PDA

Bekijk Volledige Versie : SIDN Deelnemerschap opzeggen



Grubbie
05/02/06, 10:25
Ik wil graag mijn SIDN Deelname opzeggen, het is voor mij niet redabel. Nu is mij onduidelijk hoe ik nou alle domeinnamen moet verhuizen?

Moet ik nu van al mijn klanten weer formulieren hebben of kan dat ook via een andere weg?

Zijn er ook eventueel nog liefhebbers die mijn domeinnamen willen overnemen voor een leuk bedrag? Het gaat om 18 domeinnamen

(Bijv. voor 180 euro ex.)

Ik zou zeggen kom met een aanbod!

Alvast bedankt!

Dennie-DeTi
05/02/06, 10:32
Alle domeinnamen zullen verhuist moeten worden of overgenomen moeten worden door een andere deelnemer. Een andere deelnemer kan alles in 1 keer over laten zetten, de kosten hiervoor bedragen 225 euro dacht ik. Dan zijn er geen verhuisformulieren nodig. In het andere geval moet je voor alle domeinen een verhuisformulier regelen.

- Dennie

sp-services
05/02/06, 11:22
denk dat het dus voordeliger zal zijn met verhuisform.

Mikey
05/02/06, 11:26
Overname is dus inclusief hosting klanten ? Anders zie ik de meerwaarde niet van de overgenomen domeinnamen.

BsHosting
05/02/06, 11:33
als het incl je klanten is bied ik ook wel

AlfaHosting
05/02/06, 11:34
Origineel geplaatst door Mikey
Overname is dus inclusief hosting klanten ? Anders zie ik de meerwaarde niet van de overgenomen domeinnamen.

Wel als je winst maakt op je domeinnamen en ze niet tegen bijna inkoopprijs verkoopt :)

xgunx
05/02/06, 11:56
Wat voor soort domein namen zijn het, is het inclusief je klanten, anders zal je ook niet veel aan de domeinen hebben denk ik zo.?

Mikey
05/02/06, 12:29
Origineel geplaatst door Mario


Wel als je winst maakt op je domeinnamen en ze niet tegen bijna inkoopprijs verkoopt :)

zullen we toch eerst een lijstje willen zien :)

Grubbie
05/02/06, 13:13
Ik heb het geloof ik iets te onduidelijk vermeld. Mijn bedoeling was de overnemende partij te betalen voor het overnemen van mijn 18 domeinnamen. Dus eigelijk zoek ik er gewoon een registar voor die 18 domeinnamen, die bij SIDN de zooi van me overneemt.

De €180,00 ex of een ander bedrag gaan naar de nieuwe deelnemer, en de andere € 225,00 betaal ik aan SIDN.

:-)

BeeWee
05/02/06, 13:19
PB verzonden

Luuc
05/02/06, 13:20
Origineel geplaatst door Grubbie
Ik heb het geloof ik iets te onduidelijk vermeld. Mijn bedoeling was de overnemende partij te betalen voor het overnemen van mijn 18 domeinnamen. Dus eigelijk zoek ik er gewoon een registar voor die 18 domeinnamen, die bij SIDN de zooi van me overneemt.

De €180,00 ex of een ander bedrag gaan naar de nieuwe deelnemer, en de andere € 225,00 betaal ik aan SIDN.

:-) Aha, zodoende.

De nieuwe registrar zal waarschijnlijk de domeinen verhuizen zonder gebruik te maken van de overname-optie van 225 euro. Dit is namelijk wat voordeliger bij een verhuizing van 18 .nl-domeinen.

Als ik het goed heb zoek je een aanbieder, het topic zal dan effe geschopt moeten worden naar het juiste forum om aanbiedingen te krijgen. :)

Mikey
05/02/06, 13:21
Origineel geplaatst door Grubbie
Ik heb het geloof ik iets te onduidelijk vermeld. Mijn bedoeling was de overnemende partij te betalen voor het overnemen van mijn 18 domeinnamen. Dus eigelijk zoek ik er gewoon een registar voor die 18 domeinnamen, die bij SIDN de zooi van me overneemt.

De €180,00 ex of een ander bedrag gaan naar de nieuwe deelnemer, en de andere € 225,00 betaal ik aan SIDN.

:-)

Ah ok, mocht je een partij zoeken dan kan dat zonder problemen bij ons.

