PDA

Bekijk Volledige Versie : plugins en modules voor op de server



Vilkas
14/02/06, 23:01
hallo,
ik heb net een hosting paket aangevraagd,
die moet nog eigenlijk in elkaar gezet worden.
Nu is het zo dat je mag mee beslissen welke modules en plug ins erop kunnen.

Liefst gratis maar ook betaald mag.
we zijn al bezig om Installatron al te kopen,maar tot nu toe weinig animo.

Dus wie heeft nog ideen voor plug ins en dergelijk voor op de server.

BsHosting
14/02/06, 23:45
wat heb je nu een hostingpakket of een server
ik neem aan dat je installatron niet op je hostingpakket zult zetten dan heb je zo ruimte tekort.

Vilkas
15/02/06, 08:00
nee heb een hosting paket.
Maar we willen met andere mensen graag instaltron hebben, en dat wil de server beheerder wel opzetten mits we genoeg geld samenkrijgen.

CharlieRoot
15/02/06, 09:00
ik ben wel benieuwd om welke collega het gaat? :)

Vilkas
15/02/06, 10:11
ja het is wel een collega van hier, zag wat forums van hem.
Ik hoop dat ik het juiste gedaan heb omdat ik naar de goedkoopste hosting heb gezocht, en dat bleek dat te zijn. De server moet nog inelkaar geknutseld worden en online gezet.

CharlieRoot
15/02/06, 10:17
Origineel geplaatst door Vilkas
ja het is wel een collega van hier, zag wat forums van hem.
Ik hoop dat ik het juiste gedaan heb omdat ik naar de goedkoopste hosting heb gezocht, en dat bleek dat te zijn. De server moet nog inelkaar geknutseld worden en online gezet.

Ah, nouja ik hoop dat je niet vooraf betaald ;)

Maar even ontopic; Ik waarschuw je vast dat hoe meer troep je kiest hoe groter de kans dat er zich problemen voordoen. Ik probeer servers altijd zo kaal mogelijk te houden (naast de standaard spullen natuurlijk) want hoe meer er in zit hoe meer er kapot kan gaan..

Eryq
15/02/06, 17:16
Het gaat om plugins en modules die je kunt toepassen op DirectAdmin.
Weet ik toevallig...

Geert-Jan
15/02/06, 17:21
Origineel geplaatst door CharlieRoot


Ah, nouja ik hoop dat je niet vooraf betaald ;)

Maar even ontopic; Ik waarschuw je vast dat hoe meer troep je kiest hoe groter de kans dat er zich problemen voordoen. Ik probeer servers altijd zo kaal mogelijk te houden (naast de standaard spullen natuurlijk) want hoe meer er in zit hoe meer er kapot kan gaan..


Heb installatron ook draaien, zonder problemen.
Maar daarbij idd het is een server, geen kermis.....

CharlieRoot
15/02/06, 18:08
Origineel geplaatst door Geert-Jan



Heb installatron ook draaien, zonder problemen.
Maar daarbij idd het is een server, geen kermis.....



Ik doelde ook niet specifiek op installatron, het was meer in het algemeen. Hoe meer op de server zit hoe sneller er conflicten onstaan.

Luuc
15/02/06, 18:21
Plugins en modules installeren wij alleen als we het nodig hebben, maar om nou doelbewust te gaan zoeken naar plugins..

Just my opinion ;)

Imtek
16/02/06, 15:36
Ik heb een vermoeden dat het hierbij om mij gaat, even voor de duidelijkheid:

1: De plek waar deze actie loopt is een forum aanwezig waar door mij de vraag is gesteld en/of mensen nog toevoegingen hadden qua modules (die al dan niet standaard in de gecompilde versie van apache bij DirectAdmin)
Hierbij worden natuurlijk wel alleen de nodige dingen geinstalleerd en niet onnodige dingen.

2: Een aantal deelnemers hadden interesse in Installatron dus ik heb hun de kans gegeven om hier geld voor in te zamelen.
(ik heb zelf verder geen belang bij installatron op dit moment, puur voor de klanten/deelnemers)

3: De server waar het in dit geval om gaat is nog niet uitgeleverd door mijn leverancier, ik heb overigens wel andere server maar deze ga ik hier niet voor gebruiken.

Hoop dat het voor de lezers duidelijk is, en ik niet bezig ben met oplichterij.

Bullcat
16/02/06, 16:51
Awstats ( gratis ) kan je erop zetten is wat uitgebreider als die van DA zelf, Sitebuilder en installatron m laatste 2 niet gratis !

Imtek
16/02/06, 18:36
Hoef je mij niet te vertellen iig ;)

Vilkas
16/02/06, 21:38
Maar zijn er meer plug ins die ( weleens ) handig kunnen zijn?

@imtek
Dit is topic is voor eventuele handige/nodige modules/plug ins.Het is/was niet de bedoeling voor jouw als oplichter te zien.Heb nog steeds veel vertrouwen.

------
Hebben toevallig de mensen hier op het forum niet zo'n licensie,waar je unlimited licensies (?!) hebt .Zodat ik/wij een deel betalen en dat ook krijgen? Of mag dat niet, zie ook unlimited licenses.