PDA

Bekijk Volledige Versie : Microsoft Access factuur programma



BlackHorse
15/02/06, 13:06
IK heb op deze site diverse mogelijkheden tot facturering gezien maar ik wil iets maken in Microsoft access aangezien we dat dan zelf kunnen aanpassen. Daarover kon ik om precies te zijn 1 verwijzing naar een voorbeeld ontdekken alleen is dat voorbeeld niet meer te downloaden.

Kan iemand mij helpen aan een voorbeeld voor een Microsoft Access factuur programma of mij een duw in de goede richting geven???

Alvast bij voorbaat dank.

arjen@arkois.nl
15/02/06, 18:29
ik heb nog een boek liggen van school over Microsoft Access, met daarin een factuur programma dat gemaakt dient te worden.
Als je wil mag je hem ophalen..

Str@nger
15/02/06, 18:29
Welk boek is dat Arjen?

crazycoder
15/02/06, 19:18
Origineel geplaatst door BlackHorse
IK heb op deze site diverse mogelijkheden tot facturering gezien maar ik wil iets maken in Microsoft access aangezien we dat dan zelf kunnen aanpassen. Daarover kon ik om precies te zijn 1 verwijzing naar een voorbeeld ontdekken alleen is dat voorbeeld niet meer te downloaden.

Kan iemand mij helpen aan een voorbeeld voor een Microsoft Access factuur programma of mij een duw in de goede richting geven???

Alvast bij voorbaat dank.
Als je toch genoeg tijd heb.. Google is your friend.

Wil daar wel aan toevoegen dat ik mensen ken die zoiets hebben geprobeert.. Na voltooiing was het zo traag als maar het maar kan zijn en werkte het uiteindelijk niet.

Zou ook niet precies weten wat je aan wil passen.. Koop een standaard pakket als bijv starktexel, dan kan je zelf met iets als VB en een module van stark zelf zaken in de database zetten. Andere pakketten ondersteunen vaak ook iets als een xml import.. Dan hoef je maar een klein deel zelf te bouwen en iets als controle op openstaande posten via een boekhoudpakket doen..

Gaat het alleen om factureren, kijk dan eens naar excel. Op de site van microsoft vind je iirc voorbeelden..

BlackHorse
16/02/06, 08:57
Hartstikke bedank voor het aanbod voor het boek. Maar ik woon in Papendrecht en heb geen rijbewijs dus dat word een hele reis. Ik zoek een simpel voorbeeld van een factuur programma in access waar ik de technieken van kan leren.

MauriceO
16/02/06, 11:03
Bekijk de Noordenwind database die bij MS Access zit eens.

BlackHorse
16/02/06, 12:08
Weet je hoeveel tabbellen en verwijzingen er wel niet in die database Noordenwind zitten. Dat heb ik al geprobeerd en daar word je niet vrolijk van.

MauriceO
16/02/06, 13:44
De Noordenwind database heeft ooit de basis gevormd voor mijn facturatiesysteem.

Kun je niets met het sjabloon Orderverwerking van Access?

HBCS
16/02/06, 14:01
ik heb wel een goede voor je
moet hem nog wel even leeg maken mag je hem wel hebben

HBCS
16/02/06, 14:15
dit is hem kijk maar of het wat is
suc 6 er mee
ps ik hoop dat het gaat ik heb hem gezipt met winrar

HBCS
16/02/06, 16:24
laat mij even weten of het wat is of niet dan zoek ik nog even verder

BlackHorse
20/02/06, 08:49
Dank je wel voor het factuur programma HBCS. Dit is precies wat ik zoek.

fuzzybeer
20/02/06, 10:39
Die ga ik ook eens bekijken. Bedankt voor het linkje!

BlackHorse
20/02/06, 16:55
Weet iemand ook hoe je aan het bovenstaande bestand een tabel plakt voor de te factureren items.

