PDA

Bekijk Volledige Versie : Triple-V HUFTERS!



guimaraes
14/02/06, 15:22
Ik heb een week geleden een domeinaanvraag gedaan bij triple-v. Netjes de offerte ingescand en opgestuurd via e-mail. Ik heb een week lang niets te horen gekregen na herhaaldelijk e-mailtjes te hebben gestuurd en getelefoneerd.

Voordat ik mijn domeinaanvraag deed bij triple-v, was het domein gewoon VRIJ, dat domein was al jaren vrij.

Maar wat blijkt nu, het domein is "opeens" bezet. triple-v zegt dat ze het domein niet konden registreren omdat het ten eerste al gelocked was, en ten tweede heeeel toevallig vandaag renewed is.
Dikke lul, ik heb het vorige maand meerdere malen gecontroleerd via diverse whois sites, en al die tijd was het domein vrij.

Ook heel toevallig dat het domein anoniem geregistreerd is via godaddy, en verwijst naar een site als everydns.net.

Created On:14-Feb-2006 09:03:40 UTC
Last Updated On:14-Feb-2006 09:03:42 UTC
Expiration Date:14-Feb-2007 09:03:40 UTC
Sponsoring Registrar:Go Daddy Software Inc (R171-LRMS)
Status:CLIENT DELETE PROHIBITED
Status:CLIENT RENEW PROHIBITED
Status:CLIENT TRANSFER PROHIBITED
Status:CLIENT UPDATE PROHIBITED
Status:TRANSFER PROHIBITED


Wat denken jullie? Ik ben op het moment laaiend.

Stewie
14/02/06, 15:29
Created On:14-Feb-2006 09:03:40 UTC

Toeval bestaat soms niet ;)
Maar ja, zal je toch samen met hun uit moeten vechten, anders juridisch advies inwinnen.
Belangrijk voor jou is erachter komen wie de eigenaar van het domein is

guimaraes
14/02/06, 15:48
Ik heb al wat belangrijke info weten te achterhalen...

veenman
14/02/06, 15:48
Je hebt contact gehad met meerdere whois-sites. Veel van die gratis whoissites verdienen geld door de lijsten met namen waar op gezocht wordt en die nog vrij waren te verkopen aan derden. Het kan dus zijn dat je daar de dupe van bent geworden!

Thiaz
14/02/06, 15:53
Tjsa, ik zat laatste ook met zoiets, wilde een domein reggen, overal beschikbaar, en bij Enom niet, dus een dag wachten en de volgende dag was ie door een of andere vaag klotebedrijf in verwegistan geregd en dan krijg je een mail of je hem over wil kopen voor $200. Uhm, right.

Volgens mij zijn er gewoon bedrijven die toegang hebben tot die lists en dan willekeurig namen registreren, lijkt me goed mogelijk aangezien je aan dezelfde symptomen vast zit.
Edit: wat skunkah zegt dus.

Remigius
14/02/06, 16:14
Naar mijn weten doet/deed Vuurwerk dit ook. Als je gebruik maakte van de whois van vuurwerk keken zei of het domein interesant was en registreerden het dan zelf.

guimaraes
14/02/06, 16:21
Ik heb alleen een Whois uitgevoerd via whois.com, netground.nl, en triple-v.nl

Remigius
14/02/06, 16:53
Ik begrijp dat dit heel frustrerend is, maar zonder bewijs ben je nergens (denk ik).

guimaraes
14/02/06, 17:02
Inderdaad ik moet eerst bewijs hebben, en ik ben ermee bezig.
Mocht het zo zijn dat triple-v me genaaid heeft, dan hangen ze.

izdesign
14/02/06, 17:52
Vertel is hoe denk je dat te gaan bewijzen? ik had eerst ook een leuke naam opgezocht en week erna was hij weg :( maarja hoe wil je zoiets bewijzen? :)

Str@nger
14/02/06, 18:42
Om zomaar een bedrijf hier zwart te maken zonder enige vorm van bewijs vind ik een beetje erg ver gaan...
De vraag stellen of iemand dit hier ook nog eens heeft meegemaakt bij Triple-V kan uiteraard, maar iemand zo aanvallen...ik zou eerst naar bewijs zoeken.
En tis de eerste keer dat ik dit hoor over dit bedrijf hoor...

