PDA

Bekijk Volledige Versie : hihi, sidn nameservercheck



petert101
08/02/06, 09:48
http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,778,,,,Nameserver_check.html?domain=sidn.nl&primary=bureau.sidn.nl&primary_ip=&second1=open.nlnetlabs.nl&second1_ip=&second2=&second2_ip=&submit=Verzend

En ik dacht altijd dat een foutloos record het mooiste was....

Glenn
08/02/06, 09:51
Origineel geplaatst door petert101
http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,778,,,,Nameserver_check.html?domain=sidn.nl&primary=bureau.sidn.nl&primary_ip=&second1=open.nlnetlabs.nl&second1_ip=&second2=&second2_ip=&submit=Verzend

En ik dacht altijd dat een foutloos record het mooiste was.... Dit record IS foutloos...

Maar ik snap wat je bedoelt ;)

crazycoder
08/02/06, 10:47
Leg mij dan s.v.p. even uit wat het probleem precies is, want dat ontgaat mij een heel klein beetje.

Deze warnings zijn voor zover mij bekend geen enkel probleem.. Hoeveel domeinen heb jij niet kunnen registreren omdat er warnings waren?

Glenn
08/02/06, 10:49
De 'grap' is volgens mij dat 'zelfs' de SIDN niet zonder warnings een domein kan registreren. Een warning is echter geen fout, maar dat is weer wel aan elkaar gelijk gesteld om de grap grappig te maken, zodat wij weer kunnen lachen.

Ofzo ;)

WH-Tim
08/02/06, 11:01
Niet zo zeiken Glenn, komt er gewoon op neer dat SIDN zelf niets goeds kan doen en het dan wel van ons verwacht. En dat IS grappig :D

Glenn
08/02/06, 11:03
Origineel geplaatst door WH-Tim
Niet zo zeiken Glenn, komt er gewoon op neer dat SIDN zelf niets goeds kan doen en het dan wel van ons verwacht. En dat IS grappig :D :D

AlphaXS
08/02/06, 12:32
heheh.. puzzel stukjes vallen op zijn plaats nu. :D

Triloxigen
08/02/06, 18:05
Origineel geplaatst door WH-Tim
Niet zo zeiken Glenn, komt er gewoon op neer dat SIDN zelf niets goeds kan doen en het dan wel van ons verwacht. En dat IS grappig :D

Hoezo?
Die warnings die je krijgt mag je zelf ook gewoon hebebn hoor :)

Alexwel
08/02/06, 18:47
Ja, maar je gaat ervan uit dat SIDN het toch wel helemaal zonder warnings zou hebben als uitgever van de .nl domeinnamen.

RaQ-Power
08/02/06, 20:03
In feite is dit meer een 'fout' in de nameservercheck. Want het lijkt mij juist verstandiger MX-records buiten het domein te hebben. De SOA warning staat op 3 uur, op zich is dat ook redelijk standaard tegenwoordig. Ze kunnen beter die check eens updaten.

Rob77
08/02/06, 21:06
Maar het blijft verrassend ;)