PDA

Bekijk Volledige Versie : Een beetje lol



HostServe
14/02/06, 00:03
Een beetje lol =)

Klik (http://www.youtube.com/p.swf?video_id=kKGxaol4qws&eurl=&iurl=http%3A//static13.youtube.com/get_still.php%3Fvideo_id%3DkKGxaol4qws%A8)

renovatio
14/02/06, 00:11
Nee dit is echt zielig :D :(

WebXtra
14/02/06, 00:13
hehe, vooral tegen dat beeldscherm meppen... heeft veel zin jah..

DutchTSE
14/02/06, 00:28
hahahaha :D

FransVanNispen
14/02/06, 00:32
Hij had moeten stoppen voordat het jochie begon met huilen. Dan was het leuk, nu is het zielig! :D

XF-RICK
14/02/06, 00:36
Snap die vader niet, je kind blootstellen aan zulke beelden, wie weet houdt dat kind er wel blijvende schade aan over.

In principe grappig, totdat je erover na gaat denken.

HostServe
14/02/06, 00:48
Origineel geplaatst door XF-RICK
Snap die vader niet, je kind blootstellen aan zulke beelden, wie weet houdt dat kind er wel blijvende schade aan over.

In principe grappig, totdat je erover na gaat denken.

Ach, kind heeft er zelf later ook wel om kunnen lachen denk ik.

Str@nger
14/02/06, 00:51
Ik hoop het voor het kind!

dopi84
14/02/06, 01:01
Komt me bekend voor dat filmpje :p
http://www.lelijkding.nl/datapagina/films/2006/week06/maze2.html


Deze is ook wel leuk
http://www.lelijkding.nl/datapagina/films/2006/week06/baby.html
Je kan niet vroeg genoeg beginnen denken we dan maar :p

Showeb
14/02/06, 01:05
Het is echt ziekelijk dat iemand dit zo'n kind aandoet. Ik walg er alleen maar van.

Dillard
14/02/06, 01:05
En ons maar afvragen waarom de jonge generatie ontspoort :(

Ik zou mijn kinderen niet aan zoiets moedwillig blootstellen......

host3000
14/02/06, 01:11
@ Dillard + Showeb..

Gelukkig. Ik dacht dat ik de enige was die er zo over denkt.

jouwnaam
14/02/06, 07:59
Totaal geen lol te vinden in dat filmpje. Alleen maar een vader die zijn kind het gekkenhuis in werkt en iemand met een raar gevoel voor humor die dat filmpje dan weer hier neer moet zetten.

HooGLaNDeR
14/02/06, 09:11
pffff :o
Hopelijk houdt het kind er geen trauma aan over.

Easyracks
14/02/06, 09:18
Hij zal soortgelijke spelletjes niet meer durven spelen denk ik zo.

HostServe
14/02/06, 09:58
Origineel geplaatst door jouwnaam
Totaal geen lol te vinden in dat filmpje. Alleen maar een vader die zijn kind het gekkenhuis in werkt en iemand met een raar gevoel voor humor die dat filmpje dan weer hier neer moet zetten.

Omdat ik niet dezelfde humor met jou deel moet mijn humor maar als raar bestempeld worden ?

VantilborgICT
14/02/06, 20:54
Origineel geplaatst door dopi84
Komt me bekend voor dat filmpje :p
http://www.lelijkding.nl/datapagina/films/2006/week06/maze2.html


Deze is ook wel leuk
http://www.lelijkding.nl/datapagina/films/2006/week06/baby.html
Je kan niet vroeg genoeg beginnen denken we dan maar :p

Spam!
Maar wel leuk :p

NDIS
14/02/06, 20:56
Dat filmpje heb ik nu van iedereen al toegestuurd gekregen en telkens op verschillende websites. Ik vind het wel grappig. :D

XBL
14/02/06, 21:12
Nadat ik zelf van de schrik was bekomen zat ik zelf ook even sadistisch te lachen. Ik kan overigens ook niet tegen die filmpjes waar iets 'engs' plotseling in beeld komt (henche het eigen schrikken).

En verschrikkelijk dat je kind dit ziet? Ach, kom nou, dat kind is een jaar of 8 en zal het komende jaar misschien dat soort doolhof spelletjes mijden. Maar een trauma? Kom op zeg, dan zou ik nu getraumatiseerd moeten zijn en nooit meer de deur uit durven (mijn zussen haalden wel engere dingen met mij uit toen ik klein was). Ik denk zelfs dat zo'n kind erdoor 'gesterkt' wordt. Zodat-ie op een later moment minder bang is (en dezelfde grap bij irritante pesters kan uithalen... grrr :P).

