PDA

Bekijk Volledige Versie : it domein



izdesign
24/01/06, 15:31
Weet er iemand waar ik goedkoop een .it domein kan registreren?, ben al een tegen gekomen die het voor 13 euro doet maar ben benieuwt of het nog lager kan :p

Mvg, Ivo

NDIS
24/01/06, 16:55
Goedemiddag,

waarschijnlijk heb je bij zorin gekeken,

maar als je reseller account neemt bij zorin kun je de .it TLD voor € 10.18 registreren.

Als het niet bij zorin was, dan zou je eens bij zorin kunnen kijken, http://www.zor.in

izdesign
24/01/06, 16:58
Oke maar ik heb hier volgens mij niet al te beste dingen over gehoord en gelezen op wht dacht ik dus toch ff kijken voor andere :p

Rizz0
26/01/06, 18:11
13 euro vind ik eerlijk gezegd al erg goedkoop voor een buitenlandse tld.

Geoffrey
27/01/06, 21:11
Bij ons kan het voor € 12,18 maar er moet wel een contract voor getekend worden zoals bij een .nl domein!

izdesign
27/01/06, 21:41
contract? ik heb voor een .nl nog nooit een contract getekend?

Geoffrey
27/01/06, 21:53
Origineel geplaatst door izdesign
contract? ik heb voor een .nl nog nooit een contract getekend?

Ja, dat wordt normaal geregeld door de hoster als je geluk hebt :) Bij ons ook voor .nl en ook .it, maar is wel verplicht. Bij zorin is het ook zo trouwens, is iedere hoster aan verplicht.

izdesign
27/01/06, 22:29
Origineel geplaatst door Geoffrey


Ja, dat wordt normaal geregeld door de hoster als je geluk hebt :) Bij ons ook voor .nl en ook .it, maar is wel verplicht. Bij zorin is het ook zo trouwens, is iedere hoster aan verplicht.

Dit snap ik ff niet... bij ons ook (word dus door jullie geregeld)? en zorin moet ik niks van hebben daar ga ik liever niet mee in zee :)

Geoffrey
27/01/06, 22:46
Origineel geplaatst door izdesign


Dit snap ik ff niet... bij ons ook (word dus door jullie geregeld)? en zorin moet ik niks van hebben daar ga ik liever niet mee in zee :)

Als je een .it neemt dan kunnen wij gerust het contractje invullen voor je, maar dan natuurlijk op onze naam. Op jou naam kan het ook, maar dan sturen we het contract op naar je, vul je alles in, en handteken je zelf. Zo staat het ook in de regels van .it

izdesign
28/01/06, 10:38
Oh, dit wist ik niet maargoed, bij .nl staat ook op mijn naam heb eerlijk gezegd nooit een contract gezien ;/

Geoffrey
28/01/06, 19:35
Origineel geplaatst door izdesign
Oh, dit wist ik niet maargoed, bij .nl staat ook op mijn naam heb eerlijk gezegd nooit een contract gezien ;/

Dan moet je maar eens te raden gaan bij je hoster. Wij doen het volgens de regels ....

CharlieRoot
28/01/06, 19:38
Origineel geplaatst door izdesign
Oh, dit wist ik niet maargoed, bij .nl staat ook op mijn naam heb eerlijk gezegd nooit een contract gezien ;/

Dan hoop ik maar dat je er geen gezeik aan overhoud als je wilt gaan verhuizen bijvoorbeeld.

Geoffrey
28/01/06, 19:48
Origineel geplaatst door CharlieRoot


Dan hoop ik maar dat je er geen gezeik aan overhoud als je wilt gaan verhuizen bijvoorbeeld.

Daar vrees ik ook voor eigenlijk ...

NDIS
28/01/06, 20:19
Als ik eerlijk mag zijn, heb ik geen problemen met zorin.

Ik heb tot nu toe alleen nog maar positieve meningen over zorin. Hopelijk blijft dit zo.

En voor jou wil ik de .it tld wel voor 12,00 euro registreren.

Geoffrey
28/01/06, 21:36
@dyVus: moet jij weten, ik ga geen concurentie aan voor een domeintje ...