PDA

Bekijk Volledige Versie : Zend Probleem



Kenneth
29/01/06, 17:36
Hallo allemaal,

Ik heb gisteravond Zend geinstalleerd op mijn server met DA via ./build Zend... nu wil Zend nog niet helemaal werken, krijg nu deze error op een Zend Ge-Encode pagina:

Fatal error: Unable to read 10014 bytes in <pagina> on line 0

Iemand een oplossing?

Mvg,
Kenneth

ju5t
29/01/06, 18:21
Je moet de files uploaden in binary mode in plaats van ascii. Is geen probleem van Zend maar van je FTP client.

Geert-Jan
29/01/06, 19:13
Origineel geplaatst door getUP
Je moet de files uploaden in binary mode in plaats van ascii. Is geen probleem van Zend maar van je FTP client.

Niet helemaal juist. Zend wordt standaard mee geinstalleerd met DA. Je hoeft alleen een upgrade te doen naar de laatste versie.
Ik heb dat een maandje terug gedaan middels ./build zend (in de juiste map uiteraard) en bij mij werkte dat prima.
Hij upgrade niet helemaal naar de laatste versie (is 2.6 meen ik) maar naar 2.5.3
Overigens op CentOS 4.1

De laatste versie van Zend afhalen en uploaden is natuurlijk ook een goede manier.

Vraag die dan blijft staan is of je bij de upgrade de juiste paden e.d. hebt ingevoed.....

ju5t
29/01/06, 19:47
De error op line 0 heeft normaal gesproken te maken met een corrupte PHP file en niet met Zend. Een gecodeerde file dien je up te loaden in binary mode, wat een instelling is van je FTP client.

Waar jij het over hebt staat hier totaal los van.
Upgraden van Zend doe je door de laatste versie te downloaden in /usr/local/directadmin/customapache, de build file aan te passen naar het correcte versie nummer en ./build zend uit te voeren.

Geert-Jan
29/01/06, 19:56
Origineel geplaatst door getUP
Je moet de files uploaden....

...waarvan ik dacht dat je de zendfile xxx.tar.gz bedoelde.
mijn excuses, verkeerd begrepen, maar we bedoelen dus hetzelfde.