Jochem

Bamieater
14/02/06, 21:45
Dat kind zal inderdaad een aantal nachten zeer slecht slapen, imo is het geen leuk filmpje. Ik schrok zelf overigens ook ff, maar kan wel tegen dit soort filmpjes/plaatjes.

Maar of dat kind er een trauma van overhoud betwijfel ik. Tho.. dat kan per persoon erg verschillen en is ook erg afhankelijk van de situatie / leefomstandheden / persoonlijke ervaringen/bezigheden, etc.

Maar ieder zo zn eigen humor. :-)

inSaNo
14/02/06, 21:58
Hahaah geweldig.. ik lig helemaal dubbel hier. :)

Str@nger
14/02/06, 22:01
Leuk XBL dat je zegt dat je er geen trauma aan over zal houden maar je zal sterken, als jij blijkbaar wel ergens een trauma aan hebt overgehouden dat je nu zelf angstig bent voor schrikmomenten...(die angst komt niet vanzelf...)

En een trauma heb je heel snel...maar je raakt het echt niet zo snel kwijt...

DutchTSE
14/02/06, 23:09
aanstellers :D

(dit betekend niet dat ik het wel zou doen, maar om je er nou zorgen over te gaan maken :p)

Str@nger
14/02/06, 23:14
Origineel geplaatst door DutchTSE
aanstellers :D

(dit betekend niet dat ik het wel zou doen, maar om je er nou zorgen over te gaan maken :p) Ik kan eig alleen maar zeggen dankje dat je ons/mij aansteller(s) noemt. Ik weet gelukkig van mezelf en vanuit mn opleiding dat een trauma iets heel kleins kan zijn maar binnen notime kan uitgroeien tot iets heel groots (en dan klinkt dit nog aanstelleriger: zelfs tot zelfmoord).
En dat zeg ik niet om medelijden ofzoiets te kweken, maar wel dat iedereen een beetje rekening houdt met elkaar...iets dat nogal lastig lijkt in deze wereld...helaas...

Maar goed, tot zover dit lol-topic voor mij...

lifeforms
14/02/06, 23:29
Ik heb ook een beetje een bittere smaak erbij. Op zich is het wel grappig om iemand te laten schrikken, maar neem dan iemand van je eigen kaliber..

Een volwassen persoon die dit soort grappen uithaalt met zijn zoontje lijkt me toch niet helemaal het vaderschap waardig :\

Kinderen hebben een basic niveau van vertrouwen nodig, ouders moeten voor die veilige haven zorgen, als dit is zoals hij z'n zoontje normaal gesproken behandelt dan zet ik m'n geld erop dat het weer een fucked up kind wordt die in de ICT gaat, of aan de drugs, of erger..

AlphaXS
15/02/06, 00:45
Origineel geplaatst door XBL
Nadat ik zelf van de schrik was bekomen zat ik zelf ook even sadistisch te lachen. Ik kan overigens ook niet tegen die filmpjes waar iets 'engs' plotseling in beeld komt (henche het eigen schrikken).

En verschrikkelijk dat je kind dit ziet? Ach, kom nou, dat kind is een jaar of 8 en zal het komende jaar misschien dat soort doolhof spelletjes mijden. Maar een trauma? Kom op zeg, dan zou ik nu getraumatiseerd moeten zijn en nooit meer de deur uit durven (mijn zussen haalden wel engere dingen met mij uit toen ik klein was). Ik denk zelfs dat zo'n kind erdoor 'gesterkt' wordt. Zodat-ie op een later moment minder bang is (en dezelfde grap bij irritante pesters kan uithalen... grrr :P).

Jochem

Het blijkt wel dat je echt zelf kiddo's moet hebben om dit soort zaken te begrijpen.
Ik heb er twee en zou mijn kiddo's dit nooit aandoen.
Sterker nog:

De betreffende vader zouden ze eens flink aan zijn haren moeten trekken, een keer in zijn kloten shoppen, en dan snel een scream masker opzetten.

Ter voorbeeld: Mijn dochtertje van drie, wordt helemaal panisch bij het zien van een vliegje.
Nooit een vervelende ervaring met een wesp of iets dergelijks gehad.
Ze heeft een keer heel naar gedroomd over een vlieg, en is er om deze reden nu panish voor.

gedurende de eerste jaren, nemen kinderen vele malen meer op, dan wij nu doen.
Deze kiddo's verwerken alles wat ze overdag meemaken in hun slaap.

Voor de meeste zieke mislukkelingen die dit dus wel vette humor vinden, (een 8 jarig kind dat in bewuste staat al panish word van dergelijke beelden en acties) mag ik toch hopen dat ze geen kinderen KUNNEN krijgen.

