PDA

Bekijk Volledige Versie : Yes, eindelijk mijn zin !



Bullcat
10/02/06, 22:44
Eindelijk heb ik een site builder draaien, wel zullen jullie zeggen dat is zo'n probleem toch niet, wel als je eerste swsoft-sitebuilder je hele server gemolt heeft zoals al eerder gemeld op WHT.

Nu sitezen geinstaleerd ( laten doen offcource ) en een tab naar DA erin, samen met het uitstekende support van sitezen zelf.

Ik ben echt helemaal blij.

Ik wil daarom mijn dank uitspreken aan Dennis van Brainstorm ICT en Sam van sitemagix.com

Mooi gedaan, en schitterend support !

Ik kan weer verder met mijn Toko !

oja de link naar de demo site = http://server1.bullcat.nl/zeni/verify_login/env=prd/user_name=demosite/password=none/user_type=demo_layout_cpanel/forcelogin=demo

t.bloo
11/02/06, 01:12
huh?

Mac computers cannot be used to create sites; They can be used to view the final results.
Please note that finished websites created with this system can be viewed with any browser version 5.0 or better on almost any computer with 800x600 or better resolution.

Dillard
11/02/06, 01:35
Is dit een beetje vergelijkbaar met Sitebuilder?

WH-Tim
11/02/06, 03:27
Origineel geplaatst door t.bloo
huh?


heh?


If you use Firefox under MS/Windows, please...

1. Install Mozilla IE View if you don't have it.

2. Close Firefox

3. Open Firefox and come back here

4. When you get back to this screen ...
Select Tools->Always View This Page in IE.
From then on the site builder will run under IE

It is 100% safe to use IE with this site builder

We expect to have full support for Firefox in the future!

Please note that finished websites created with this system can be viewed with any browser version 5.0 or better on almost any computer with 800x600 or better resolution.

macjans
11/02/06, 08:35
Ik ben helemaal niet blij ;-(

Mac computers cannot be used to create sites; They can be used to view the final results.
Please note that finished websites created with this system can be viewed with any browser version 5.0 or better on almost any computer with 800x600 or better resolution.

phreak
11/02/06, 08:52
Wij hebben sitezen in het verleden ook gebruikt gehad, werkt idd alleen met IE 5.0 en hoger, dus als je met FireFox werkt of andere $browser, heb je een probleem.

Bullcat
11/02/06, 09:40
Hoeveel mensen die deze software gebruiken zullen Firefox of een Mac hebben, ik persoonlijk denk niet al te veel, en zoals al gezegt het resultaat is wel zichtbaar in deze 2 programma's.

En dan zal sitebuilder van SWsoft misschien wat gelikter zijn, ik wens niet als een hond behandeld te worden door hun verkoop ( na aankoop) en support afdeling die hoog van de toren blazen, dat het op alles werkt, maar het ook niet konden instaleren.

phreak
11/02/06, 09:48
Origineel geplaatst door Bullcat
Hoeveel mensen die deze software gebruiken zullen Firefox of een Mac hebben, ik persoonlijk denk niet al te veel, en zoals al gezegt het resultaat is wel zichtbaar in deze 2 programma's.

En dan zal sitebuilder van SWsoft misschien wat gelikter zijn, ik wens niet als een hond behandeld te worden door hun verkoop ( na aankoop) en support afdeling die hoog van de toren blazen, dat het op alles werkt, maar het ook niet konden instaleren.

Het gaat er niet om hoeveel mensen FireFox gebruiken, het zal misschien maar 1 of 2 mogelijke klanten zijn, dan ben je die toch weer kwijt!

snaaps
11/02/06, 10:16
Er zijn meer firefox gebruikers dan je denkt.
Vergis je hier niet in

Bullcat
11/02/06, 10:21
Er word toch ook en oplossing gegeven als je firefox gebruikt een IE view toevoeging.
Flash moet je ook eerst instaleren wil je dat kunnen zien als extra toevoeging !

phreak
11/02/06, 10:36
AFAIK moet de klant geen oplossing zoeken voor jouw product, maar jouw product de oplossing voor je klant.

Netbyte
11/02/06, 13:30
Bah :
If you use Firefox under MS/Windows, please...

1. Install Mozilla IE View if you don't have it.

2. Close Firefox

3. Open Firefox and come back here

4. When you get back to this screen ...
Select Tools->Always View This Page in IE.
From then on the site builder will run under IE

It is 100% safe to use IE with this site builder

We expect to have full support for Firefox in the future!

Please note that finished websites created with this system can be viewed with any browser version 5.0 or better on almost any computer with 800x600 or better resolution.

Ahm, niet echt vriendelijk zo.. misschien een idee om dat op te lossen ?

Edit:

Sorry, hele thread niet gelezen. Hopelijk kun je dit voorkomen door de website firefox vriendelijk te maken. suc6!

Bullcat
11/02/06, 13:35
zal het doorgeven aan de ontwikkelaars van de software of ze wat kunnen doen voor 5% ff gebruikers

Triloxigen
11/02/06, 13:42
Origineel geplaatst door Bullcat
zal het doorgeven aan de ontwikkelaars van de software of ze wat kunnen doen voor 5% ff gebruikers

5%? Wel iets meer warschijnlijk :)
(Ligt aan je doelgroep)

Bullcat
11/02/06, 13:44
het doel van FF was eind 2005 10% dacht niet dat ze dat gehaald hadden toen.

Triloxigen
11/02/06, 14:00
Origineel geplaatst door Bullcat
het doel van FF was eind 2005 10% dacht niet dat ze dat gehaald hadden toen.

Gemiddeld is het iets van 9.7% ofzo en op sommige websites ligt het gemiddeld zelfs op 50 tot 60% :)

t.bloo
11/02/06, 19:05
Marktaandeel Firefox in Europa: http://tweakers.net/nieuws/40782

Marktaandeel Apple binnen onderwijs: http://www.macfreak.nl/readnews.php?newsitem=4698

Bullcat
11/02/06, 19:30
Ja en ? nemen jullie die doe ik het wel met de rest :D

EDIT:
even link naar browser site van awstats, laat me sinds gisteravond andere zaken zien
http://www.bullcat.nl/awstats/awstats.pl?framename=mainright&output=browserdetail

handy
11/02/06, 20:16
IE-only is ZOOOOOO 2001 ;)

blaaat
11/02/06, 20:33
Origineel geplaatst door Triloxigen

Gemiddeld is het iets van 9.7% ofzo
eind 2005 was nederland een kleine 10% (rest vd wereld had meer %) Dus nederland loopt nog achter. %tages zijn wereledwijd weer aan het zaken. Het zijn weer IE(7) tijden!


Origineel geplaatst door Triloxigen
en op sommige websites ligt het gemiddeld zelfs op 50 tot 60% :)

Ja op adult sites ;)

Stewie
11/02/06, 20:40
Origineel geplaatst door blaaat

eind 2005 was nederland een kleine 10% (rest vd wereld had meer %) Dus nederland loopt nog achter. %tages zijn wereledwijd weer aan het zaken. Het zijn weer IE(7) tijden!
Ik browser alweer een hele tijd op IE 7, ik moet zeggen dat het me prima bevalt.
Opvallend trouwens is dat de standaard zoekmachine ingesteld staat op Google (Default) met als tweede keus MSN :p

HostServe
12/02/06, 17:11
Origineel geplaatst door gsh2
Ik browser alweer een hele tijd op IE 7, ik moet zeggen dat het me prima bevalt.
Opvallend trouwens is dat de standaard zoekmachine ingesteld staat op Google (Default) met als tweede keus MSN :p

Een Dell zeker? :P