PDA

Bekijk Volledige Versie : PHP Accelerator



Domenico
24/07/02, 17:22
Heeft er iemand hier ervaring met PHP Accelerator?
http://www.php-accelerator.co.uk/

Het is vergelijkbaar met Zend Accelerator en er wordt gezegd dat het zelfs beter is. Het mooie is ook dat het gratis is en Zend Accelerator kost maar liefst $980

Iemand die het heeft installed?

LATE EDIT: Ik lees net dat zelfs Yahoo dit programma gebruikt dus echt verkeerd zal het niet zijn!

StarInternet
24/07/02, 17:35
Ik heb hem nu geinstalleert even testen.

https://starinternet.tk:8443/phpinfo.php
Als hij het niet doet, even wachten dan hij aan het rebooten,
PHP nieuwe install etc etc
IMAP wil niet :(

Deimos
24/07/02, 17:40
Mm dit is inderdaad een interessante ontwikkeling. Het geen jammer is is dat het niet samenwerkt met Zend producten. Dus dat betekend dat je geen Zend encoded bestanden meer op je server kan draaien.

Nu is dus de vraag of dat het waard is en zoja. Hoe ga je nu je bestanden encoden?? Dei encoder die ze noemen zegt me niet zoveel en vraag me ook af wat nou het daadwerkelijk performance verschil is wanneer beide worden gedraaid.

StarInternet
24/07/02, 17:44
Origineel geplaatst door Deimos
Mm dit is inderdaad een interessante ontwikkeling. Het geen jammer is is dat het niet samenwerkt met Zend producten. Dus dat betekend dat je geen Zend encoded bestanden meer op je server kan draaien.

Nu is dus de vraag of dat het waard is en zoja. Hoe ga je nu je bestanden encoden?? Dei encoder die ze noemen zegt me niet zoveel en vraag me ook af wat nou het daadwerkelijk performance verschil is wanneer beide worden gedraaid.
Zo te lezen is hun encoder via het web dus geen programma ?
[ionCube PHP Encoder]

Deimos
24/07/02, 18:19
Origineel geplaatst door StarInternet

Zo te lezen is hun encoder via het web dus geen programma ?
[ionCube PHP Encoder]

Inderdaad en van wat ik heb gelezen betaal je per script dat je laat encoden. En hoe complexer het script hoe duurder, :(.

Verder lijkt mij het niet echt te gebruiken zullen immers eerder klanten zijn die iets gebruiken dat Zend encoded is ipv. deze encoding. En die 2 willen niet samenwerken.