B4rr13
20/02/06, 18:59
Kan je daar de btw % ook van aanpassen? Hoe doe ik dit? No offence maar ik snap niet echt hoe dit in elkaar zit Herman :)

Bastho
21/02/06, 12:00
Als ik jouw was zou ik niet in Acces gaan werken, er zijn diverse online alternatieven zodat je altijd overal terecht kan voor je administratie. Zo kun je toch nog werken op vakantie ;).

BlackHorse
21/02/06, 12:15
Dat kan met Access ook je zet hem om een USB drive en je neemt hem mee met behulp van een laptop Bastho.

BlackHorse
21/02/06, 12:17
Ik moet wel eerlijk bekennen dat het bestand "webhostinghbcs.rar" nog wel wat werk vergt voor dat ik er mee kan werken.

crazycoder
21/02/06, 12:44
Ik moet wel eerlijk bekennen dat het bestand "webhostinghbcs.rar" nog wel wat werk vergt voor dat ik er mee kan werken.
Voor die situatie heb ik je in mijn eerste posting al gewaarschuwd.

Als het alleen om een factuur maken gaat dan kan je het overigens ook in excel, diverse voorbeelden op de site van microsoft.

Gaat het om meer, koop dan een standaard pakket.

Zelf zaken maken en of aanpassen klikt leuk, maar zeker iets als access vereist behoorlijk wat kennis als je verder ga dan een etiketje printen.
De wizards zijn grappig maar stoppen op het punt waar het echt leuk gaan worden. Daarna is o.a. kennis van relationele databases en SQL nodig om er iets van te bakken.

BlackHorse
21/02/06, 13:02
Een beetje werk heeft nog nooit iemand afschrikt. Ik blijf bij mijn keuze van Access. Het bestand "webhostinghbcs.rar" bied een goede start voor mijn factuur systeem.

HBCS
21/02/06, 13:13
Kan je daar de btw % ook van aanpassen? Hoe doe ik dit? No offence maar ik snap niet echt hoe dit in elkaar zit Herman :)

ja hoor je kunt alles zelf aanpassen naar wat jij zelf wilt
suc6

crazycoder
21/02/06, 13:17
Een beetje werk heeft nog nooit iemand afschrikt. Ik blijf bij mijn keuze van Access. Het bestand "webhostinghbcs.rar" bied een goede start voor mijn factuur systeem.
Tuurlijk.. als jij daar je tijd aan kan en wil besteden.. Van de andere kant heb je al vanaf eur 320 excl btw een boekhoudpakket met factureerprogramma van stark texel.
Kan je zelf uitrekenen hoeveel uur je kan knutselen totdat je dat bedrag op heb gebruikt en het meer gaat kosten dan kopen.

BlackHorse
21/02/06, 13:21
Ik heb daar de tijd voor en die wil ik er ook wel aanbesteden hoor crazycoder. Als ik zo een goede basis leg voor mijn bedrijfsvoering.

BlackHorse
21/02/06, 13:22
Wat was jou motivatie om je facturering in Access te doen HBCS.

HBCS
21/02/06, 13:28
Wat was jou motivatie om je facturering in Access te doen HBCS.

gebrek aan kennis van andere systemen
en wel de kennis in huis hebben voor acces

ik gebruik het inmiddels al niet meer om dat er toch wat dingen niet inzitten die ik wil en nodig heb
zo mis ik de zoek mogelijkheid als er dus meer als 500 facturen in staan werkt het net even niet lekker meer om te gaan zoeken naar een bepaalde factuur
of klant

met dat factuur progje ben ik wel begonnen en heb er lang gebruik van gemaakt

suc 6 er verder mee en leer er mee te spelen
het is best wel een leuk iets om daar acces mee te leren

BlackHorse
21/02/06, 13:42
Dank je wel HBCS. Ik wens jou ook succes met het bedrijven van je onderneming.

BlackHorse
21/02/06, 15:44
Ik wil ook een soortement van postcode tabel toevoegen aan het factureringsprogramma van HBCS. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan doen? En hoe ik aan een lijst met postcode's, huisnummers, straatnamen en plaatsnamen kan komen?