Want als jij je kind dat aan kan doen, en dat humor vind, ben je naar mijn MENING het nog niet waard een pappa te zijn.

En nee... ik ben niet op mijn teentjes getrapt.
Wanneer het hier een vijftienjare betrof, was mijn reactie compleet anders geweest.

Ik vind dit ziekelijk, en absoluut niet grappig.

FransVanNispen
15/02/06, 00:56
Ik vond het een erg grappig filmpje toen ik de schrik reactie van het kind zag, maar de lol verdween erg snel toen bleek dat het kind gewoonweg totaal overstuur was.

Heel duidelijk niet gezond dus voor kinderen.

Norman
15/02/06, 01:24
Vind ehm ook lachen hoor ;)

marijn79
15/02/06, 10:24
Dank jullie wel voor het creeeren van volledige generaties mietjes, watjes en pussies! Daar winnen we de oorlog dus niet mee.

Kom op, hee! Trauma's laat me niet lachen. Die kinderen pakken op hun dag hun vader net zo hard terug.

"Hou ze scherp", zeg ik altijd maar.

If it doesn't kill you, it makes you stronger!

Zo was er laatst ook een filmpje van 2 ouders: Kiddo's hadden Fryday the 13th gekeken en s'vonds kwam pap en mam met maskers op een een cirkelzaag de kamer in terwijl ze lqgen te slapen! Cirkelzaag aan! Schreeuwen maar! Heerlijk! Zo'n pa wordt ik ook en ik hoop dat mijn kinderen straks strijkers onder mijn bed gooien.

web-extreme
15/02/06, 10:42
Origineel geplaatst door marijn79
Dank jullie wel voor het creeeren van volledige generaties mietjes, watjes en pussies! Daar winnen we de oorlog dus niet mee.

Kom op, hee! Trauma's laat me niet lachen. Die kinderen pakken op hun dag hun vader net zo hard terug.

"Hou ze scherp", zeg ik altijd maar.

If it doesn't kill you, it makes you stronger!

Zo was er laatst ook een filmpje van 2 ouders: Kiddo's hadden Fryday the 13th gekeken en s'vonds kwam pap en mam met maskers op een een cirkelzaag de kamer in terwijl ze lqgen te slapen! Cirkelzaag aan! Schreeuwen maar! Heerlijk! Zo'n pa wordt ik ook en ik hoop dat mijn kinderen straks strijkers onder mijn bed gooien.

Wat je leukt vindt :p

Filmpje is verder wel grappig

xYnta
15/02/06, 13:15
Hahahaah ik vind em cool, een goede manier om je werkdag mee voort te zetten :).

Str@nger
15/02/06, 17:00
Origineel geplaatst door marijn79
Heerlijk! Zo'n pa wordt ik ook en ik hoop dat mijn kinderen straks strijkers onder mijn bed gooien. Dan hoop ik dat je nooit een vrouw vindt die met jou kinderen wil!
En dat als je toch kinderen krijgt, ze geen strijkers maar meteen blokjes dynamiet onder je hoofdkussen stoppen!

En nee, wij creëren geen softies door onze uitspraken, juist jullie die jullie kinderen onnodig laten lijden, onnodig trauma's bezorgen...

Domenico
15/02/06, 17:43
Kom op jongens, er valt van alles over te zeggen en ook ik ben zo'n vader die zijn kinderen wel eens laat schrikken maar dit kind is wel erg jong voor dit schrik effect. Ik heb ditzelfde geintje een tijdje geleden ook mogen ervaren en ik kan je zeggen dat het echt heel erg intens is als je nergens van af weet en de situatie voor dit geintje het meest ideaal is (stil, rustig en volume aan). :D

Zal ik deze thread maar dichtgooien of komen er nog wat zinnige uitspraken?

HostServe
16/02/06, 12:17
Doe maar dichtgooien, ik heb er blijkbaar te weinig rekening gehouden met de reacties die ik kon verwachten. Bijvoorbeeld dat ik een raar humor heb omdat dit filmpje iemand niet aanstaat.

SebastiaanStok
16/02/06, 13:11
Toen ik zoon iets voor het eest zag kwam ik niet meer bij dat een één of ander hooft spiezen :r

Het is opzich wel leuk maar inderdaat niet voor kind, maar zo kan je alles wel achterlijk vinden. humor is zoals je het zelf vind en hoe ver je hier in moet gaan verschild per pesoon maar dat is dan nog geen reden om flouwen grappen uit te halen :o denk maar aan dat happy slaping :mad:

Die persoon die dat heeft bedacht mogen een happy kiking geven :|

Catje
16/02/06, 13:15
Ahaaaaa dit is echt zielig. Dat doe je kind toch niet aan. Althans ik zou dit nooit bij mn eigen kinderen doen. :(

_arno_
16/02/06, 14:17
Ik vond het eigenlijk ook wel grappig, lijkt mij dat je kinderen dit wel overleven hoor.
Ik keek toen ik klein was ook jaws, heb er niks aan overghouden.
Behalve angst voor haaien.

