PDA

Bekijk Volledige Versie : Je eigen webwinkel beginnen?



Reupped
25/01/06, 18:43
Hi!

Wil jij je eigen webwinkel beginnen?
Wil jij makkelijk je webwinkel beheren?

Ik heb een webwinkel ontwikkelt, met daarin vrij veel functies zoals:

- Producten toevoegen/verwijderen/wijzigen
- Foto's vergroten/thumbnailen
- Catogarieen/Subcatogarieen
- Merken
- TPG Track & Trace
- Factuur printen
- Artikel bestand uitdraai
- Opties om e-mail teksten aan te passen
- Verzendwijzes invoegen met formules etc
- Werkt met templates

Nog veel meer, je moet het eigenlijk zelf zien.
Je kunt via PM een account aanvragen, dan kun je de webshop is goed doornemen.

De prijs is 75 euro
Wordt geleverd op cd met handleiding, of direct geinstalleerd met cd/handleiding erbij.

Misschien lijkt dit een marketing verhaal, maar omdat ik het systeem niet meer gebruik kan het weg.

BsHosting
25/01/06, 18:50
een voorbeeld plaatsen misschien zou wel handiger zijn

Reupped
25/01/06, 18:58
Een voorbeeld kun je via de PM aanvragen.

Waarom: De aanvrager krijgt een account zodat ik lekker kan testen,
Nu kan ik natuurlijk wel een voorbeeld hier neer zetten, maar kan nergens men kijken bij de CMS-administratie systeem.

ronaldlokers
25/01/06, 18:59
ik dacht dat je pas wat mocht aanbieden na 25 posts?

Reupped
25/01/06, 19:06
Dat is de regel bij Adverteren, en iets te koop aanbieden als particulier?

izdesign
25/01/06, 19:19
ook? :p

hermans
25/01/06, 21:14
Klinkt goed, ik wil de winkel wel van je kopen.

kan je mij een voobeeldje sturen.

info@nicehosting.nl

Accept
26/01/06, 10:01
kan je mij ook een voobeeldje sturen.

gold digger
27/01/06, 15:14
Mij ook een voorbeeldje aub.

Jos2
27/01/06, 15:46
En mij ook... :)

RPH
28/01/06, 17:43
ik wil ook graag een voorbeeld zien

Jos2
28/01/06, 17:50
Nog niks ontvangen hier.

deeltje
29/01/06, 01:54
Beetje jammer van je spelfouten .... afknapper....

Reupped
29/01/06, 13:34
Origineel geplaatst door deeltje
Beetje jammer van je spelfouten .... afknapper....

Die paar puntjes, en het is geen marketingsverhaal :)

peppie
30/01/06, 18:01
Kan je ook producten importeren uit een XLS sheet?

Reupped
30/01/06, 22:09
Origineel geplaatst door peppie
Kan je ook producten importeren uit een XLS sheet?

Ja!

Reupped
31/01/06, 11:49
Heeft iemand nog intresse?

Ik verkoop nog 2 EXEMPLAREN!

HostPerfect
31/01/06, 12:18
Ik heb interesse, graag voorbeeld :)

Reupped
31/01/06, 12:23
Je hebt bericht :)

Reupped
31/01/06, 18:14
Misschien wel zo makkelijk om te vermelden:

De webwinkel beschikt over een CMS-systeem.

MathijsH
31/01/06, 18:42
Heb je een demo ? Heb er opzich wel interesse in.

Slewey
31/01/06, 19:37
Ook wel geintresseerd in een demo

Rusrink
31/01/06, 20:03
doe mij ook maar een demotje

b4nacbre
31/01/06, 20:19
hier ook

HTHosting
31/01/06, 21:18
Ook hier een demotje gewenst

Reupped
31/01/06, 23:12
Netjes de informatie verzonden,
Zijn er nog steeds 2!!!

ddavid
02/02/06, 18:41
Ik wil er ook wel 1!

Easewood
02/02/06, 18:44
Wat kan deze winkel meer dan osCommerce ( http://www.oscommerce.nl ) met wat contributies?

ronaldlokers
02/02/06, 20:28
Ik volg het niet meer hoor? Je bied iets aan, je verkoopt het meer keer, maar je bent geen bedrijf?