B4rr13
21/02/06, 16:11
@HBCS; ja ik heb het al een maal geprobeert, ik in de formulieren is het gelukt, en in het Rpt_Facturen_Alle2 ook, maar in Rpt_Facturen_Alle lijkt het me niet te lukken.. Daar zie ik nergens de optie om dat in de ontwerpweergave te veranderen?

Raar maar ik kom er maar niet uit waar ik die kan vinden :)

BlackHorse
21/02/06, 16:16
Ik snap niks van je vage gedoe B4rr13???????????????

B4rr13
21/02/06, 17:08
wel, mijn "vage" gedoe zal ik even verduidelijken BlackHorse;

Heb je zelf al eens de tabellen, formulieren, query's, rpt'en en module bekeken?

Wel nu is mijn vraag; hoe pas ik het BTW % aan van 19 naar 21 (.be).

> In de formulieren = gelukt
> Rapporten
= Rpt_Facturen_Alle = Niet gelukt
= Rpt_Facturen_Alle2 = Gelukt

Wat nu het probleem is, als je nu een factuur aanmaakt, berekent het formulier het juist (want is aangepast), maar als je het rapport weergeeft dan klopt het weer niet omdat je Rpt_Facturen_Alle niet kan aanpassen ivm BTW percentage berekening, maar Rpt_Facturen_Alle2 wel.

Nu is mijn vraag, waar ik de berekening vind voor Rpt_Facturen_Alle waar de BTW % (=([btw]) of zoiets dergelijk als =(bedrag*0.21)) kan vinden..

HBCS
21/02/06, 17:12
ga er eens op staan en klik met rechts
doet soms wonderen

B4rr13
21/02/06, 18:49
Thx voor de reply HBCS, ja heb ik al geprobeerd, maar helpt niet..

Het zit zo dat er in de ontwerpweergave van Rpt_Facturen_Alle geen BTW/Totaal berekening te zien is, en in Rpt_Facturen_Alle2 wél en daar kan ik het percentage uiteraard wel aanpassen maar dat haalt nog niets uit, want de factuur wordt weergegeven via Rpt_Facturen_Alle :)

BlackHorse
22/02/06, 08:38
Ik zal het van het weekend eens kijken maar ik moet ook naar de kaak chirurg dus ik garandeer niks.

francis torfs
16/10/06, 17:10
tnx for this post, I hope it wil help me

BlackHorse
17/10/06, 15:30
tnx for this post, I hope it wil help me

I hope it wil help you.

vBoxx
04/12/06, 21:31
Eey allemaal, is er iemand die dit bestand nog heeft? en dit naar mij wilt sturen of eventuel even online wilt zetten? Maakt mij niet uit of je het mailt of online zet ben je even dankbaar;)

Email: valentijn@computer-works.nl

Alvast bedankt allemaal!

HBCS
04/12/06, 23:32
hij staat op www.hblom.nl/download/webhostinghbcs.rar

vBoxx
05/12/06, 00:02
bedankt :)

BramuS
05/12/06, 10:23
ik heb nog ergens een half afgemaakt php pagina met access database via odbc.

Ik denk dat als je wat kennis van php hebt je hier toch wel wat van moet kunnen maken. Dit was een project voor school, let dus vooral niet op de code maar hij doet z'n werk voor klanten toe te voegen, en producten etc

Je mag hem van mij gratis hebben, maar zoals ik al zei hij heeft nog wat stukjes code nodig om hem echt werkend te krijgen etc. PM maar als iemand interesse heeft.

vBoxx
05/12/06, 12:42
Kijk is aan.. daar ben ik momenteel ook mee bezig.. Vandaar dat ik al dit soort voorbeeldjes of stukjes zou wilen hebben, zou je mij dit willen PM'en?

Het is zelfs ook een school project ;) als het wat wordt dan zal ik het weer terug sturen naar je :). Als je het zou willen sturen graag.

