PDA

Bekijk Volledige Versie : Betalingen per Telefoon/SMS



Thiaz
13/02/06, 17:32
Ik heb het wel eens vaker voorbij zien komen, maar niet wereldwijd geloof ik.

Ik zoek dus een betaalmethode waarbij een gebruiker kan bellen/smsen naar een nummer en ik dus een deel van het bedrag ontvang.

Een aantal eisen:
- Wereldwijd (Ook USA).
- Geen startup kosten, alleen x% per transactie.
- Bij voorkeur eigen interface behouden danwel aan kunnen passen.

Het mogen ook 2 aparte services zijn, dus SMS en Telefoon apart, hoeft niet perse bij 1 provider.

Iemand enig idee?

WI-Hosting
13/02/06, 17:50
wereldwijd zal je niet zo snel lukken aangezien alle betaal nummers 0900 etc. overal landelijk is..

dus zou een dergelijke service dus in elk land een nummer moeten hebben...

veel landen kan je hebben, maar niet helemaal wereldwijd..

je kan betere een lijst van landen noemen die je minimaal wilt hebben

Thiaz
13/02/06, 18:17
Origineel geplaatst door WI-Hosting
wereldwijd zal je niet zo snel lukken aangezien alle betaal nummers 0900 etc. overal landelijk is..

dus zou een dergelijke service dus in elk land een nummer moeten hebben...

veel landen kan je hebben, maar niet helemaal wereldwijd..

je kan betere een lijst van landen noemen die je minimaal wilt hebben

Minimaal:

- NL
- BE
- FR
- UK
- USA

Ik kan me voorstellen dat USA niet wordt ondersteund in combinatie met de rest, maar alleen SMS in de USA is ook best.

sp-services
13/02/06, 19:07
uw dedicated server is bijna betaald deze maand gelieve nog 36 min aan de lijn te blijven ;)

eurobellen.nl misschien

WI-Hosting
13/02/06, 19:11
Origineel geplaatst door sp-services
uw dedicated server is bijna betaald deze maand gelieve nog 36 min aan de lijn te blijven ;)

eurobellen.nl misschien

lol, nog erger dan een wachtlijn bij een helpdesk.. -.-

tsja wel een goede manier voor extra geld, je bent geneigd telefoon op tafel te leggen en dan vergeet je hem makkelijk ;) weer wat extra geld ;)

Thiaz
13/02/06, 19:56
Gaat om kleine bedragen hoor, tot hooguit een euro of 10.
Maar helaas, Eurobellen doet ook alleen in NL en BE.
En daar heb ik er inmiddels wel genoeg van.

Als iemand een pagina tegenkomt voor UK / USA / FR houd ik me aanbevolen.

Mark17
13/02/06, 20:09
Wereldwijd is mogelijk, je moet dan even achterhalen (was vorige week in opgelicht of een vergelijkbaar programma bij de publieke omroep) welk bedrijf in Engeland 10k nummers op een klein eiland heeft gekocht. Op dit eiland kun je een telecom bedrijf starten (of met de engelsen samenwerken) en je kunt dan 25 tot 50 eurocent per minuut aan de gesprekken verdienen. Deze nummers worden onder meer voor autodialers gebruikt (krijg je vaak gratis!).

De gene die moet betalen betaald als ik mij niet vergis 10 tot 25 eurocent per minuut meer dan dat jij ontvangt. Het enige waar je op moet letten dat je het telefoonnummer via Engeland regelt of via internet afhandeld (aangezien doorschakelen naar NL niet winstgevend is op het moment als ik mij niet vergis).

EDIT:
Als iemand dit engelse bedrijf achterhaald of er achter komt welk land het is dan kan ik eens met die partijen gaan overleggen voor een betaal (telefoon) methode. voor sms'jes weet ik nu nog geen optie (zoek ik ook naar).