CharlieRoot
14/02/06, 18:47
Dit gaat echt nergens over.. zo is het leven nou eenmaal, wie het eerst komt wie het eerst maalt.. het zal vast geen miljoenen domein zijn geweest.

3j3ct
14/02/06, 19:44
welke whois is wel 'veilig' dan?

4Design
14/02/06, 20:28
Origineel geplaatst door 3j3ct
welke whois is wel 'veilig' dan?

De onze!! :D

veenman
14/02/06, 20:37
Origineel geplaatst door 3j3ct
welke whois is wel 'veilig' dan?
Een directe verbinding met de whois-service is het meest veilig :)

lifeforms
14/02/06, 20:56
Is er eigenlijk wel IETS van bewijs dat dit met Triple-V te maken heeft, voordat je ze "hufters" noemt?

Zo nee: behoorlijk sneu..

guimaraes
14/02/06, 21:27
Jullie netwerk snelheid, dat is sneu.

Alleen al om het feit dat ze totaal geen service verlenen, waardoor ik die domeinnaam ben verloren mag ik ze hufters noemen.

Dus ja, HUFTERS zijn het.

Sphere
14/02/06, 21:32
Origineel geplaatst door guimaraes
Jullie netwerk snelheid, dat is sneu.

Alleen al om het feit dat ze totaal geen service verlenen, waardoor ik die domeinnaam ben verloren mag ik ze hufters noemen.

Dus ja, HUFTERS zijn het.

Feiten zijn bewijsbaar toch?
En om nou offtopic te gaan op Transip vind ik persoonlijk ook behoorlijk sneu

lifeforms
14/02/06, 21:44
Dubbel sneu inderdaad, mijn twijfel is in ieder geval bevestigd ;)

petert101
14/02/06, 21:45
Origineel geplaatst door guimaraes
Jullie netwerk snelheid, dat is sneu.


Je begint nu wel erg wild om je heen te slaan, wat heeft Transip er nu weer mee te maken?

Stewie
14/02/06, 21:48
Origineel geplaatst door guimaraes
Jullie netwerk snelheid, dat is sneu Sodeju, dat is een goede terugkomer!



@hieronder: lol@plaatje 8)7

lifeforms
14/02/06, 21:50
Je begrijpt het niet Peter, onze gigabit verbindingen zijn een stuk trager dan andere gigabit verbindingen.

Alleen mensen die alles weten over domeinkapingen die begrijpen zoiets.

Het komt omdat we hufters zijn, denk ik?

phreak
14/02/06, 21:51
Origineel geplaatst door guimaraes
Jullie netwerk snelheid, dat is sneu.


Meer verstand van verzekeren........?

Str@nger
14/02/06, 21:54
Meer verstand van schelden en tieren en brullen zou ik zeggen...

Maar goed, nog meer woorden vuilmaken aan dit topic heeft geen nut...TS heeft geen enkel bewijs, alleen losse kreten, en wil daaraan verbinden dat zijn hoster hem bedriegt...

izdesign
14/02/06, 21:56
Lekker triest zeg ik zou zeggen slotje aangezien er toch alleen maar een dikke flame ontstaan :(

Pantsy
14/02/06, 22:17
Dit topic krijgt zeker een slotje en ik wil geen nieuw topic meer zien van de TS mbt dit onderwerp!

Domenico
15/02/06, 03:56
Origineel geplaatst door Remigius
Naar mijn weten doet/deed Vuurwerk dit ook. Als je gebruik maakte van de whois van vuurwerk keken zei of het domein interesant was en registreerden het dan zelf.

Inderdaad! :mad: :r :X