PDA

Bekijk Volledige Versie : Goede domein'resellers'



ddavid
02/02/06, 18:23
Beste mensen,

Er komt een uitbreiding van ons bedrijf daarom zoeken wij een goede domeinreseller. Een REALTIME programma/site waar je voor weinig geld domeinen kan registreren. Hebben jullie ervaring met sites en aanraders of kunnen jullie mij wat moois aanbieden hoor ik 't graag.

David

Bullcat
02/02/06, 18:42
kijk eens op de volgende link http://www.mijndomeinreseller.nl/ het bevalt me daar best snelle service !

ddavid
02/02/06, 18:52
Zijn dat alleen .nl domeinen of...

Randy
02/02/06, 19:00
David,

Wil je een goede provider, kies dan TransIP. Zij leveren ook een API dat je kunt koppelen met je eigen bestelsysteem.
Het is niet de goedkoopste, maar wel realtime. Voor .nl domeinen werkt het nog beter dan rechtstreeks bij de SIDN.

Bullcat
02/02/06, 20:09
Origineel geplaatst door ddavid
Zijn dat alleen .nl domeinen of...

Sinds een paar dagen ook .com .be. org en nog een paar , zo even uit mijn hoofd dus

Mark17
02/02/06, 20:22
Ervaring:
-Trans-ip: goed, iets duurder, snelle service via de tickets, snelle registratie's (binnen 1 minuut mogelijk)
-registreer-je.nl: goede service per e-mail (vrij snel een reactie), goedkoper (4 nog wat per nl-domein uit mijn hoofd)

@ddavid:
om welke TLD's gaat het voornamelijk? indien er veel buitenlandse TLD's (dus geen .nl) bij zitten dan kun je eens bij enom gaan kijken. registratie's schijnen er zeer snel te gaan, dit is mogelijk vanaf $6,95 per domein als ik mij niet vergis.

ddavid
02/02/06, 20:53
Origineel geplaatst door Mark17
Ervaring:
-Trans-ip: goed, iets duurder, snelle service via de tickets, snelle registratie's (binnen 1 minuut mogelijk)
-registreer-je.nl: goede service per e-mail (vrij snel een reactie), goedkoper (4 nog wat per nl-domein uit mijn hoofd)

@ddavid:
om welke TLD's gaat het voornamelijk? indien er veel buitenlandse TLD's (dus geen .nl) bij zitten dan kun je eens bij enom gaan kijken. registratie's schijnen er zeer snel te gaan, dit is mogelijk vanaf $6,95 per domein als ik mij niet vergis.
Vooral .nl en .com, maar lijkt me het meest handig om alles bij 1 reseller te registreren. Ik zie trouwens ook wel is een banner hierboven maar dan zie ik hem pas als ik heb al heb weggeklikt -_-. Had eerst P4u dat viel me vies tegen, verkeerde facturen, prijzen die met de minuut om hoog schieten etc etc.

Ik heb hem ondertussen gevonden: www.domeinbulk.nl daar zijn de prijzen zo:
Registratie Verhuizing*
.nl € 4,25 € 4,25
.com € 7,77 € 7,77
.net € 7,77 € 7,77
.org € 7,77 € 7,77
.be € 8,50 € 8,50
.biz € 7,77 € 7,77
.cc € 26,95 ***
.co.uk** € 6,95 ***
.de € 11,00 € 11,00
.es € 13,50 ***
.info € 7,77 € 7,77
.it € 16,00 ***
.name € 8,85 ***
.nu** € 24,95 ***
.se € 33,50 ***
.tv € 40,95 ***
.eu € 11,50 (via http://www.regeu.nl/) ***
Domeinbulk werkt op basis van een lidmaatschap. U kunt lid worden van Domeinbulk door een éénmalige storting van € 50 (tot 7 februari 2006 tijdelijk nu € 25).
Realtime
Iemand ervaringen etc?

t.bloo
02/02/06, 22:30
Goede ervaringen met domeinbulk (maar pas een maand lid van) en support bevalt me ook goed. Control panel is alleen niet zo uitgebreid als ik graag zou willen.

Paul junior
04/02/06, 13:36
Wij gaan waarschijnlijk ook gebruik maken van domeinbulk.

rosslo
04/02/06, 16:58
//off topic: Er was een tijd terug een post waarin verschillende domain resellers werden beschreven en waar gebruikers hun ervaringen kwijt konden. Ik zicht dit topic zelf ene paar dagen en kon het niet vinden... Weet iemand waar het gebleven is? Het zou de TS ook kunnen helpen...

ddavid
11/02/06, 23:01
Ik heb na lang zoeken, vergelijken etc. zor.in gekozen ben er zeer tevreden over, goedkoop, snel, na bestelling konden we vrijwel metteen bestellen!