PDA

Bekijk Volledige Versie : backup restoren geeft een probleem (debian)



Mark17
27/01/06, 00:21
Hallo,

Als ik een backup maak met DirectAdmin en deze wil ik restoren met een andere DirectAdmin server (zelfde versie) dan krijg ik de error dat er iets fout is gegaan.

Error during Restore

Onder details staat niks. Iemand een idee hoe dit kan? De backup heeft wel chmod 777 en heb het geprobeerd toen de user bestond en toen de user nog niet bestond. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

DirectAdmin versie: 1.26.1
OS: Debian 3.1 (systeem waar de restore plaats vind)

//EDIT:
Indien iemand een andere backup optie weet hoor ik het ook graag, in dat geval zal ik dat proberen. Gewoon alle bestanden overzetten is geen optie aangezien dan de database niet word overgezet (heb geen zin om van 100 databases de wachtwoorden en de gebruikers op te gaan zoeken).

tazmanian
28/01/06, 10:12
HOi.

Ik had ook problemen met mijn een website met databases terug plaatsen. wat ik gedaan heb is het volgende. De user aangemaakt en een meteen een backup gemaakt. die Backup vervangen door de backup die je hebt, via ftp (let op de benaming van de backup) vervolgens onder het user account een restore uitgevoerd. Het enige waar je op moet letten is dat de config.php wat fouten kan veroorzaken met bertrekking op gebruikersnaam_sql database.

HBCS
03/02/06, 13:58
en waar je ook op moet letten is dat de user genoeg ruimte heefd anders lukt het ook niet

Mark17
04/02/06, 02:40
Het is reeds enige tijd terug opgelost. De users heb ik gewoon tijdelijk geen limiet gegeven (de hardeschijf is groot genoeg) en na de backup terug te hebben gezet het limiet aangepast.