Ik denk dat ik mijn kvk maar is ga opzeggen, aangezien je blijkbaar als particulier ook grootschalig mag verkopen?

Reupped
02/02/06, 20:30
Origineel geplaatst door ronaldlokers
Ik volg het niet meer hoor? Je bied iets aan, je verkoopt het meer keer, maar je bent geen bedrijf?

Ik denk dat ik mijn kvk maar is ga opzeggen, aangezien je blijkbaar als particulier ook grootschalig mag verkopen?

Geen bedrijf?
Zie kvk nummer.

ronaldlokers
03/02/06, 20:23
Origineel geplaatst door Reupped


Geen bedrijf?
Zie kvk nummer.

En eerst bood je het particulier aan? Ik vind het allemaal maar vaag hoor... En je hebt nog steeds geen 25 posts, wat volgens mij toch echt tegen de regels is :X

RPH
07/02/06, 08:51
dit script/deze winkel wordt aangeboden door J. K. die onder een andere naam wel aan het aantal posts komt

Reupped
07/02/06, 09:28
Hij kan wel dicht er is nog 1 webshop, en die is zogoed als verkocht, SLOTJE.

ExOrDuS
08/02/06, 21:58
als alles verkocht is, mogen de mensen die telaat waren dan misschien toch nog een screenshot zien, puur uit interesse..

ErikKosters
03/03/06, 00:44
hier graag ook test accountje

Henky!
03/03/06, 23:41
Ik wil ook voorbeeldje!

Bramm
04/03/06, 00:08
Mag ik ook een demo graag...

jantje.vlaam
04/03/06, 00:49
Ik heb er een gekocht van Reupped, maar heb al een tijdje niets van hem vernomen. De basis ziet er goed uit, maar er ontbreken nog een paar essentiele zaken. Ik hoop dat hij nu druk bezig is deze op te lossen en daarom geen tijd heeft hier antwoord te geven.

viss0536
04/03/06, 08:52
graag zoyu ik een account aanvragen om de winkel twe bekijken

hanzeman
04/03/06, 12:29
Hier ook serieuze interesse. AUB ook een testaccount mocht er nog een pakket beschikbaar zijn!

WI-Hosting
04/03/06, 12:48
dit script/deze winkel wordt aangeboden door jens kooijenga die onder een andere naam wel aan het aantal posts komt

dan post je hem gewoon onder zijn naam?

beetje raar om als iemand anders te gaan posten.. dadelijk roept iedereen van, maar het is van hem en hij heeft wel genoeg posts..

ronaldlokers
04/03/06, 15:32
dan post je hem gewoon onder zijn naam?

beetje raar om als iemand anders te gaan posten.. dadelijk roept iedereen van, maar het is van hem en hij heeft wel genoeg posts..

Het is sowieso raar, eerst bied hij particulier aan, dan ineens staat er kvk en zou het een zakelijke verkoop zijn zonder dat te vermelden. En nu is hij dus niet meer bereikbaar ook...

RPH
05/03/06, 19:55
google maar eens op zijn naam

hanzeman
05/03/06, 20:02
google maar eens op zijn naam


Niets raars te vinden... toch...?

swedendedicated
05/03/06, 22:48
Iemand eventjes z'n kvk nummer natrekken? of de branch klopt en de naam overeenkomt?

Bramm
05/03/06, 22:53
Iemand eventjes z'n kvk nummer natrekken? of de branch klopt en de naam overeenkomt?

kan je zelf toch ook?

Naam: Your HTPC
Vestigingsadres: Kleine Beer 2
Vestigingsplaats: 8531MR Lemmer
Internetadres: http://www.yourhtpc.nl
KvK-nummer: 01107427 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging

Reupped
13/03/06, 18:58
Ik heb er een gekocht van Reupped, maar heb al een tijdje niets van hem vernomen. De basis ziet er goed uit, maar er ontbreken nog een paar essentiele zaken. Ik hoop dat hij nu druk bezig is deze op te lossen en daarom geen tijd heeft hier antwoord te geven.

Beste,

Je hebt me e-mail dus voor vragen kun je me e-mailen.
Ik ben druk bezig met de webshop uitgebreider te maken.

Bedankt.

