PDA

Bekijk Volledige Versie : Heeft iemand het 06 nummer van TRIPLE-V???



guimaraes
13/02/06, 16:45
Ik ben op zoek naar het mobiele telefoonnummer van triple-v.
Als iemand die weet PM me dan AUB!

Ze reageren niet op mijn mails, ze zijn telefonisch niet te bereiken en ik wacht al een week op antwoord! Tevens moet ik 50 eurocent per minuut betalen als ik ze wil bellen. Echt achterlijk!

De enige keer dat ik ze telefonisch heb kunnen bereiken was vanochtend, hij zei dat hij mijn e-mails per direct zou bekijken. Maar nee hoor! Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen van die eikel.

Het zit namelijk zo, ik heb twee domeinnamen die eigenlijk vorige week al geregistreerd moesten zijn. Ik heb netjes de offerte uitgeprint en per e-mail verzonden. Ook heb ik automatische replies gekregen dat ze mijn e-mails hebben ontvangen.

izdesign
13/02/06, 16:51
TP edit: Dit is niet helemaal de bedoeling, volgende keer graag verwijzen dan naar de whois van de SIDN :)

guimaraes
13/02/06, 16:53
Helaas staat daar geen 06 nummer tussen

+31 9003333123 is hun info betaalnummer die ze nooit beantwoorden.

Lynch
12/03/06, 09:44
Nu de hele boel daar al meer dan 24 uur plat ligt zou ik ook graag dat 06-nummer hebben... iemand die dat ergens heeft liggen?

crazycoder
12/03/06, 10:26
Heb op tweakers.net wel een gewoon tel. nummer van tripple-v gezien. Weet niet of het al dan niet hetzelfde bedrijf is.
google is your friend.

Overigens ligt hun eigen site er momenteel ook uit, neem dus aan dat zij het wel weten :)

Lynch
12/03/06, 10:43
Die nummers zijn al een tijdje geleden vervangen door een 0900 betaalnummer. Daarop zijn ze echter alleen bereikbaar tijdens kantooruren. Wel wordt op de voicemail verwezen naar een 06-nummer dat ergens op het contract zou moeten staan. Ik heb het in ieder geval niet.

Verder is hun eigen site (weer) gewoon online, dus echt gealarmeerd zullen ze niet zijn, helaas.

Triloxigen
12/03/06, 12:07
Tevens moet ik 50 eurocent per minuut betalen als ik ze wil bellen. Echt achterlijk!

Dit wist je toen je een dienst bij ze afnam en was dus geheel je eigen kezue.
Dat is dus je eigen fout.

TiMMiEJ
12/03/06, 12:31
Ik heb daar een aantal domeinen geregistreerd, en het is idd een ramp als iets niet helemaal werkt. Zijn nu nog een aantal domeinen die gewoon niet bereikbaar zijn. Maarja, ik registreer nu alles bij transip. Daar werkt het tenminste goed!

marijn79
13/03/06, 15:38
Tevens moet ik 50 eurocent per minuut betalen als ik ze wil bellen. Echt achterlijk!

Support kost geld. Of denk je dat daar iemand de hele dag voor nop helpdesk vragen zit te beantwoorden? Als je een goedkoop pakket wilt moet er toch ergens op bijverdiend dan wel bezuinigd worden.

VvS
13/03/06, 15:53
Support kost geld. Of denk je dat daar iemand de hele dag voor nop helpdesk vragen zit te beantwoorden? Als je een goedkoop pakket wilt moet er toch ergens op bijverdiend dan wel bezuinigd worden.Tja, maar zelfs voor Chello betaal je geen 50 cent per minuut. Vind het belachelijk eerlijk gezegt...

Pantsy
13/03/06, 21:17
Heel fijn maar vooralsnog lijkt het me verder duidelijk in dit topic.