstaande error:
Cannot load /usr/local/apache/libexec/libphp4.so into server: /usr/lib64/libc-client.so.0: undefined symbol: mm_dlog

Problemen PHP 4.4.2:
- Kan Imap niet mee compilen
- Kan Sablot, Domxlt niet gebruiken, krijg dan het onderstaande error:
configure: error: zziplib module requires zzlib >= 0.10.6.

- Kan flash niet mee compilen, krijg dan het onderstaande error te zien!
make: *** [sapi/cli/php] Error 1
make: *** Waiting for unfinished jobs....
/usr/bin/ld: skipping incompatible /usr/local/flash/lib/libswf.a when searching for -lswf
/usr/bin/ld: cannot find -lswf
collect2: ld returned 1 exit status
make: *** [sapi/cgi/php] Error 1

Hebben meer mensen hier problemen mee? Ik ben namelijk flink opzoek geweest naar een oplossing. Kon helaas niks over vinden waarmee ik geholpen zou zijn. Heb contact gehad met CPanel maar die weten nog niet waar het aan zou kunnen liggen! Heeft iemand misschien een idee hoe ik deze errors kan oplossen?

dreamhost_nl
17/02/06, 19:32
cPanel laat helaas nogal wat steekjes vallen in hun x86_64 versies... Daar hebben we jammer genoeg ook al flink last van ondervonden... :(

De door jou genoemde problemen zijn echter vrij veel voorkomend en de oplossingen hiervan zijn allemaal te vinden op de forums op de cPanel web site (http://www.cpanel.net/forums/). Succes!!

hostingpower
18/02/06, 08:43
cPanel laat helaas nogal wat steekjes vallen in hun x86_64 versies... Daar hebben we jammer genoeg ook al flink last van ondervonden... :(

De door jou genoemde problemen zijn echter vrij veel voorkomend en de oplossingen hiervan zijn allemaal te vinden op de forums op de cPanel web site (http://www.cpanel.net/forums/). Succes!!

heb ik al lang naar gekeken, kan alleen geen correcte oplossing vinden op hun website die mijn probleem zou verhelpen! Ze zijn echter veel voorkomend maar de oplossing die erbij staat werkt meestal niet.

dreamhost_nl
18/02/06, 09:07
In dat geval : Maak even een ticket aan. Goede ervaring met Tech Support van cPanel. Snel (over het algemeen) en kundig...

hostingpower
18/02/06, 15:42
In dat geval : Maak even een ticket aan. Goede ervaring met Tech Support van cPanel. Snel (over het algemeen) en kundig...

Zijn er nog meer mensen die hier problemen mee hadden?
Zo ja, hoe heb je het opgelost?

hostingpower
19/02/06, 17:54
Zijn er nog meer mensen die hier problemen mee hadden?
Zo ja, hoe heb je het opgelost?
Op het CPanel forum konden ze mij vertellen dat heel het probleem aan ons lag en niet aan CPanel, wij moesten volgens hun de server maar opnieuw installeren met de 32 bit versie! Heeft iemand anders nog ervaring met de bovenstaande errors?

dreamhost_nl
19/02/06, 21:24
https://tickets.cpanel.net/submit/index.cgi?support=1