PDA

Bekijk Volledige Versie : CRM systeem ?



arjen@arkois.nl
14/02/06, 15:55
Weet iemand een goed CRM systeem ?
Waar ook een facturatie systeem bijzit, en dat goed kan samenwerken met Microsoft Outlook en Windows Mobile ?

Wat kost dat Microsoft CRM eigenlijk, kan ook niet echt vinden of daar nu wel of niet een factuur systeem inzit..

groenleer
14/02/06, 17:26
Microsoft CRM is niet te koop in de winkel en wordt via een Microsoft Business Partner (MBP) alleen uitgeleverd.

Dit omdat de installatie vaak een hels karwei is. Tegenwoordigt heet het MS CRM Microsoft Dynamics CRM.

Er zit volgens mij geen standaard Facturatie module in. Die dient custom made te worden (vaak door je MBP)


Kortom een dure grap die de meeste hosters zich niet kunnen veroorloven.

TMourik
14/02/06, 17:34
Wij zijn sinds deze week bezig met het inrichten van onze nieuwe kantoorserver, waaronder ook CRM gaat draaien van MS. Maar zover zijn we nog niet eerlijk gezegt, maar ik laat zsm wat weten.

arjen@arkois.nl
15/02/06, 19:31
Jammer, het zag er wel zeer mooi uit.
Maar dan zit het er nog niet in voor ons..

Gister heb ik even naar Mamut gekeken.
Werkt ook wel mooi, alleen op dit moment nog niet goed voor ons.

Wij gaan een eigen systeem maken, en tot die tijd dan maar Davilex.
Maar wanneer jullie meer weten over CRM van Microsoft, hoor ik het graag !

B4rr13
20/02/06, 00:26
kan je dat ook niet bekomen via een MSDN premium membership? en het is wel vrij simpel uit te breiden met een factuurmodule als je iets van +SDK kent hoor!

Randy
20/02/06, 04:18
Zie hem wel in de SPLA lijst staan:
2184028 - Microsoft SPLA CRM Professional Hosting All Lng Lic/SA Pack MVL SAL

Kun je hem tevens aanbieden aan he klanten voor een redelijke prijs.

D. ter Horst
22/02/06, 19:21
www.eurosoft.net werkt met microsoft's CRM. Is een Duits bedrijf en ik loop er nu 5 maand stage als systeembeheerder. Moet zeggen dat het er allemaal verdomd netjes uit ziet. Ze maken branch-specifieke producten, kost wat, heb je ook wat.

Je kunt kostenloos en vrijblijvend een demotje aanvragen op de site, wel de moeite waard al zeg ik het zelf :)

BigMac
03/06/12, 14:56
Wat gebruikt iedereen (tig jaar later) nu uiteindelijk voor CRM systeem. Ik zie dat veel productie die toender tijd zijn genoemd nog steeds bestaan.
Zoals mamut, Microsoft Crm.

Ik neig momenteel naar Azor CRM Systeem (http://www.azorsoftware.nl/crm-software/crm-systeem.html)
Nog andere suggesties, ervaringen?

dreamhost_nl
03/06/12, 15:00
Misschien dat je hiervoor beter een nieuw topic kunt aanmaken ipv. een zes jaar oud topic omhoog te kicken. De in dat topic genoemde opties lijken me niet echt meer relevant.

Pantsy
03/06/12, 15:02
Een nieuw topic is een stuk handiger en overzichtelijker inderdaad, slotje erop.