PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen met I-S-E en OpenProvider



mvdkraan
06/02/06, 16:05
Goedemiddag,

Wij zijn op zoek naar een resellerschap met 1 van de 2 bovenstaande bedrijven, ik ben echter zeer benieuwd naar andere resellers van deze 2 en of deze daar tevreden zijn.

Dus als er hier bedrijven zijn die reseller werkzaamheden verrichten voor I-S-E of OpenProvider hoor ik graag jullie ervaringen.

Alvast bedankt,

Marcel van de Kraan

Toon
06/02/06, 16:18
Dan zou ik gaan voor openprovider.
Uit persoonlijke ervaring is met openprovider net iets beter te communiceren.

Trouwens, ik zie dat i-s-e een Ltd. is, daar ben ik zelf ook al niet zo'n fan van.., maar dat is mijn mening :)

Erikcreative
06/02/06, 16:25
Origineel geplaatst door Toon
Trouwens, ik zie dat i-s-e een Ltd. is, daar ben ik zelf ook al niet zo'n fan van.., maar dat is mijn mening :)

Informatie over .LTD op KvK.nl (http://www.kvk.nl/artikel/artikel.asp?artikelID=47612&SectieID=59)

Erikcreative
06/02/06, 16:26
Zelf werken wij met Opendomeinregistry van I-S-E. Erg goede ervaringen mee.

Domeinnamen worden snel geregistreerd. Geen beltegoed systeem. Snel email contact met harm.

(de website van Openprovider is wel 100x beter qua design) :D

royen99
06/02/06, 16:43
Al onze .nl en .be domeinen lopen via ODR/ISE. Nooit problemen en snel. Een aanrader wat ons betreft.

(alleen jammer dat onze ISDN router geen faxen kan versturen naar hun....)

smurf
06/02/06, 16:53
WIj zijn enkele jaren terug met ODR begonnen (zijn nu zelf dns.be agent en sidn).

Zeer snel en efficiënt. Zeker een aanrader.

Het was wel wat moeilijker onze .be portefeiulle over te nemen (maar dat ging ook over een aanzienlijk aantal namen) en nu en je moet wel de facturen goed verifieren.

Maar uiteindelijk zeer correct.

Dicky
06/02/06, 16:56
wij ook via ODR/ISE is gewoon goed
@ Toon
en wat is er mis met een LTD

AlfaHosting
06/02/06, 17:57
Origineel geplaatst door mvdkraan
Goedemiddag,

Wij zijn op zoek naar een resellerschap met 1 van de 2 bovenstaande bedrijven, ik ben echter zeer benieuwd naar andere resellers van deze 2 en of deze daar tevreden zijn.

Dus als er hier bedrijven zijn die reseller werkzaamheden verrichten voor I-S-E of OpenProvider hoor ik graag jullie ervaringen.

Alvast bedankt,

Marcel van de Kraan

We hebben met allebei ervaringen van de periode voor we zelf SIDN lid geworden zijn.

Wat betreft controlepaneel is Openprovider absoluut de betere. Hun prijzen liggen dan weer een stukje hoger.

Wat betreft support .. beide bedrijven hebben wat betreft support een dipje gehad maar ondertussen is dat grotendeels opgelost.

Eigenlijk zijn beiden wel een aanrader.

Alerd
06/02/06, 18:05
Wij zaten bij openprovider, duurde echter tot 2 dagen voor een fax met .nl documenten in behandeling kwam, vandaar dat we nu sidn deelnemer zijn en de .nl domeinnamen zelf regelen.

Verder werkt OP prima. Alleen waar personen om de hoek komen kijken kan het langer duren, ook bevestigen van ophogen saldo e.d.

AlexanderOnline
06/02/06, 18:17
Prima ervaringen met I-S-E, prima panel, registraties gaan snel, prijzen laag, support goed

Toon
06/02/06, 18:20
Origineel geplaatst door Dicky
wij ook via ODR/ISE is gewoon goed
@ Toon
en wat is er mis met een LTD

Na het lezen van de kvk docs, niets..
ik neem mijn standpunt ook terug ;)

4U-Web
06/02/06, 19:25
Wij werken voor een groot deel met ODR/ISE en voor sommige TLD's met Openprovider.

Wij hebben bij beide geen problemen, alleen is openprovider voor een groot aantal TLD's wat duurder dan ODR/ISE.

mvdkraan
08/02/06, 14:29
Kloppen die prijzen op de website van OpenProvider? Want ik vind ze om eerlijk te zijn redelijk duur...

Zijn er partijen die hier eerlijk durven te zeggen dat ze betere prijzen hebben dan op de website staan vermeld?

En zo ja, wat voor prijzen kan ik aan denken? En het verschil tussen I-S-E en OpenProvider, zijn dat grote verschillen in prijs?

®on
08/02/06, 14:53
Origineel geplaatst door mvdkraan
Zijn er partijen die hier eerlijk durven te zeggen dat ze betere prijzen hebben dan op de website staan vermeld?
Openprovider werkt met staffelprijzen. Als je even laat weten in welke extensies je geinteresseerd bent, kan ik je de staffelprijzen wel laten weten.

Ter indicatie even de staffelprijzen van de .nl registraties bijgevoegd.

Luuc
08/02/06, 15:49
Origineel geplaatst door headout

Openprovider werkt met staffelprijzen. Als je even laat weten in welke extensies je geinteresseerd bent, kan ik je de staffelprijzen wel laten weten.

Ter indicatie even de staffelprijzen van de .nl registraties bijgevoegd. http://www.openprovider.nl/domeinnamen.php staat gewoon online hoor ;)

Edit: Op zich ook een prestatie :D

®on
08/02/06, 15:51
Origineel geplaatst door Luuc
http://www.openprovider.nl/domeinnamen.php staat gewoon online hoor ;)
:D Never nooit gezien.