PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] Webcamhoekje.nl + Webcamhoek.nl



_Leitz
06/02/06, 21:38
Bij deze bied ik een website met veel potentie aan. Na een kleine verkenning van dit gebied van internet ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hier niet mijn tijd en moeite in wil steken omdat ik te druk ben met andere projecten en het bedrijf.

Eerlijk toegegeven, het domeinnaam heeft op het moment weinig waarde. Er is geen promotie gemaakt en de bezoekersaantallen zijn nihil.

Je koopt dus de domeinnamen: http://www.webcamhoekje.nl en http://www.webcamhoek.nl

Dit zijn erg leuke namen waar zeer veel potentie in zit naar mijn mening.

eventueel kan je de template erbij krijgen.

Wat voor mij het handigst zou zijn is dat je gelijk het hostingpakketje van 5mb/100mb erbij koopt (geen meerprijs) en dat je zelf de kosten betaald als de namen verlengd moeten worden, maar dat komt allemaal vast in orde.

Startbod: € 30,00
Opbieden met : € 5,00
Einde veiling: 48 uur na laatste bod.

wbakker-letsgoonline
06/02/06, 22:09
Is dit incl. volledige website ?

_Leitz
06/02/06, 22:34
zoveel staat er niet op de website, je kan de twee bestandjes er gerust bijgeleverd krijgen.

NBMedia
06/02/06, 22:59
30 euro

Henky!
07/02/06, 00:40
50 Euries!

Remigius
07/02/06, 01:18
Als ik het goed begrijp is de website lay-out een template. Is deze legaal aangeschaft, m.a.w. krijgt de koper geen gezeur vanwege de dame die in de header staat?

_Leitz
07/02/06, 11:20
Die dame zou inderdaad vaker in een header kunnen liggen, alhoewel ik de kans nihil acht. Ik heb de site laten maken voor 25 euro door 1 of ander joch, eventueel kan je er een andere header op maken, zodat je zeker weet dat je gezeur krijg, maar ik zou me er niet al te druk om maken.

Edit: aangezien dit een kleine nuance is in de informatie van de startpost (hoewel het denk ik niet veel uit zal maken), geef ik Henky hierbij de kans om zijn bod te heroverwegen.

edwinmulder
19/02/06, 14:31
ik heb interesse ?

viss0536
19/02/06, 14:52
ik wil ze graag hebben voor 55 euro

_Leitz
19/02/06, 19:57
ik heb henky nou inmiddels twee keer proberen te benaderen via PB hij reageert eenmalig en vervolgens weer een hele tijd niet, daarnaast heb ik een bod via PB gekregen voor 55 euro. Ik stel voor dat deze op dit moment geldig is. De veiling is helaas een beetje misgelopen. Ik stel voor dat het bod van 55 euro (van user edwinmulder) via PB op dit moment geldt. Wordt er niet overgeboden gaan ze 48 uur na deze post naar edwinmulder!

NBMedia
19/02/06, 20:11
60 euro incl. layout

viss0536
19/02/06, 20:44
65 euro incl. layout

Henky!
19/02/06, 23:29
ik heb henky nou inmiddels twee keer proberen te benaderen via PB hij reageert eenmalig en vervolgens weer een hele tijd niet

Ja, hallo. Eerst was WHT offline zodat ik pas kon reageren toen ze er weer waren, zoals ik je ook schreef. Ik wist ook niet eens meer waar het ook al weer over ging allemaal, beetje oud topic. En daarna, op zondagmiddag moet ik nou eenmaal van mijn vriendin wandelen in het bos.

Je kan niet altijd binnen een uur een antwoord verwachten. Maar succes verder!

_Leitz
19/02/06, 23:39
Ja, hallo. Eerst was WHT offline zodat ik pas kon reageren toen ze er weer waren, zoals ik je ook schreef. Ik wist ook niet eens meer waar het ook al weer over ging allemaal, beetje oud topic. En daarna, op zondagmiddag moet ik nou eenmaal van mijn vriendin wandelen in het bos.

Je kan niet altijd binnen een uur een antwoord verwachten. Maar succes verder!

ik probeer hier ook een eerlijke/normale thread van te maken, zoals je ook merkt aan mijn reply waarin ik je nog eens de kans geef om je bod te heroverwegen. Daarnaast kunnen mij die paar tientjes echt gestolen worden, daar gaat het me niet om. (niet dat jij dat zelf of iets dergelijks).

Bod van 65 euro staat op dit moment. (incl layout)

look4good
20/02/06, 17:43
Webcamhoekje.nl

_Leitz
20/02/06, 21:46
waarom maak je een post met alleen mijn url erin?

als niemand meer overbiedt gaat ie morgen om 19:44 naar viss0536

NBMedia
20/02/06, 23:11
70euro
NBMedia

_Leitz
23/02/06, 00:07
topic kan gesloten worden