PDA

Bekijk Volledige Versie : silverhost



tvm
23/01/06, 16:29
Beste,

silverhost is een hostingbedrijf die werd opgericht na een jongerencommunity jehi.be. Deze community hefet heel veel jongeren te hosten gebracht bij ons via smsbetaling.

het silverhost concept is ideaal voor de startende hoster en ik kan u er eventueel begeleiding mee geven om alles op te zetten.

Echter hebben wij beslist om enkel weer met de jongeren community door te gaan en silverhost te stoppen.

Wat verkoop ik:

- Volledige website
- Facturatiesysteem
- Bestelscript
- domeinnamen: silverhost.be, silverdns.be
- Rechten op de site

stats: http://www.silverhost.be:2222/CMD_WEBALIZER/silverhost.be/usage_200601.html

- Het bestelscript en het facturatiesysteem zal commercieel worden en de koper krijgt er een gratis lifetime licentie van.

Bieden vanaf € 150 ophogen met € 10
Buy now = € 350 bij overschrijden van de buy now gaat het bieden gewoon door

Het bieden eindigd 24 uur nadat ik heb vermeld hier ene acceptabel bod te hebben gezien.

BsHosting
23/01/06, 16:44
bestelsyteem lijkt me niet erg veel zo te zien.

is het incl klanten of betaal je alleen voor een scriptje en de namen

Triloxigen
23/01/06, 16:50
Voor de stats zijn de DA inlog gegevens nodig.

Imtek
23/01/06, 17:28
Hoeveel ''klanten'' heb je ?

izdesign
23/01/06, 19:42
Volgens mij verkoopt hij niet heel zijn bedrijf? :p

tvm
23/01/06, 19:56
Beste,

het is inderdaad zonder klantendatabase zoals gesteld in mijn hoofdpost.
Het bestelscript is gemaakt zodat paketten makkelijk wordeningevoerd in het script en houd inderdaad niet zoveel in.

Voor de duidelijkheid wat ik verkoop is:

- Het concept silverhost
- het websitedesign (+ alle rechten op het design)
- De scripting in de website (+ alle rechten)
- Facturatiesysteem (+ licentie)
- Bestelsysteem (+alle rechten)

Dit is dus ideaal voor een startend hostingbedrijf die met een ongeschonden naam wil starten.

Voor de webalizer stats neem ik even een screenshot.

Imtek
23/01/06, 20:03
Dat snapte ik ook, maar vroeg me af hoeveel klanten je er mee had behaald :)

tvm
23/01/06, 20:11
Beste de link voor de stats:
http://www.silverhost.be/stats/

Sinds silverhost volledig online is gegaan was het 25 december. Vanaf dan zijn er tot op vandaag een kleine 50 bestellingen gedaan. Vandaag om 17.00 is er nog een binnengekomen.

15 promopaketten
7 basic paketten
5 go paketten
21 mini paketten

Dit met een minimale reclame:
(4 familieleden + mijn baas die dus een bedrijf hebben een gratis website met domeinnaam gegeven, zo verder mond op mond)

De reden dat ik silverhost stop is omdat ik mij hier niet meer volledig zal invliegen en de bestaande klanten blijven hosting bieden en af en toe een bijnemen.
Aangezien alles nu in een stijging zit met silverhost, het concept kan dus beter verkocht worden aan iemand die wel een mooie stijging wenst.

mvg,

Tim Van Maele

tvm
24/01/06, 18:47
Beste,

ik heb zonet via mail een bod van € 150 ontvangen. Indien er niet meer word geboden zal de verkoop aflopen op 25 januari 2006 om 17.45 u.

martijn1886
27/01/06, 15:26
Is het al verkocht. zo niet dan heb ik nog interesse

tvm
27/01/06, 16:28
Beste,

de koper in kwestie ging gister het koopcontract ingescand mailen maar heb deze nog niet ontvangen.
Indien u intresse heeft kan u uw bod doen en morgenavond geef ik antwoord aan de hoogste bieder aan wie het verkocht wordt. De huidige bieder of de hoogste bieder hier.

petert101
27/01/06, 16:37
Origineel geplaatst door tvm
Beste,

de koper in kwestie ging gister het koopcontract ingescand mailen maar heb deze nog niet ontvangen.
Indien u intresse heeft kan u uw bod doen en morgenavond geef ik antwoord aan de hoogste bieder aan wie het verkocht wordt. De huidige bieder of de hoogste bieder hier.
Dat is een beetje raar. Dus zelfs als de huidge winnaar van de bieding zijn contract stuurt ga je er misschien niet op in?
Dat is geen manier van zaken doen.

tvm
27/01/06, 16:54
De huidige bieder heeft zijn contract nog niet opgestuurd. Ik kan hem niet bereiken, vanaf ik hem kan bereiken stel ik hem de vraag als het nog doorgaat of niet. Zijn gsm staat op aan maar neemt niet op inclusief huistelefoon.

rvingen
23/02/06, 03:01
Beste Mensen,

Tim van Maele heeft mij dus silverhost.nl en .be lichter gemaakt deze jongen heeft alles gewoon gejat toen die daar de rechten voor had. (Ik was zo dom om mijn server beheer telaten doen door hem) Factuur Systeem is helemaal niet van hem en zelfs het design is van mij.

Maar ik was niet de domste dus heb ik Silverhost laten vast leggen bij de Merkplaats in Amsterdam.

Als men wil onderhandelen over de naam of bedrijf dan moet hij dus niet bij Tim zijn.

Succes Tim,
Als je nog werk zoekt misschien trapt iemand er weer in...

tvm
23/02/06, 14:03
Hmm Rvingen,

Verklaar eens nader:
- silverhost.be is geregistreerd op mijn naam en nog nooit getransferred.
- Silverhost.nl is geregistreerd door vendeka.nl, ik heb er nooit een transfer voor aangevraagd.

Ik kan een factuur aantonen dat ik het design heb laten maken.
Ik heb het facturatiesysteem dat jij van besthosts of welk bedrijf dan ook dat jij hebt geripped nooit in silvehost gestoken.

Voor zover ik weet is vaningenict.nl van jou geweest, ik deed jou onderhoud. Ik had ene dedicated server besteld en het was al 3 weken later dan hij zou geleverd worden. Ik heb de bestelling afgezegd en jij smijt me buiten.

Soit dat zijn allemaal geen zaken wat de mensen hier aangaan en ik hoef mij niet te bewijzen tegenover jou loze uitspraken.


Groeten,

Tim

FSCJasper
23/02/06, 17:32
tvm, de website staat niet meer online, noch een demo van het facturatiesysteem en bestelscript. Is de verkoop momenteel afgerond?

tvm
23/02/06, 17:42
inderdaad de verkoop is reeds afgerond.

snaaps
25/02/06, 02:52
EDIT: al verkocht dus.