PDA

Bekijk Volledige Versie : Veelspellen.nl - grote inkomsten



veelspellen
28/01/06, 12:12
Te koop:
Veelspellen.nl

URL:
http://www.veelspellen.nl

Programmering:
HTML, CSS, PHP, MySQL

Bezoekersaantallen / statistieken:
ongeveer 3000 pageviews per dag, 1000 unieke bezoekers per dag

Overname hosting, specs:
Hosting included , 75 mb, 25 gig, 1 database

Inkomsten afgelopen maanden:
elke maand ongeveer 450 euro

Beheersysteem / CMS:
Admin waarmee alles te bedienen is zoals partners, 404 check en games toevoegen

Verder bijzonderheden:
Grote inkomsten in verhouding tot stats die stabiel zijn, het radiostation krijgt u er niet bij.

Reden van verkoop:
Ik wil doorgaan met GameFM! omdat ik dat leuker vind om te doen. Ben op Veelspellen.nl uitgekeken.

Vraagprijs:
Startbod: 8000 euro
Opbieden met: 200 euro
Buy-now: 10000 euro

Het gaat hier om een particuliere verkoop. Mocht u nog vragen hebben, dan ben ik bereikbaar op 06-43180380 of webmaster@veelspellen.nl.

Met vriendelijke groeten,
Jasper Korse

veelspellen
28/01/06, 14:34
Nog vergeten iets te melden:

In de zoekresultaten staat Veelspellen.nl erg hoog. Google maar eens op het zoekwoord "spellen". Daarop staat Veelspellen.nl op de eerste pagnia, meteen in het zicht. Veelspellen.nl heeft een PR5.

Eris
28/01/06, 14:42
Bewijs van statestieken / inkomsten?

veelspellen
28/01/06, 14:55
Is geen probleem, mail me even met een verzoek tot de statistieken dan mai ik zo zsm naar je toe. (webmaster@veelspellen.nl)

town
28/01/06, 21:20
Origineel geplaatst door veelspellen
Nog vergeten iets te melden:

[...]Google maar eens op het zoekwoord "spellen".[...]
Kijk eens in een woordenboek naar spellen (http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=spellen) vs spelen (http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=spelen)
Ik dacht eerst dat het om een spellingssite ging, maar het is een gamesite dus spelen :)
Suc6 verder

veelspellen
28/01/06, 21:38
Heb destijds veelspellen.nl geregd omdat dat meer spreektaal is (zeker onder jongeren gebruiken ze allemaal spellen ipv spelen). Vandaar dus ;)

Weccop
28/01/06, 22:52
8k is een beetje hoog gegrepen denk ik voor die site.

Layout mwah niet zo beoeiend.
Bezoekers aantallen tja 1k is te doen
Inkomsten 450 euro. Wel leuk, maar om die 8k terug te verdienen ben je ongeveer 1.5 jaar bezig.

frans_ranft
29/01/06, 00:16
ben ik niet met je eens! dit is toch een goede basis waarop nog veel uitbreidingen kunnen volgen.

Weccop
29/01/06, 01:03
Dan ben ik benieuwd wat de waarde van mijn gamen site is met 8k bezoekers en 1k+ inkomsten ;).

Desmond
29/01/06, 18:12
de laatste gamesites die verkocht zijn, zijn 8x de maandwinst of 6x de maandomzet... Is niet mijn vuistregel maar gebaseerd op de laatste 10 verkochte gamessites op 2 verschillende forums...



ben ik niet met je eens! dit is toch een goede basis waarop nog veel uitbreidingen kunnen volgen.


Dat is nog maar de vraag, wij kopen ook bergen sites en de ene gaat bergafwaarts en de andere wordt iets beter maar het dubbele ga je waarschijnlijk nooit halen... Als jouw vriendjes jou linken en die stoppen ermee omdat jij het verkocht heb stort je PR in naar PR3/2 en sta je op pagina 10+

Ik wil de site best overnemen maar niet voor zo'n berg geld zonder zekerheid... In 1.5 jaar kan er zo vreselijk veel gebeuren en zeker op internet....