Alvast bedankt

Oorworm
17/02/07, 19:03
hij staat op www.hblom.nl/download/webhostinghbcs.rar

Jammer dat je geen inkomende facturen kan invoeren...
En als je daar dan nog eens de kosten kon opsplitsen in privé/zaak, dan zou het helemaal perfect zijn.

Iemand een idee hoe dit te doen of iemand die z'n access bestand wil sharen?

Bedankt

Greetz
Oor

RPH
17/02/07, 19:28
www.access2data.nl hij heeft een mooi programma in access ontworpen.

crazycoder
17/02/07, 20:50
Jammer dat je geen inkomende facturen kan invoeren...
En als je daar dan nog eens de kosten kon opsplitsen in privé/zaak, dan zou het helemaal perfect zijn.

Iemand een idee hoe dit te doen of iemand die z'n access bestand wil sharen?

Bedankt

Greetz
Oor
Hoe je dat doe? Zoals iedereen met een echt bedrijf. Koop een boekhoudpakket.

Je kan eventueel ook in excel je kosten in cellen zetten, eind van het kwartaal maak je totalen en draag je BTW af (of vraag je terug)..

amygdela
18/02/07, 04:50
Al die moeilijkheid, ik heb gewoon een Excel sheet die ik eens per jaar naar mijn administratief medewerker mail en klaar.

crazycoder
18/02/07, 08:58
Al die moeilijkheid, ik heb gewoon een Excel sheet die ik eens per jaar naar mijn administratief medewerker mail en klaar.
Heel leuk als je een paar facturen per jaar ontvang en verstuur.

Als je wat meer facturen verstuur dan verspil je teveel tijd aan het factureren, controleren en doorboeken. Als je veel werk om handen hebt laat je dit wel uit je hoofd en koop je voor iets van eur 1000 (of minder) een boekhoudpakket met facturatie. Gezien de tijd die je op enig moment in je administratie ga steken verdien je dat binnen 1 jaar terug.
Goede kans dat je ook een accountant kan vinden die bijv. snelstart kent en zelf ook geinstalleerd heeft..

Nikkitje253
17/04/07, 17:15
Hoi ik zoek ook een facturatie programma maar dat mag gwn basic zijn (niet te speciaal) in access en ik zie jullie hier alles schrijven maar hoe kan ik dat programmaatje ook afdrukken want ik zou er wel eens naar willen kijken of ik er iets mee kan doen.
alvast bedankt

ik bedoel downloaden
sorry

BlackHorse
18/04/07, 09:14
Hoi ik zoek ook een facturatie programma maar dat mag gwn basic zijn (niet te speciaal) in access en ik zie jullie hier alles schrijven maar hoe kan ik dat programmaatje ook afdrukken want ik zou er wel eens naar willen kijken of ik er iets mee kan doen.
alvast bedankt

ik bedoel downloaden
sorry

Zoals eerder al vermeld in dit topic had de maker het bestand ter download aangeboden op: www.hblom.nl/download/webhostinghbcs.rar. Heb alleen de link geprobeerd maar ik kom nergens meer. Ik zou je het bestand kunnen mailen als je dat wilt. PB je e-mail adres dan even door.

Beginnend
24/08/07, 11:11
dit is hem kijk maar of het wat is
suc 6 er mee
ps ik hoop dat het gaat ik heb hem gezipt met winrar


hoe en/of waar zou ik dat bestandje ook kunnen bekomen...?

Martijn Koot
27/08/07, 21:31
Black Horse,

Heb voor mijn vorige bedrijfje ook een keer een access database gemaakt heb dit toen gedaan aan de hand van het volgende boek:

Databases en Access 2002 (Ies Korpershoek en Ben Groenendijk,
ISBN: 903952176X)

Op zich een prima systeem maar als je bedrijf groter wordt kan je beter direct investeren in een wat professioneler programma. Dit in verband met het combineren van andere bedrijfsonderdelen en dergelijke.

Groeten Martijn

Nele18
29/12/07, 12:26
Is er iemand die mij het bestandje even kan mailen?

