PDA

Bekijk Volledige Versie : Bellen en winnen op jou site zonder omkijken?



bob_verhagen
03/02/06, 18:17
Dit is een nieuw project van mij. Het is niet de bedoeling dat jullie nu allemaal gaan bellen.

Achter de site zit een admin panel ( www.systeem.win1prijs.nl ). Daar kunnen webmasters zich aanmelden. Een voorbeeld van hoe de pop up eruit ziet is te zien op www.win1prijs.nl . Let zeker niet op de layout van deze hoofdpagina. Door de code te kopieren, die je kan vinden nadat je je aanmeldt ( via www.systeem.win1prijs.nl ) En die te plakken in de code van je website, verschijnt er, mits de juiste pagina dus, een pop up, NADAT ze op een plaatje(?) klikken. Die pop up ziet er hetzelfde uit als op win1prijs.nl. Hierna pleegt de bezoeker (nog steeds op jouw site, alleen via pop up) een belletje.

Prijsvragen zijn op aanvraag aan te passen en door mij toe te voegen. Ook vragen, bijvoorbeeld in de stijl van jou website zijn natuurlijk bespreekbaar.

Voor ieder belletje krijgt de webmaster een vergoeding, deze loopt op nadat er meer mensen komen.

Vergoedingen! :

200 of minder bellers per maand = €0.20 per belletje
200 - 700 bellers per maand = €0.25 per belletje
700 of meer bellers per maand = €0.30 per belletje

Waarom deze bel en win service gebruiken??


- Prijzen worden door mij uitgekeert aan winnaars. Daar hoef jij dus neits aan te doen

- Jij wordt door mij uitbetaald, naar de hand van aantal bellers en je vergoeding per beller.


Interesse of vragen?
Stuur een u2u of email, of meldt je natuurlijk gewoon even aan op www.systeem.win1prijs.nl