Technotop
16/02/06, 14:30
Hahaha :D Weet dat iemand via msn ook zo iets door stuurde pfff deed het zo wat in mijn broek, schrok echt even een heel eind achteruit :P

Leuk filmpje haha :P en trauma? haha neejo :P

Apoc
16/02/06, 18:17
Origineel geplaatst door Str@nger
Dan hoop ik dat je nooit een vrouw vindt die met jou kinderen wil!
En dat als je toch kinderen krijgt, ze geen strijkers maar meteen blokjes dynamiet onder je hoofdkussen stoppen!

En nee, wij creëren geen softies door onze uitspraken, juist jullie die jullie kinderen onnodig laten lijden, onnodig trauma's bezorgen...

Ten eerste overdrijf je het nou wel heel erg.

Ten tweede: ik vind het vrij typerend dat iedereen vermoed dat het hier om een vader-figuur gaat. Een vader doet zoiets niet op zo'n manier, zeker niet op het moment dat dat kind ging huilen. Het is veel waarschijnlijker dat het hier om een oudere broer ging, en dat verandert de situatie nogal.

JKW
16/02/06, 18:25
Eerste filmpje is inderdaad zielig voor het jochie.
Ik zou me ook helemaal de t*fus schrikken.

Tweede filmpje daar in tegen is een leuke samenkomst van omstandigheden.

blaaat
16/02/06, 18:29
Origineel geplaatst door Apoc


Ten eerste overdrijf je het nou wel heel erg.

Ten tweede: ik vind het vrij typerend dat iedereen vermoed dat het hier om een vader-figuur gaat. Een vader doet zoiets niet op zo'n manier, zeker niet op het moment dat dat kind ging huilen. Het is veel waarschijnlijker dat het hier om een oudere broer ging, en dat verandert de situatie nogal.

En iets oudere broer, aan de hoogte van de 'camera' te zien..

Apoc
17/02/06, 11:06
En iets oudere broer, aan de hoogte van de 'camera' te zien..

Inderdaad. Maar zeg nou zelf, dat is toch veel waarschijnlijker dan dat het z'n vader is.

host3000
17/02/06, 11:35
Inderdaad. Maar zeg nou zelf, dat is toch veel waarschijnlijker dan dat het z'n vader is.

Mwah, op AFV en andere homevideo programma's zie ik genoeg 'vaders' die dat soort 'gein' filmen. Misschien is het in dit geval wel zo, maar er zijn ook genoeg pappies die het doen.

SebastiaanStok
17/02/06, 11:41
Zomige zijn wel leuk maar zomige echt te erg voor worden...
Er was zelf eerst iemand bijna verdronken, dat doe je toch niet uitzenden :r

Apoc
17/02/06, 13:13
Zomige zijn wel leuk maar zomige echt te erg voor worden...
Er was zelf eerst iemand bijna verdronken, dat doe je toch niet uitzenden :r

Je hebt ook vast wel eens van het "happy slapping" in het Verenigd Koninkrijk gehoord. Daarbij raken mensen soms zwaar verwond.

Maar ik blijf erbij, in dit specifieke geval lijkt het me veel waarschijnlijker dat het een grap is van een oudere broer, ik kan me niet voorstellen dat een vader zoiets doet.

SebastiaanStok
17/02/06, 13:48
Ik kan dat Happy slapping wel ja :mad: zie mijn post stukje terug.

Een keer zo iets bij mij flikken en hij mag nog blij zijn als hij zijn klijne ****** kloutjes daarna nog kan gebruiken, dit kan je doen bij vrienden of zo maar niet voor de lol :x Ik zal die persoon die dat bedacht heeft is laten zien wat lol is hem even gracht gooien aan een steen ahahah wat zullen we laggen NOT!


Leet vermaak is pas als de persoon er zelf ook om kan laggen :) Hier kan ik nog een leuk voorbeeld van uit mijn school tijd :D
Michael: Arwin heb jij mij CD gepakt?!
Arwin: Nee...
Micheal: Maar je gaat hem wel terug in me tas doen * Gooit de CD plus doosje naar ze kop * en we binnen allemaal toch hard te laggen inclusief hij :)

Ze hadden altijd vriende onenig hijt met elkaar omdat michael voor SCF en arwin voor ajax dus zatten me kaar altijd pesten op een leuke manier waardoor ik weer helemaal dubbbel lag :D