Via de website (de link die eerder geplaatst is) krijg ik het niet geopend.

vangompel_jelle@hotmail.com

Alvast bedankt, je doet er me een groot plezier mee!

Dutch-IS
29/12/07, 14:20
Als ik thuis ben zal ik even voor je kijken, moet het volgens mij nog ergens hebben.

Nele18
29/12/07, 16:54
Erg bedankt!:)

ufeg02
29/12/07, 17:54
Iemand heeft het al?

Nele18
30/12/07, 12:27
Ik heb het nog niet... zodra ik het heb zal ik het laten weten

Organostica
15/01/08, 22:38
:oHallo, heeft iemand nog dat Access progje voor facturatie. Ik ben momenteel aan het experimenteren maar kan wel wat hulp gebruiken.:o

ireneeurlings
16/01/08, 11:23
De link van het programmatje doet het bij mij niet meer. Zou iemand mij het bestand kunnen mailen? ireneeurlings@hotmail.com

CharlieRoot
16/01/08, 11:51
Wij doen het nu al 4 jaar in Access, deels moeten bijschrijven met VB maar werkt tot dusver echt goed hoor. Traag is onzin.

crazycoder
16/01/08, 14:58
Wij doen het nu al 4 jaar in Access, deels moeten bijschrijven met VB maar werkt tot dusver echt goed hoor. Traag is onzin.
Als je met meerdere mensen en een behoorlijk aantal records werk dan wordt access zeer zeker traag. Standalone blijft het misschien wel werkbaar maar via een netwerk zou ik altijd voor MSDE of iets soortgelijks kiezen, veel schaalbaarder.

CharlieRoot
16/01/08, 16:02
Als je met meerdere mensen en een behoorlijk aantal records werk dan wordt access zeer zeker traag. Standalone blijft het misschien wel werkbaar maar via een netwerk zou ik altijd voor MSDE of iets soortgelijks kiezen, veel schaalbaarder.

Dan is de programmeur gewoon niet goed bezig. Wij werken over netwerken, over VPN en met meerdere personen tegelijk. Het is zelf geprogrammeerd met grote delen VB en werkt prima voor iedereen zonder vertraging.

thijlklerkx
16/01/08, 17:06
Zou iemand mij dat progje ook even kunnen sturen?
thijlklerkx@gmail.com

Alvast enorm bedankt :)

Andre P
02/03/08, 20:59
dit is hem kijk maar of het wat is
suc 6 er mee
ps ik hoop dat het gaat ik heb hem gezipt met winrar

zou je voor mij ook zo'n programma kunnen opsturen?

gr andre

brinkie
03/03/08, 22:14
zou je voor mij ook zo'n programma kunnen opsturen?

gr andre

Ik snap niet waarom mensen niet gewoon een paar centen willen uitgeven voor een goed pakketje.. Voor zo'n 150 euro heb je al een factuur-/administratiepakket (http://www.newtronics.nl/?Kassasysteem). In Access gemaakt ook nog. Dan ga je er zelf toch niet meer voor zitten..

HBCS
03/03/08, 23:21
hij staat er weer in op mijn site daar er veel vraag naar was en is
hij staat dus op http://www.hblom.nl/download/webhostinghbcs.rar
suc6 er mee

dubbelfriss
21/04/08, 09:35
heeft iemand nog dat programmatje voor mij want hij is helaas al weer van de site af

BlackHorse
21/04/08, 10:31
heeft iemand nog dat programmatje voor mij want hij is helaas al weer van de site af

Je kunt hem downloaden via: http://rapidshare.com/files/109186080/webhostinghbcs.rar daar staat hij nog 90 dagen.

crazycoder
21/04/08, 10:42
Ik snap niet waarom mensen niet gewoon een paar centen willen uitgeven voor een goed pakketje.. Voor zo'n 150 euro heb je al een factuur-/administratiepakket (http://www.newtronics.nl/?Kassasysteem). In Access gemaakt ook nog. Dan ga je er zelf toch niet meer voor zitten..
Omdat ze hun bedrijf(je) niet serieus nemen??