Tiri
15/03/06, 14:43
Ben ook geintresseerd

kevers84
17/03/06, 14:24
k ook

Aecius
17/03/06, 17:47
Als je een webshop aanbiedt, bedenk je dan het volgende. Iedere webshop moet aan de wet voldoen. Uit ervaring en onderzoek blijkt dat ruim 90% van alle webshops hier niet aan voldoet. Dit kan zeer grote gevolgen hebben.

Als je dus een webshop verkoopt of juist koopt, laat dit nakijken. Het is net als met algemene voorwaarden, je kan jezelf een hoop problemen besparen.

Hieronder volgt een stuk dat ik gebruik als informatie:

Elke website moet wettelijk voldoen aan bepaalde vereisten. Als dit niet gebeurt kan de website afgesloten worden of een boete opgelegd worden. Daarnaast zijn er diverse specifieke wettelijke voorwaarden afhankelijk van de aard van de diensten en/of producten, de branche en de doelgroep. Deze zullen hierna kort aan de orde komen.

Diensten via het internet:
Indien u diensten aanbiedt via het internet is een online gesloten overeenkomst vernietigbaar indien u niet voldoet aan de wetgeving. Als de rechter een overeenkomst vernietigd, wordt achteraf de overeenkomst geacht nooit te hebben bestaan. Dit betekent dat in beginsel alle geleverde prestaties teruggedraaid moeten worden, wat vele kosten met zich mee brengt. Een dienst bestaat doorgaans uit geleverde kennis, welke in beginsel niet teruggedraaid kan worden. U heeft dan mogelijk voor niets gewerkt!

Wet Koop op Afstand:
Als u producten verkoopt via het internet aan particulieren, dient uw website te voldoen aan de Wet Koop op Afstand. De particulier heeft namelijk het recht om iedere overeenkomst gesloten via het internet te ontbinden binnen 7 dagen na ontvangst. U bent dan als ondernemer verplicht de goederen retour te sturen en het volledige bedrag terug te storten. U mag dan uitsluitend een bedrag aan vervoerskosten in rekening brengen. Indien u niet voldoet aan de Wet Koop op Afstand, wordt deze termijn zelfs verlengd naar 3 maanden! Het verdient daarom zeker aanbeveling hier aan te denken.

Ik hoop dat dit het een stukje duidelijke maakt.

Mvg,

Mr. Arnoud Punt

jantje.vlaam
30/04/06, 02:07
Ik heb die webshop van hem gekocht, daarna niets meer van hem gehoord. Zijn er hier nog meer "gedupeerden"?

Jammer van de € 50,00. Had ik beter OScommerce voor Dummies kunnen kopen.

Kahil
30/04/06, 02:36
Ik hoop dan tenminste dat de webshop op iets trekt. En volgens mij zijn dit allemaal illegale praktijken zoals sommige anderen hier ook denken.

crazycoder
30/04/06, 10:38
U bent dan als ondernemer verplicht de goederen retour te sturen en het volledige bedrag terug te storten. U mag dan uitsluitend een bedrag aan vervoerskosten in rekening brengen. Indien u niet voldoet aan de Wet Koop op Afstand, wordt deze termijn zelfs verlengd naar 3 maanden! Het verdient daarom zeker aanbeveling hier aan te denken.

Ik hoop dat dit het een stukje duidelijke maakt.

Moet waarschijnlijk zijn:
U bent dan als ondernemer verplicht de goederen retour te nemen.

Verder denk ik dat je posting hier OT is. Net zoals de mijne overigens :-)

Reupped
01/05/06, 23:37
Ik heb die webshop van hem gekocht, daarna niets meer van hem gehoord. Zijn er hier nog meer "gedupeerden"?

Jammer van de € 50,00. Had ik beter OScommerce voor Dummies kunnen kopen.

Wat is dat onzettend dom antwoord wat je hier geeft Patrick.
Ik heb namelijk je een e-mail gestuurt met daarin dat een update in ontwikkeling is!

Dat jij niet op me e-mails reageert daar kan ik niks aan doen.
maar mij gelijk in het zwart zetten is zeer maar ook zeer zwak.

RPH
09/05/06, 18:49
ik heb nog geen problemen gehad met reupped. hij regeert gewoon op mijn mail en heeft de webshop geleverd