AlfaHosting
05/02/06, 13:35
Origineel geplaatst door Grubbie
Ik heb het geloof ik iets te onduidelijk vermeld. Mijn bedoeling was de overnemende partij te betalen voor het overnemen van mijn 18 domeinnamen. Dus eigelijk zoek ik er gewoon een registar voor die 18 domeinnamen, die bij SIDN de zooi van me overneemt.

De €180,00 ex of een ander bedrag gaan naar de nieuwe deelnemer, en de andere € 225,00 betaal ik aan SIDN.

:-)

Je kan me altijd contacteren.

Snelweg
05/02/06, 13:36
Ik heb het geloof ik iets te onduidelijk vermeld. Mijn bedoeling was de overnemende partij te betalen voor het overnemen van mijn 18 domeinnamen. Dus eigelijk zoek ik er gewoon een registar voor die 18 domeinnamen, die bij SIDN de zooi van me overneemt.


Als jij de papieren zelf invult dan mag je ze voor nop op mijn naam zetten. Ik vindt het een beetje raar als er geld wordt gevraagd voor zoiets simpels.

Goldeneye
05/02/06, 14:17
Origineel geplaatst door Snelweg


Als jij de papieren zelf invult dan mag je ze voor nop op mijn naam zetten. Ik vindt het een beetje raar als er geld wordt gevraagd voor zoiets simpels.

En de sidn kosten dan?

De ts is opzoek naar een registar, dus kwestie van verhuisformulieren invullen voor de ts en de domeien laten verhuizen naar een andere deelnemer. En de nieuwe registar kan gewoon zijn (verkoop)prijs door berekenen naar de ts.

Snelweg
05/02/06, 16:27
Origineel geplaatst door Goldeneye


En de sidn kosten dan?
de kosten voor verhuizing en naar een andere deelnemer vervallen (die zijn er namelijk niet als je zelf de papieren invult).
De kosten voor instandhouding domeinnaam zijn de normale prijzen, euro of 8 per jaar.


De ts is opzoek naar een registar, dus kwestie van verhuisformulieren invullen voor de ts en de domeien laten verhuizen naar een andere deelnemer. En de nieuwe registar kan gewoon zijn (verkoop)prijs door berekenen naar de ts.
Ik hoop dat ik het hierboven iets duidelijker heb uitgelegd.

Ryan Kalkhoven
05/02/06, 17:03
Als ik het zo lees is die 180 euro voor de abokosten van de domeinen.... kortom 10 euro per stuk per jaar (een vrij net aanbod dus).

en daarnaast was de TS bereid om eventueel de 225 euro te betalen als je het via sidn wil verhuizen. Die vervalt dus als je het handmatig wil doen.

Dus volgens mij is TS op zoek naar iemand die de 18 domeinen voor 180 euro per jaar onder zijn hoede wil nemen.;)

xserve
05/02/06, 17:31
Wij kunnen je dit ook aanbieden. Neem daarvoor even contact op.

Grubbie
06/02/06, 08:50
Ik ben te lui om al die formulieren te gaan regelen! Dus daarom zeg ik ik betaal de verkoop prijs van de domeinnamen aan de nieuwe registar (Dat kost me dus 225 euro, geen probleem) + Een vergoeding voor de nieuwe registar, want die moet toch elk kwartaal gewoon betalen voor die 18 domeinnamen! Dus dat komt neer op € 405,00 ex btw. Elk volgend jaar gewoon weer € 180,00 (Dat zijn immers de registratie kosten)

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegt.

AlfaHosting
06/02/06, 11:05
Origineel geplaatst door Grubbie
Ik ben te lui om al die formulieren te gaan regelen! Dus daarom zeg ik ik betaal de verkoop prijs van de domeinnamen aan de nieuwe registar (Dat kost me dus 225 euro, geen probleem) + Een vergoeding voor de nieuwe registar, want die moet toch elk kwartaal gewoon betalen voor die 18 domeinnamen! Dus dat komt neer op € 405,00 ex btw. Elk volgend jaar gewoon weer € 180,00 (Dat zijn immers de registratie kosten)

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegt.

Je mag ons hiervoor contacteren.

Grubbie
06/02/06, 11:34
Er is inmiddels een akkoord gesloten. Dit onderwerp mag op slot! Bedankt voor jullie medewerking!