Snelstart nota 1:
http://www.snelstart.nl/producten/factuurpakketten/SnelStartNota1.aspx
eur 139 excl :)

mvdk
26/05/08, 21:05
ik wil ook

Spyder01
26/05/08, 23:58
ik wil ook

Ik wil ook wel eens wat...

Als je dat Acces ding wilt hebben, moet je beter kijken. Hierboven staat een link ernaar vermeld op rapidshare.

marviins
27/06/08, 23:52
mooi bestandje bedankt

BlackHorse
30/06/08, 10:17
mooi bestandje bedankt

Als ik het zo zie zijn er al een heleboel mensen die dat access bestandje willen hebben. Zijn er ook mensen die verder hebben geëxperimenteerd met bijvoorbeeld een koppeling naar hun financiele administratie

henkdrij
05/08/08, 15:18
hallo

ben er ook op zoek naar
heeft iemand voor mij dat factuur bestandje nog?

alvast bedankt

groenleer
05/08/08, 15:47
check de laatste link eens waar het te downloaden zou zijn....

Die doet het hier nog!

DiederikL
05/08/08, 15:49
hallo

ben er ook op zoek naar
heeft iemand voor mij dat factuur bestandje nog?

alvast bedankt

Deze doet het bij mij anders nog gewoon hoor :X


Je kunt hem downloaden via: http://rapidshare.com/files/109186080/webhostinghbcs.rar daar staat hij nog 90 dagen.

Tim.Bracquez
05/08/08, 16:02
hallo

ben er ook op zoek naar
heeft iemand voor mij dat factuur bestandje nog?

alvast bedankt


Hier alvast een mirror als je niet wilt wachten op rapidshare... (wachttijden etc)
DDL: http://timb.be/webhostinghbcs.rar

BlackHorse
05/08/08, 16:15
Hier alvast een mirror als je niet wilt wachten op rapidshare... (wachttijden etc)
DDL: http://timb.be/webhostinghbcs.rar

Link: http://rapidshare.com/files/10918608...ostinghbcs.rar doet het nog steeds. Geen wachttijden.

Gebruik zelf sinds kort een bestandje van pc-consulent. Die kun je gratis downloaden op: http://www.pcconsultant.nl/software/financeel/index.html heb er hele goede ervaringen mee.

NielsV
06/08/08, 12:32
..werk zelf nu 3 jaar met SnelStart (Snelstart Boek 2, en Nota 3)
Tijdelijk een testaccount gehad met de zogenaamde gateway mogelijkheden, werkt leuk alleen te weinig tijd gehad om het uit te breiden...


Voor de rest doet SnelStart precies wat het moet doen en het is nog betrekkelijk eenvoudig ook!

groenleer
06/08/08, 13:19
Maken hier gebruik van Exact Compact Factuur 2003 i.c.m. Automatische Incasso module en CRM.

Leuk pakket, uitgebreide rapportage modules maar niet geweldig voor de hosting sector. Missen automatische herhaal facturen (alleen mogelijk in Globe! :S)

Verder geen mogelijkheden voor integratie met andere systemen. Leuk dus als je een service organisatie bent of tastbare producten verkoopt. Maar met herhalende facturen geen aanrader. Daarnaast proberen ze je een onderhoudscontract aan te smeren ter waarde van 50% van de aanschafprijs / jaar. En dat om je vragen etc te beantwoorden, overigens krijg je dan wel de nieuwe rekenregels die sinds 2003 zijn uitgebracht.

ragerave
06/08/08, 18:13
Wij maken gebruik van een zelf gemaakte abonnementenadministratie welke gekoppeld is aan Accountview voor de financiële administratie. Nu moet ik zeggen dat Accountview ook niet alles is, maar het volstaat.

