PDA

Bekijk Volledige Versie : Kantoorruimte in Eindhoven



Jerbo
02/02/06, 22:48
Ik zoek iemand die net als ik ook op zoek is naar kantoorruimte in Eindhoven. Ik heb nu zelf namelijk een mooi pandje op het oog, in het centrum van Eindhoven, 5 minuutjes lopen van het station.

Het enigste nadeel voor mij is dat het te groot is; namelijk 100m2, terwijl ik aan 40m2 ongeveer genoeg heb. Nu is het kantoorpand eigenlijk opgedeeld in twee aparte gedeeltes, beide van ongeveer 50m2.

Ik zoek dus eigenlijk iemand die wellicht interesse heeft zich hier te vestigen. De huurprijs zal ongeveer 70-75 euro per m2 per jaar bedragen (ver onder het gemiddelde in eindhoven), excl GWL+internet :)

Graag hoor ik van jullie!!

Sam Granger
06/02/06, 16:20
Heb je foto's van het pand?

Jerbo
06/02/06, 16:27
Nee heb geen foto's van het pand, maar na lang discussieren met de verhuurder, mag ik enkel het pand onderverhuren als deze persoon ook bij mij intrekt in dat pand (woongedeelte), en zover wilde ik niet gaan.

Moet helaas dus een slotje op hier, vind het erg jammer, want was een zeer mooi pand.

izdesign
06/02/06, 16:32
Jerbo als je het pand dan weg doet en dan in valkenswaard eens kijkt bij bedrijvencentrum delta is voor kleinere bedrijfjes en een zeer mooi gebouw, misschien is het wel iets voor je.. :D

Triloxigen
06/02/06, 16:33
Origineel geplaatst door izdesign
Jerbo als je het pand dan weg doet en dan in valkenswaard eens kijkt bij bedrijvencentrum delta is voor kleinere bedrijfjes en een zeer mooi gebouw, misschien is het wel iets voor je.. :D

Persoonlijk vond ik het helemaal niks :|

Maar het bedrijf dat dat gebouw in beheer heeft heeft geloof ik in Eindhoven ook iets soort gelijks.

Jerbo
06/02/06, 16:35
Het mooie aan het andere pand was dat er ook woonruimte bijzat, vind het wel fijn om mijn werk mee naar huis te nemen :)

izdesign
06/02/06, 16:47
Tsja daar heb je een punt ;) alhoewel je beter overdag kan werken en s'avonds een beetje lamballen enzo :D

Sam Granger
08/02/06, 12:15
Origineel geplaatst door Jerbo
Nee heb geen foto's van het pand, maar na lang discussieren met de verhuurder, mag ik enkel het pand onderverhuren als deze persoon ook bij mij intrekt in dat pand (woongedeelte), en zover wilde ik niet gaan.

Moet helaas dus een slotje op hier, vind het erg jammer, want was een zeer mooi pand. Hmm, is jammer. Stuur me een PB als je iets anders vindt - Ik zit op fontys in Eindhoven en woon in bergeijk dus alles tussen eindhoven en bergeijk is interesant.