Ik zou niet gaan beknibbelen op de technische administratie en abonnementenadministratie, je wil hetgeen jouw klanten afnemen natuurlijk ook elke periode weer netjes uitfactureren zonder dat je abonnementen vergeet te factureren. Onze technische administratie is om die reden dan ook gekoppeld aan de abonnementenadministratie zodat we niets missen ;)

frankvanessen
23/09/08, 17:22
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, maar vraag mij af of er voorbeelden beschikbaar zijn voor het inplannen van personeel in wisseldiensten alsook de bijbehorende urenverantwoording in acces.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Groet,
Frank

-FoX-
24/09/08, 11:08
Ik ben zelf met een online software applicatie bezig die een stuk onderhoud van klanten (CRM), offerte/bestelbon/facturatie invult en daarnaast ook nog een rapporteringsmodule bevat (omzet etc.)

Ik ben eraan het denken om deze applicatie gratis aan te bieden, of althans ook de mogelijkheid bieden om deze zelf op uw eigen server te installeren. Het betreft om een webbased Java/J2EE applicatie (waarvoor dus ook wel een Java server nodig is).

Als er genoeg animo is, probeer ik het project af te ronden zodat het bruikbaar wordt voor iedereen.

BlackHorse
28/09/08, 12:29
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, maar vraag mij af of er voorbeelden beschikbaar zijn voor het inplannen van personeel in wisseldiensten alsook de bijbehorende urenverantwoording in acces.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Groet,
Frank

Wat wil je dat het pakket precies doet. Je mag het me ook PMen. en waarvoor wil je het precies gaan gebruiken?

BlackHorse
09/12/08, 14:59
IK heb op deze site diverse mogelijkheden tot facturering gezien maar ik wil iets maken in Microsoft access aangezien we dat dan zelf kunnen aanpassen. Daarover kon ik om precies te zijn 1 verwijzing naar een voorbeeld ontdekken alleen is dat voorbeeld niet meer te downloaden.

Kan iemand mij helpen aan een voorbeeld voor een Microsoft Access factuur programma of mij een duw in de goede richting geven???

Alvast bij voorbaat dank.

Ben inmiddels bijna klaar met een access 2007 factuur toepassing. Wie intresse heeft kan mij PMen. Denk nog een maand nodig te hebben.

nepstar
11/12/08, 16:22
Wij hebben zelf een volledig programma in access gemaakt met klantenbestand ect

BlackHorse
12/12/08, 15:07
Wij hebben zelf een volledig programma in access gemaakt met klantenbestand ect

Is ook uiteindelijk mijn bedoeling.

Yoram2006
17/12/08, 12:24
Ik zie dat er allerlei mensen zelf aan de slag willen met een DB. Uit ervaring weet ik dat alleen facturatie niet voldoende is, zo ben ik ooit gestart maar langzaam hebben we het uitgebreid naar o.a. contractenbeheer (tbv de hosting verleningen etc), btw berekeningen, winst/verlies etc. Onderhand is het een volwassen DB geworden (wat verkocht word).

Mijn advies is dan ook als je voor WEINIG iets kunt kopen doe dat dan gewoon. Want als je 40 uur werk in steekt kun je beter iets kopen voor een 100-200 euro... Voor evt. commerciele pakketen pm ga hier geen reclame maken verder voor één product.

tmy0078
03/11/10, 16:43
Ik ben iets aan het maken in vb.net, pm als je geïnteresseerd bent, heb wel nog ff nodig...

The-BosS
03/11/10, 16:59
Ik ben iets aan het maken in vb.net, pm als je geïnteresseerd bent, heb wel nog ff nodig...

Mag hopen na 2 jaar dat hij al iets heeft

tmy0078
04/11/10, 17:31
Mag hopen na 2 jaar dat hij al iets heeft

Ja, eigenlijk wel ja...

Had even niet op de datum gelet :innocent:

Jur
01/12/10, 16:45
Excuus dat ik reageer maar ik zoek een pakket waarin ik het CRM deel heb maar ook bijvoorbeeld contracten en kan zien welke klant welke soort hosting heeft.

PM maar even als je wat te bieden hebt...

NLRuben
15/11/11, 16:48
zijn er nog mensen die dit bestand hebben
// Ron edit: kom, doe eens even op de datum van de postings letten.